Maandlasten
+8
Just me
Foodish
Gympie
Burgemeester Nicky
Laced
Fortissimo
Reeza
Magenta
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maandlasten
Mijn vriend en ik zijn bezig om te kijken wat onze mogelijkheden zijn wat betreft samenwonen.
En nu hebben we nogal een discussie wat betreft de kosten voor boodschappen per maand.
Dus mijn vraag is, wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
En nu hebben we nogal een discussie wat betreft de kosten voor boodschappen per maand.
Dus mijn vraag is, wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Re: Maandlasten
Wij rekenen €400 per maand. We gaan wel altijd naar de AH..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Wij proberen uit te komen op 160, maar houdt maar rekening met 200 euro per maand. Wij doen boodschappen bij de Lidl en af en toe bij de Albert Heijn.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij rekenen 250 euro per maand voor een huishouden met 2 volwassenen en 1 kind.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Je topictitel en je post komen niet helemaal met elkaar overeen. Wil je het hebben over alle maandlasten, of alleen over de kostenpost 'boodschappen'? Als het alleen over de boodschappen gaat, gaat dit topic op slot. Daar is al een heel groot topic over.
http://www.zegmaaryes.nl/t39105-hoeveel-geld-besteden-jullie-aan-boodschappen?highlight=boodschappen
http://www.zegmaaryes.nl/t39105-hoeveel-geld-besteden-jullie-aan-boodschappen?highlight=boodschappen
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
We hebben een budget van 200 euro per maand.
Ik doe overigens boodschappen bij de Hoogvliet. Daar kan je lekker burgerlijk zegeltjes sparen (staan op de achterkant van je kassabon, dus je hoeft niet minimaal zoveel geld uit te geven voor een zegel). Ik doe dat wel, want daardoor hoef ik nooit wasmiddel, wasverzachter en vaatwastabletten te kopen. Producten die best wel duur zijn.
Ik doe overigens boodschappen bij de Hoogvliet. Daar kan je lekker burgerlijk zegeltjes sparen (staan op de achterkant van je kassabon, dus je hoeft niet minimaal zoveel geld uit te geven voor een zegel). Ik doe dat wel, want daardoor hoef ik nooit wasmiddel, wasverzachter en vaatwastabletten te kopen. Producten die best wel duur zijn.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
300 euro per maand, grotendeels halen wij bij de AH en Lidl. Wij kopen veel a-merken en wij komen altijd uit met ons budget voor 2 personen.
Foodish- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12
Ik heb geen idee, ik pin alles en pinnen doet geen zeer
even zonder zottigheid, ik hoef gelukkig nergens op te letten
Just me- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 38
Registratiedatum : 31-01-13
Dat je nergens op hoeft te letten wil toch niet zeggen dat je jezelf geen budget kan stellen?Just me schreef:Ik heb geen idee, ik pin alles en pinnen doet geen zeer
Ik hoef ook nergens op te letten, maar ik zou het wel doodzonde vinden als we bijv. €500 per maand op zouden eten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het gaat met name over boodschappen, maar ook andere maandlasten.
Ik hoor in mijn omgeving ook hele wisselende verhalen. Het Nibud zegt dat wij bij elkaar meer als 3000 euro per maand aan maandlasten zouden hebben.
Ik hoor in mijn omgeving ook hele wisselende verhalen. Het Nibud zegt dat wij bij elkaar meer als 3000 euro per maand aan maandlasten zouden hebben.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Huh? Serieus? Wat veel!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ongeveer 400 euro voor 2 personen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een budget van 200 euro per maand voor 2 personen aan boodschappen. Daar betalen we soms ook kleine dingen van zoals shampoo en cadeautjes.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Voor boodschappen zijn wij € 350,- per maand kwijt.
Onze vaste lasten zijn € 2500,- per maand. Dit is exclusief boodschappen, benzine en alle andere variabele uitgaven.
Onze vaste lasten zijn € 2500,- per maand. Dit is exclusief boodschappen, benzine en alle andere variabele uitgaven.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Dan wil ik je vragen om je openingspost aan te passen. Je vraagt namelijk alleen naar boodschappen. Dan is dit een kopie van het topic wat ik eerder heb gegeven en kan dat het beste samengevoegd worden.Magenta schreef:Het gaat met name over boodschappen, maar ook andere maandlasten.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: