H&M...
+12
SnowWhite
tienie31
Siem
madam
Shisha
Bliss
SarahKey
Melis_je
Toet
Jeanette
Rush
Fortissimo
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
H&M...
Nou, bij H&M hoeft er de komende tijd ook niet meer besteld te worden.
Ik wilde net twee jeans kopen, omdat die behoorlijk schaars raken bij mij. Leverdatum? 22-26 APRIL!
Ik wilde net twee jeans kopen, omdat die behoorlijk schaars raken bij mij. Leverdatum? 22-26 APRIL!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Re: H&M...
Ik heb twee weken terug nog 2 jeans besteld en die werden direct verzonden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is wel erg lang inderdaad. Ik had laatst een jeans besteld en die werd gelijk verstuurd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben nu een of andere actie dat je op alle jeans 10 euro korting krijgt. Dan mag je ook wel verwachten dat die dingen op z'n minst op voorraad zijn.
Fortissimo- Kletskop
Haha, zelfs een jeans die pas leverbaar is 1-5juli... Laat maar zitten!
Fortissimo- Kletskop
Ze hebben alle Jeans vast uitverkocht door die actie. Slecht inderdaad dat ze niet gezorgd hebben dat er een grotere voorraad is.Fortissimo schreef:Haha, zelfs een jeans die pas leverbaar is 1-5juli... Laat maar zitten!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb bestellen bij de H&M altijd al waardeloos gevonden, haal het liever gewoon in de winkel. Ook omdat ik veel dingen er online heel anders uit vind zien als in het echt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De H&M in Groningen vind ik echt een chaos, dus daar kan ik de jeans waarschijnlijk niet eens vinden.
Fortissimo- Kletskop
Ik vind H&M in de winkel dus echt een verschrikking.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik vind H&M in de winkel dus echt een verschrikking.
Dat vond ik ook tot ik die in Tilburg ontdekte Hier zit echt de beste H&M waar ik ooit geweest ben. Groot, netjes, ruim ingericht, geen extreme lange rijen.. Niks op aan te merken eigenlijk
Laatst aangepast door Toet op zo 24 feb 2013 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind H&M in de winkels ook verschrikkelijk! Sowieso die in Den Bosch, wat een vuilnisbelt daarzo!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wel fijn dat dus niet alle H&M's zo zijn. Er is hier maar 1 echt in de buurt en dat is een troep.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik bestel niks meer bij de H&M, ik snap niet hoe zo'n groot bedrijf zijn voorraden en levertijd altijd zo slecht op orde kan hebben.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik wou een shirtje voor S kopen, van acdc. Levertijd eind maart begin april. Laat maar Ok duurt maar een maandje, maar ik had nog een paar dingen en ze konden niet apart geleverd worden. Dan maar helemaal niet. Vind het ergens best flut, kost ze wel klanten zo.
Ze hadden geld aan mij kunnen verdienen. Maar de overige dingen die wel leverbaar zijn, hoef ik nu ook niet. Daar gaat voorlopig geen cent meer naar toe!
Fortissimo- Kletskop
Het wisselt ook gewoon per product, want ik bestelde vorige week, en had het 3 dagen later gewoon binnen al
Gast- Gast
Ik boycot die online shop al tijden, paar keer een slechte ervaring mee gehad!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb denk ik al ruim een jaar niks meer besteld vanwege die achterlijke levertijden. En ik vind het ook altijd super irritant dat wanneer je naar je winkelwagentje gaat de helft al weer uitverkocht is.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Ik heb denk ik al ruim een jaar niks meer besteld vanwege die achterlijke levertijden. En ik vind het ook altijd super irritant dat wanneer je naar je winkelwagentje gaat de helft al weer uitverkocht is.
Dit vind ik ook zo irritant.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Dit vind ik ook. Pas tijdens het bestellen/betalen kwam ik er achter dat het shirtje zo lang zou duren. Zet het er dan neer bij het product zelf.madam schreef:Shisha schreef:Ik heb denk ik al ruim een jaar niks meer besteld vanwege die achterlijke levertijden. En ik vind het ook altijd super irritant dat wanneer je naar je winkelwagentje gaat de helft al weer uitverkocht is.
Dit vind ik ook zo irritant.
Of zet hem dan op uitverkocht.. Dat was met die broeken ook zo. Alle maten waren er nog (wat opzich al bijzonder is), maar in het winkelmandje duurde het minimaal 2 maanden alvorens je de broeken een keer krijgt.
Fortissimo- Kletskop
Ik had laatst een blazer besteld waar de levertijd ook verplaatst werd na begin april 3 dagen nadat ik hem besteld had. Wat schetst mijn verbazing zat hij vandaag toch bij de rest van mijn bestelling
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Het staat er idd wel vaak dat het een latere leveringsdatum heeft, maar het kan vaak ook zo zijn dat het wel eerder nog geleverd word.
Voor de liefhebbers nog een kortingscode 10% korting en geen verzendkosten: 0428
Tot 3 maart.
Voor de liefhebbers nog een kortingscode 10% korting en geen verzendkosten: 0428
Tot 3 maart.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Ik heb gister nog een jeans in mijn mandje gegooid en is vandaag bij de rest van mijn bestelling ingepakt. Ik hoop het binnen 3-5 werkdagen binnen te hebben!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb afgelopen week een bestelling geplaatst en die is nu onderweg.
Alleen jammer dat ik vandaag een mail heb gekregen dat er nu 10% korting + gratis verzenden is..
De winkel vind ik 9 van de 10 keer niet fijn. Die hier is ook heel krap opgesteld. Maarrr we krijgen blijkbaar halverwege maart een nieuwe, dus ik ben benieuwd!
Alleen jammer dat ik vandaag een mail heb gekregen dat er nu 10% korting + gratis verzenden is..
De winkel vind ik 9 van de 10 keer niet fijn. Die hier is ook heel krap opgesteld. Maarrr we krijgen blijkbaar halverwege maart een nieuwe, dus ik ben benieuwd!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: