Pluto is bevallen!
+69
Blue flower
Bimbam
Snoes
Diese
slaatje
-Belle-
Jezzie
L!ND@
kwebbeltje
bolus26
Caroow
Pink!
liesje
nillis
red rose
Parisienne
smooch
Dikkie Dik
MamaDaan
Clapperdie
vlinder-19
M-G
Happydobby
Dolphinne
Alex
Gympie
Jelin
Flower_L
Thunder
Zwerver
Shopaholic
Lejow
Smaragdje
Juutjepetuutje
Wennes
Jade
LDJ
iloverose
Ella
Bruintje Beer
rapa nui
Mom-Of-3
Limburg85
Annemie
SarahKey
Monnie
Nana
love
Supertalentje
Laced
Tiara
Amber-
Puggle
Coco
sabje
Flip Fluitketel
kwak
Floor
Linda
Highway
Muppetje
Ezzer
Liadan
Slakje
Vancity_girl
Luce
Papillio
PapillonRose
Burn
73 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Pluto is bevallen!
Gefeliciteerd!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd, Pluto!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt allemaal!
Het is uiteindelijk een geplande keizersnede geworden. dinsdag om 8.00 uur zou ik geholpen worden, maar de gyn was ziek, dus kreeg een vervangende gyn en ben uiteindelijk om half 2 naar de ok gegaan. Aangezien ik nogal bang was/ben voor een keizersnee heb ik aardig lopen stressen. Ik wist ook niet wanneer ik naar de ok kon. Dit dreef de spanning lekker op. De keizersnee viel ook niet bepaald mee. Maar alle minuten, uren, dagen na de keizersnee maken alles weer goed <3 En heb verder ook niks te klagen. De kneuzingen van mijn buik doen meer pijn dan de wond.
De zorg en steun van de mensen om me heen hebben me erg goed geholpen. Mocht de paniek echt niet meer te houden zijn dan mocht ik wat rustgevends nemen. Maar heb het uiteindelijk zonder gedaan Ik wilde dolgraag vaginaal bevallen, maar ben blij dat de bevalling nooit begonnen is. Want achteraf gezien had ik niet normaal kunnen bevallen van haar, en was de bevalling er dus ook niet beter op geworden.
De kraamweek is verder heerlijk. Heb amper bezoek gehad in het ziekenhuis, en ben veel alleen geweest. Mijn man en zoontje zijn echt super lief. Ik zie een kant van mijn man waarvan ik niet eens wist dat die bestond De kraamtranen zijn ook lekker aanwezig. Maar dat kan ook niet anders met die roze wolk waar ik op zit.
Met onze kleine meid gaat het ook super goed. De borstvoeding gaat heel goed. Ons zoontje is ook helemaal gek van zijn zusje en helpt goed mee. Voel me echt super gelukkig
Het is uiteindelijk een geplande keizersnede geworden. dinsdag om 8.00 uur zou ik geholpen worden, maar de gyn was ziek, dus kreeg een vervangende gyn en ben uiteindelijk om half 2 naar de ok gegaan. Aangezien ik nogal bang was/ben voor een keizersnee heb ik aardig lopen stressen. Ik wist ook niet wanneer ik naar de ok kon. Dit dreef de spanning lekker op. De keizersnee viel ook niet bepaald mee. Maar alle minuten, uren, dagen na de keizersnee maken alles weer goed <3 En heb verder ook niks te klagen. De kneuzingen van mijn buik doen meer pijn dan de wond.
De zorg en steun van de mensen om me heen hebben me erg goed geholpen. Mocht de paniek echt niet meer te houden zijn dan mocht ik wat rustgevends nemen. Maar heb het uiteindelijk zonder gedaan Ik wilde dolgraag vaginaal bevallen, maar ben blij dat de bevalling nooit begonnen is. Want achteraf gezien had ik niet normaal kunnen bevallen van haar, en was de bevalling er dus ook niet beter op geworden.
De kraamweek is verder heerlijk. Heb amper bezoek gehad in het ziekenhuis, en ben veel alleen geweest. Mijn man en zoontje zijn echt super lief. Ik zie een kant van mijn man waarvan ik niet eens wist dat die bestond De kraamtranen zijn ook lekker aanwezig. Maar dat kan ook niet anders met die roze wolk waar ik op zit.
Met onze kleine meid gaat het ook super goed. De borstvoeding gaat heel goed. Ons zoontje is ook helemaal gek van zijn zusje en helpt goed mee. Voel me echt super gelukkig
Gast- Gast
Wat wel grappig is, mijn zoontje woog bij de geboorte 2720 gram. En deze dame 3950 haha.
Gast- Gast
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Kan me voorstellen dat het stressen was toen bleek dat je gyn ziek was en je geen duidelijkheid had wanneer de ks precies zou gebeuren. Maar wat een verschil inderdaad qua geboortegewicht van je 2 kinderen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: