stom kinderlied
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
stom kinderlied
Via upc heb ik geregeld peuter zender opstaan en nu heb ik al een paar keer een liedje gehoord wat gaat over dat het tegen zit iets van er is niets leuks op tv, je moet door de tegen zonder paraplu en dan soms denk je was ik maar dood, het refrein is iets van laat je hoofd niet hangen en dan redelijk vrolijk. Maar die zin over dat je denkt was ik maar dood, vind ik zo raar voor een peuter kleuter zender. Wie kent het liedje ook en wat vind je ervan?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: stom kinderlied
Ik ken het liedje niet volgens mij, maar het is mij al eerder opgevallen dat je vreemde dingen kunt ontdekken wanneer je kritisch naar kinderliedjes luistert. Dood, verderf, mishandeling, noem maar op. Overigens zijn dat vaak wel de wat oudere kinderliedjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Luister maar eens goed naar de liedjes van K3.....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Luister maar eens goed naar de liedjes van K3.....
Ja i know, maar kinderen leggen die link niet. Zingen was ik maar dood omdat de zon niet schijnt en er niets leuk is op tv vind ik wel heel erg, het liedje heet trouwens laat je hoofd niet hangen, opgezocht op youtube, typ vanaf mobiel dus kan geen link plaatsen
Sun88- Prater
Bedoel je deze? Idd een beetje vreemd die tekst.
Maar zo zat ik me dat van de week ook te bedenken over in een groen, groen, groen, groen knollen knollenland....dan wordt er 1 van de haasjes neergeschoten
Best raar eigenlijk al die kinderliedjes!
Maar zo zat ik me dat van de week ook te bedenken over in een groen, groen, groen, groen knollen knollenland....dan wordt er 1 van de haasjes neergeschoten
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie schreef:Bedoel je deze? Idd een beetje vreemd die tekst.
Wat een raar liedje zeg!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Joli86 schreef:Jezzie schreef:Bedoel je deze? Idd een beetje vreemd die tekst.
Wat een raar liedje zeg!
Ja die, en dat op een peuter zender.
Sun88- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: