Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tuin-topic

+11
Zora
Elliot
Fortissimo
madam
Chocolate Cookie
Lady4
Linda
Rush
Tsjip
Just me
Jerry
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tuin-topic - Pagina 2 Empty Re: Tuin-topic

Bericht  sabje zo 24 feb 2013 - 7:19

Tuin-topic - Pagina 2 200130_108522419229215_2746966_n

Foto vanaf het terras. Rechts waar al die rommel ligt staat een speelhuis met glijbaan.

Tuin-topic - Pagina 2 198094_108522352562555_1331206_n

Het terras. Dit was vorig jaar toen het gras net gelegd was.

Laatst aangepast door sabje op ma 25 feb 2013 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  JD zo 24 feb 2013 - 8:27

Linda schreef:Wat een mooie tuinen!

Janedoe, ik vind je tuin erg mooi, de onze is ongeveer net zo groot.

Ik had het er net met manlief over, hij ziet het niet zitten om het zelf te bestraten. Hebben jullie het laten doen? En waar moet in dan aan denken qua kosten?

Dankjewel smile
Wij hebben de stenen laten leggen,maar de bakken heeft mijn ex (toen dus vriend) gewoon zelf gestapeld en gelijmd, dit is echt supersimpel en niet veel werk.
De rest is dus gedaan, wel zwart, maar ik weet niet precies meer wat het heeft gekost...ik geloof tussen de 200 en 400 euro.
Ik weet niet of je in de buurt woont? Want degene die het bij ons heeft gedaan komt eerst langs om te kijken en een prijs af te spreken, vrijblijvend.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Linda zo 24 feb 2013 - 9:25

JaneDoe schreef:

Ik had het er net met manlief over, hij ziet het niet zitten om het zelf te bestraten. Hebben jullie het laten doen? En waar moet in dan aan denken qua kosten?

Dankjewel smile
Wij hebben de stenen laten leggen,maar de bakken heeft mijn ex (toen dus vriend) gewoon zelf gestapeld en gelijmd, dit is echt supersimpel en niet veel werk.
De rest is dus gedaan, wel zwart, maar ik weet niet precies meer wat het heeft gekost...ik geloof tussen de 200 en 400 euro.
Ik weet niet of je in de buurt woont? Want degene die het bij ons heeft gedaan komt eerst langs om te kijken en een prijs af te spreken, vrijblijvend.

Dat is niet duur zeg!!

Ik woon in zuid Holland.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD zo 24 feb 2013 - 13:50

Linda schreef:
JaneDoe schreef:

Dankjewel smile

Dat is niet duur zeg!!

Ik woon in zuid Holland.

ja het was een mannetje die het zwart deed, hij doet het al jaren en heeft ook de tuin van mijn ouders,ooms,tantes etc aangelegd, dus ik wist vtv dat hij goed was. Maar pin me niet helemaal vast aan die prijs he, want ik weet het niet zeker meer. Dat is natuurlijk wel alleen leggen he..... de stenen hebben we zelf gekocht Wink
Maar goed, ik woon in NH, dus geloof niet dat diezelfde meneer helemaal naar ZH gaat rijden....
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Linda zo 24 feb 2013 - 22:08

Janedoe, haha nee dat zal niet.

De oom van m'n man was vroeger stratenmaker. Hij heeft geen contact meer met die oom, maar z'n moeder wel. Dus ik ga wel even aan haar vragen of zij wil vragen of hij nog iemand kent.

Ik wil het zo graag gedaan hebben voordat de baby komt. En m'n man kennende gaat dat echt niet gebeuren. Ik heb echt geen zin om nog een zomer in een zandbak te zitten.
Ik wil ook zo'n mooie tuin!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Jeanette zo 24 feb 2013 - 22:30

Lady4 en Elliot, wat een leuke tuinen! smile Die van JaneDoe vind ik ook erg mooi!

Mijn tuintje krijgt ook die grootte, kan ik hier mooi inspiratie op doen. Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt voor de tuin mooi in te richten?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Jerry vr 8 maa 2013 - 20:53

Wat een mooie tuinen! Yes

Onze tuin was echt een oude mensentuin, met kunstgras en wel 14 gróte hortensias... Daar staat er nu nog eentje van (en in de voortuin nog eentje, 'n hele mooie blauwe I love you ).

Ik wilde vandaag naar de Intratuin om 'n aantal planten te halen, maar met de vorst (-9 :O ) die ze voorspellen weet ik niet of dat een goed idee is... Iemand die me dat kan vertellen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD za 9 maa 2013 - 4:28

Ik ben ook geen expert, maar geloof ook dat je beter kunt wachten tot de ergste vorst voorbij is.
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud