Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heb jij geknusteld voor 5 december?

+14
Roxi3
Lies
Caro
Inge
Bliss
Flippin' Bitch
Catootje
Kabouter
Lien
applestar
Pompoen
Zeester
mo-lola
bolus26
18 plaatsers

Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  bolus26 di 30 nov 2010 - 1:57

ik ben benieuwd!

zelf heb ik voor mijn collega die graag wijn drinkt en stenen spaart :
een glazen wijnfles gevuld met allemaal verschillende witte stenen en dan met ijzerdraadjes komen er kaartjes uit de fles met haar goede eigenschappen. Is met witte en lichtblauwe kaartjes,lintjes en kralen want dat zijn haar favoriete kleuren.

voor mijn moeder heb ik een grote fotocollage gemaakt (de surprise is eigenlijk mooier als het cadeau zelf en ze kan m ophangen) met foto´s van mn broertje,zusje en ik van baby tot nu. Dit omdat ik dit jaar ga trouwen,mn zusje gaat studeren en mn broertje op zichzelf gaat.Dus onder het mom kinderen worden groot!

ik moet alleen nog een paar gedichtjes maken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  mo-lola di 30 nov 2010 - 2:00

Ik heb een varkentje gemaakt en een sinterklaas.

wat heb jij geknusteld voor 5 december? 1171087106_5_za7S
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Zeester di 30 nov 2010 - 4:13

wauw Bolus26, dat klinkt erg mooi!
Wij zijn vanmiddag aan het knutselen geweest. Ik heb een vliegtuig gemaakt voor iemand die zelf vliegtuigen bouwt. (van een melkpak met zilverfolie) = erg crea smile.. Een fotootje van hem als piloot en van ons als passagier.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Pompoen di 30 nov 2010 - 5:09

Hihi geknusteld...leuk woord, klinkt heel..eh knus!

.


Laatst aangepast door тыквашка op vr 10 dec 2010 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  applestar di 30 nov 2010 - 5:17

ik heb een konijn geknutseld voor mijn vader. Wat nog een hele klus was haha. Maar hij is af en zelf het gedicht is af. Ik ben er alleen vergeten een foto van te maken en nu heb ik hem al ingepakt angel
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:23

Ik ben bezig om een goal te maken. Heb alles al, maar moet het nog in elkaar zetten en schilderen en zo. En dan in het net/gaas hang ik de cadeautjes. Simpel, maar ik vond het wel heel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Lien di 30 nov 2010 - 6:40

Ik moet zo nog beginnen voor een leerling iets te maken...maar geen idee wat! Hij is verslaafd aan gamen dus ik denk maar een computer en dan een gedichtje er bij dat deze ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Kabouter di 30 nov 2010 - 6:43

Pff..ik ben zo blij dat ik geen surprises hoef te maken. Daar ben ik zo slecht in!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Lien di 30 nov 2010 - 6:46

Haha ik ook maar als "juf" kan je natuurlijk niet achterblijven!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Catootje di 30 nov 2010 - 6:47

Kabouter schreef:Pff..ik ben zo blij dat ik geen surprises hoef te maken. Daar ben ik zo slecht in!
+1 haha, ik ben blij dat we het gewoon bij een cadeau + gedicht houden. Dat gedicht is al erg genoeg Wink
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:56

Kabouter schreef:Pff..ik ben zo blij dat ik geen surprises hoef te maken. Daar ben ik zo slecht in!
Ik ben er ook super slecht in! Wij doen het ook pas voor het 2e jaar, dus het is elk jaar weer drama. Maar op de dag zelf is het altijd wel super gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Kabouter di 30 nov 2010 - 6:58

Catootje schreef:
Kabouter schreef:Pff..ik ben zo blij dat ik geen surprises hoef te maken. Daar ben ik zo slecht in!
+1 haha, ik ben blij dat we het gewoon bij een cadeau + gedicht houden. Dat gedicht is al erg genoeg Wink

Zo doen wij het ook inderdaad en dat gedicht wordt erg lastig.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Kabouter di 30 nov 2010 - 6:59

Auxo schreef:
Kabouter schreef:Pff..ik ben zo blij dat ik geen surprises hoef te maken. Daar ben ik zo slecht in!
Ik ben er ook super slecht in! Wij doen het ook pas voor het 2e jaar, dus het is elk jaar weer drama. Maar op de dag zelf is het altijd wel super gezellig.

Wij deden eerst ook altijd met surprise..tot we er eigenlijk van elkaar achter kwamen dat iedereen nog zo'n beetje op de dag zelf moest beginnen. Toen zijn we er maar mee gestopt en hebben het dus gehouden bij een cadeau en gedicht.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 7:02

Kabouter schreef:
Auxo schreef:
Kabouter schreef:Pff..ik ben zo blij dat ik geen surprises hoef te maken. Daar ben ik zo slecht in!
Ik ben er ook super slecht in! Wij doen het ook pas voor het 2e jaar, dus het is elk jaar weer drama. Maar op de dag zelf is het altijd wel super gezellig.

Wij deden eerst ook altijd met surprise..tot we er eigenlijk van elkaar achter kwamen dat iedereen nog zo'n beetje op de dag zelf moest beginnen. Toen zijn we er maar mee gestopt en hebben het dus gehouden bij een cadeau en gedicht.

Dan ben ik benieuwd hoelang wij het volhouden. Van ons gezin heeft nog niemand de surprise af. Ons pap moet zelfs nog beginnen. Gelukkig ben ik donderdag en vrijdag vrij en denk ik dat het wel goedkomt met mijn surprise.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Flippin' Bitch di 30 nov 2010 - 7:59

Ik ben bezig met een heel fout Tellsell achtig 'Super Magic Engine Room Fantastic 5000' verfblik. (Voor iemand die kwasten vroeg en een blik verf voor in de machinekamer). Nu nog een foto van een bodybuilder + hoofd 'slachtoffer' erop geplakt.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Bliss di 30 nov 2010 - 8:14

Ik ben ook bezig met een surprise voor een leerling. Ze is altijd aan het zingen en dansen en ik maak daarom een podium, heb daar een paar artiesten op gezet en bij één daarvan heb ik haar hoofd erop geplakt. Moet er nu nog een achtergrond bij maken en dan is ie klaar. Gedicht is ook af, dus morgenmiddag ff de laatste dingen doen en dan hebben we dat ook weer gehad Wink

We hebben ook nog lootjes getrokken met collega's, maar daarvoor moet ik alleen een gedicht maken (en cadeautjes voor € 5) en dat heb ik vandaag afgemaakt.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Inge di 30 nov 2010 - 8:17

een bushalte met 2 zoenende sloffen ervoor
(mijn mentorjongere op het werk spreekt altijd stiekem met haar vriendje af bij de bushalte om te zoenen :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Caro di 30 nov 2010 - 8:26

Wij doen gelukkig geen surprises. Het mag wel, in het verleden heb ik wel eens iets gemaakt maar voor iedereen van het gezin maak ik een twee pagina lang gedicht. Lijkt me voldoende :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Lies di 30 nov 2010 - 8:50

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Foto-OFOCKG67

Brievenbus

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Foto-68GCCNKF

Mega Parfumfles

Wat vinden jullie, kan het ermee door? Rolling Eyes
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Roxi3 di 30 nov 2010 - 8:53

Ik ga een kaptafel maken voor een meisje uit mijn stageklas. Ik heb alle materialen in huis, ik moet alleen nog beginnen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Zonnetje di 30 nov 2010 - 9:39

Ik heb voor mijn broertje een EersteHulpBijOpKamers-doos gemaakt. Daar zitten allerlei spullen of foto's van spullen in die je nodig hebt of niet kwijt mag raken als je op kamers gaat (hij gaat komend jaar op kamers), zoals de huissleutel, een plattegrond van de stad, een flesje bier, een zakje chips, geld (chocolademunten), een poetsdoek, een heel oude fiets, etc. Niet echt een kunstwerk, maar gewoon voor de grap.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 9:51

Ik hoef dit jaar helaas niet te knutselen, ik vind dat juist wel leuk:)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  bolus26 wo 1 dec 2010 - 1:42

leuke dingen maakt iedereen! ik ben nu mn hoofd aan t breken op de gedichten!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Schaapke wo 1 dec 2010 - 2:59

Ik heb een make-up doos gemaakt voor een leerling van mij, alleen moeten de make-upjes er nog in en dan issie af. Dan nog het gedicht, maar dat vind ik vaak niet zo moeilijk. Ik had gedacht dat die surprise een ramp zou worden, maar dat is wonderbaarlijk goed gegaan Very Happy , haha!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Serena wo 1 dec 2010 - 3:02

Roze Roos schreef:Ik hoef dit jaar helaas niet te knutselen, ik vind dat juist wel leuk:)

Ja ik ook. Aan de andere kant heb ik dit jaar ook totaal geen tijd om iets fatsoenlijks in elkaar te flansen, dus is het ook wel weer goed dat we geen surprises doen..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heb jij geknusteld voor 5 december? Empty Re: wat heb jij geknusteld voor 5 december?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum