Boevenstreken
+8
Razz
Sanne
Twellie
Annie24
Flower_L
Jezzie
Parisienne
Jasmine
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boevenstreken
Aan het 'leuke uitspraken' topic kan ik nog steeds niet echt meedoen, maar inmiddels kan ik al een aardige lijst vullen met ondeugende streken van mijn dochter.
Net had ze ook weer zoiets. Ik had mijn pasjeshouder op tafel liggen, met daarop de 50 cent van het winkelwagentje. Komt J. keurig mijn pasjes bij mij brengen, zonder 50 cent. Dus ik vraag haar: waar is het centje? Waarop er een handje heel onschuldig in haar broekzak verdwijnt en daar de bewuste 50 cent uitvist. Ze zal wel gedacht hebben, die kan mooi in mijn spaarpot.
Wat voor streken heeft jullie kindje?
Net had ze ook weer zoiets. Ik had mijn pasjeshouder op tafel liggen, met daarop de 50 cent van het winkelwagentje. Komt J. keurig mijn pasjes bij mij brengen, zonder 50 cent. Dus ik vraag haar: waar is het centje? Waarop er een handje heel onschuldig in haar broekzak verdwijnt en daar de bewuste 50 cent uitvist. Ze zal wel gedacht hebben, die kan mooi in mijn spaarpot.
Wat voor streken heeft jullie kindje?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Re: Boevenstreken
Hahah! Oh, dat geld... N. is er nu al gek op. Ze haalt altijd mijn portemonnee uit mijn tas, haalt de munten eruit en stopt die in haar spaarpot. En ik me maar afvragen hoe mijn 'weekbudget' zo snel op kan gaan
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Haha! Wat een slimme kindjes!
L heeft nog geen boevenstreken gelukkig!
L heeft nog geen boevenstreken gelukkig!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
hier wordt het kleingeld ook weggekaapt...en vind ik vaak of in zijn broekzak, of in zijn keukentje.
verder eet hij stiekem bananen, en vind ik de schillen zo nu en dan verstopt.
en hij heeft laatst paar keer de wc volgestopt met lading wcpapier...om er vervolgens met een toiletborstel door te gaan roeren.
verder eet hij stiekem bananen, en vind ik de schillen zo nu en dan verstopt.
en hij heeft laatst paar keer de wc volgestopt met lading wcpapier...om er vervolgens met een toiletborstel door te gaan roeren.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik had vanmiddag boodschappen gedaan en een pak kaakjes gekocht (van die vierkante, droge dingen) Boodschappen uitgepakt, maar de kaakjes blijkbaar op het aanrecht laten liggen.
Zit ik op de bank hoor ik gekraak uit de keuken komen. Nog geen 2 seconden later staat Y. naast de bank met een paar hamsterwangen. Dus ik zeg 'wat heb je gedaan?'. Hij staat driftig nee te schudden. Met andere woorden: m'n bakkes zit vol met koek, maar ik heb écht niks gedaan.
Dus ik vraag of hij een kaakje heeft gepakt en wat er in zijn mond zit. Meneer doet zijn mondje open en daarin zitten inderdaad kruimels. Ik geef vervolgens aan dat hij niet zomaar een kaakje mag pakken en dat eerst moet vragen waarop hij zegt 'papa kaakie pakt'. Euhhmmm....lieve schat, papa lag op bed, dus dat kan niet
Zit ik op de bank hoor ik gekraak uit de keuken komen. Nog geen 2 seconden later staat Y. naast de bank met een paar hamsterwangen. Dus ik zeg 'wat heb je gedaan?'. Hij staat driftig nee te schudden. Met andere woorden: m'n bakkes zit vol met koek, maar ik heb écht niks gedaan.
Dus ik vraag of hij een kaakje heeft gepakt en wat er in zijn mond zit. Meneer doet zijn mondje open en daarin zitten inderdaad kruimels. Ik geef vervolgens aan dat hij niet zomaar een kaakje mag pakken en dat eerst moet vragen waarop hij zegt 'papa kaakie pakt'. Euhhmmm....lieve schat, papa lag op bed, dus dat kan niet
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Hahah Annie! Hier gebruikt N. die smoesjes ook weleens.
N.: "Maar van oma mag het hoor!"
Ik: "O ja? Hoe weet je dat?"
N.: "Ik heb oma net gebeld, ze zei jij mag die N.oa"
Bloedserieus is ze dan ook.
Of inderdaad, de papa-troefkaart. "Maar van papa mag het!" Ehm, sorry schat.. papa is aan het werk. Of papa staat ernaast, nog erger
N.: "Maar van oma mag het hoor!"
Ik: "O ja? Hoe weet je dat?"
N.: "Ik heb oma net gebeld, ze zei jij mag die N.oa"
Bloedserieus is ze dan ook.
Of inderdaad, de papa-troefkaart. "Maar van papa mag het!" Ehm, sorry schat.. papa is aan het werk. Of papa staat ernaast, nog erger
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Ze zijn ook allemaal hetzelfde
H. mag van ons soms zelf de straat oversteken met wandelen. Maar dat zijn rustige straten en nadat we goed gekeken hebben natuurlijk. Nu wilde ze laatst wel alleen naar oma toe. Papa had geen tijd dus ze ging wel alleen.
Ik was aan het werk, dus mijn man uitgelegd dat het niet ging omdat ze nog boodschappen moesten doen, wat opruimen en A. lag nog in bed. Ja maar paaaaaaaaap! Ik mag van mama heus wel alleen hoor! Heeft ze vanmorgen aan mij verteld. Als ik goed doe opletten! Ik zal goed uitkijken, ok? Ik ga mijn jas wel even pakken.
H. mag van ons soms zelf de straat oversteken met wandelen. Maar dat zijn rustige straten en nadat we goed gekeken hebben natuurlijk. Nu wilde ze laatst wel alleen naar oma toe. Papa had geen tijd dus ze ging wel alleen.
Ik was aan het werk, dus mijn man uitgelegd dat het niet ging omdat ze nog boodschappen moesten doen, wat opruimen en A. lag nog in bed. Ja maar paaaaaaaaap! Ik mag van mama heus wel alleen hoor! Heeft ze vanmorgen aan mij verteld. Als ik goed doe opletten! Ik zal goed uitkijken, ok? Ik ga mijn jas wel even pakken.
Gast- Gast
Mijn jongste dochter lag boven in bed en de oudste wilde even boven gaan spelen. Dus ik maakte maar meteen even van de gelegenheid gebruik om wat te gaan doen en ik was bezig op de badkamer. Ik hoorde op een gegeven moment wat geroezemoes boven, dus ik ging kijken. Bleek dat mijn oudste dochter een zak koekjes uit de kast had gejat, bij haar zusje in bed was geklommen en daar waren ze met zijn tweeen bezig om de hele zak te verorberen. Toen ik de deur opentrok zag ik één heel schuldbewuste blik en één dolgelukkige blik .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Haha, wat een leuke verhalen. Zal hier ook niet lang meer duren, dat soort situaties.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben zo'n plaat op de gootsteen liggen om die zeg maar af te schermen zodat de kat niet in de gootsteen gaat liggen. Laatst had ik gestofzuigd en de stofzuiger in de kamer laten staan. Vervolgens rustig even de was in de droger gedaan en aangezet kwam ik terug had hij de stofzuiger voor de gootsteen geschoven had hij de kraan aangezet! Heel m'n keukenvloer was nat en hij stond vrolijk in 'de plassen te stampen' terwijl de kraan nog volop liep..
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ach ja ik hoop dat het maar eenmalig was haha
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Haha wat een streken, geweldig!
Hier nog geen streken. Ja, hij weet precies wat wel en niet mag en dan glundert zijn hele hoofd als hij weer wat bedenkt wat niet mag. Zoals 50 keer naar de hond toe wat niet mag. Hij maakt er dan gewoon een spel van.
Hier nog geen streken. Ja, hij weet precies wat wel en niet mag en dan glundert zijn hele hoofd als hij weer wat bedenkt wat niet mag. Zoals 50 keer naar de hond toe wat niet mag. Hij maakt er dan gewoon een spel van.
Twellie schreef:Mijn jongste dochter lag boven in bed en de oudste wilde even boven gaan spelen. Dus ik maakte maar meteen even van de gelegenheid gebruik om wat te gaan doen en ik was bezig op de badkamer. Ik hoorde op een gegeven moment wat geroezemoes boven, dus ik ging kijken. Bleek dat mijn oudste dochter een zak koekjes uit de kast had gejat, bij haar zusje in bed was geklommen en daar waren ze met zijn tweeen bezig om de hele zak te verorberen. Toen ik de deur opentrok zag ik één heel schuldbewuste blik en één dolgelukkige blik .
heerlijk!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Twellie schreef:Mijn jongste dochter lag boven in bed en de oudste wilde even boven gaan spelen. Dus ik maakte maar meteen even van de gelegenheid gebruik om wat te gaan doen en ik was bezig op de badkamer. Ik hoorde op een gegeven moment wat geroezemoes boven, dus ik ging kijken. Bleek dat mijn oudste dochter een zak koekjes uit de kast had gejat, bij haar zusje in bed was geklommen en daar waren ze met zijn tweeen bezig om de hele zak te verorberen. Toen ik de deur opentrok zag ik één heel schuldbewuste blik en één dolgelukkige blik .
heerlijk!
Hahahaha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Charles schreef:Twellie schreef:Mijn jongste dochter lag boven in bed en de oudste wilde even boven gaan spelen. Dus ik maakte maar meteen even van de gelegenheid gebruik om wat te gaan doen en ik was bezig op de badkamer. Ik hoorde op een gegeven moment wat geroezemoes boven, dus ik ging kijken. Bleek dat mijn oudste dochter een zak koekjes uit de kast had gejat, bij haar zusje in bed was geklommen en daar waren ze met zijn tweeen bezig om de hele zak te verorberen. Toen ik de deur opentrok zag ik één heel schuldbewuste blik en één dolgelukkige blik .
heerlijk!
Hahahaha!
Hahahah!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: