Dexter seizoen 7
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dexter seizoen 7
Wie van jullie kijkt er ook naar Dexter?
Er zullen hier vast meiden zitten die seizoen 7 allang gezien hebben, maar ik kijk het nu via 13th Street. Vorige week heb ik aflevering 1 van seizoen 7 gezien, en wat was het spannend! Meer dames die vanavond aflevering 2 gaan kijken?
Er zullen hier vast meiden zitten die seizoen 7 allang gezien hebben, maar ik kijk het nu via 13th Street. Vorige week heb ik aflevering 1 van seizoen 7 gezien, en wat was het spannend! Meer dames die vanavond aflevering 2 gaan kijken?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Dexter seizoen 7
jaa hier een fan. Ik zag vorige week dinsdag een grote poster hangen in de stad met daarop nieuwe seizoen van dexter alleen kon niet zo snel zien welke zender. Heel internet afgezocht maar idd op 13th street. Eindelijk seizoen 7 met ondertiteling. Heb seizoen 7al gezien zonder ondertiteling
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vesper schreef:Hahah, ik wíst dat dit topic van jou kwam Ik heb 't seizoen al gezien
Eeeecht? Haha!
Wie ben jij dan? Ik heb al die naamsveranderingen niet meer bijgehouden en heb dus geen idee wie jij hiervoor was? PM?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik up dit topic maar weer even. Inmiddels in seizoen 8 alweer 4 weken bezig. Is er iemand die het volgt?
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ja ik!! Heb gisteren de aflevering van zondag bekeken en kan niet wachten tot de volgende. Beetje jammer dat ik vrijdag op vakantie ga, maar neem mn laptop mee dus hoop dat ik nog iets kan downloaden.
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ben ook een Dexter fan met vriend samen. Alleen wij gaan het laatste seizoen pas kijken als er meer aflevering online staan. Dus ik kom voorlopig niet in dit topic om spoiler te vermijden .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Soortgelijke onderwerpen
» Dexter S6
» Dexter (tv-serie)
» Grenzeloos verliefd seizoen 5
» Het nieuwe tv-seizoen
» America's Next Topmodel.
» Dexter (tv-serie)
» Grenzeloos verliefd seizoen 5