Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!!

+8
ForeverLove
Snirp
Cheesegirl
loura
Summerlovin
schuddebuikje
madam
Bazinga
12 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

In welke stad?

Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!! - Pagina 4 Lijn111060%Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!! - Pagina 4 Lijn1110 60% 
[ 9 ]
Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!! - Pagina 4 Lijn111040%Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!! - Pagina 4 Lijn1110 40% 
[ 6 ]

Totaal aantal stemmen : 15

Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!!

Bericht  JD za 16 maa 2013 - 9:07

Jullie mogen het zeggen! De 13e was maar een voorstel omdat sommigen van ons erna door willen naar de 90's party, dus dan is het op zich wel zo handig.... maar als een andere datum handiger is vind ik dat ook prrrrrima. ik ben niet zo moeilijk Laughing
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!! - Pagina 4 Empty Re: Nieuwe Haarlem/Alkmaar meeting!!

Bericht  JD wo 20 maa 2013 - 3:08

Haaaaalooooooo? anybody out there? Laughing
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  ExpressoB wo 20 maa 2013 - 8:37

Als de meeste stemmen voor de 13e ja dan heb ik pech, zo werkt dat toch. Misschien gaat ze wel bijtijds weg dan voeg ik mij misschien nog wel bij
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: