Problemen in cyclus na zwangerschappen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Problemen in cyclus na zwangerschappen
Toen ik zwanger wilde raken bleek dat ik PCO had. Cyclussen van 100+ dagen en een baarmoederafwijking. Na medische hulp 2 kinderen gekregen waarvan de jongste nu 10 maanden is. Na deze zwangerschap heb ik 2 maanden de pil geslikt en hierna geen anticonceptie meer die ik moet innemen/plaatsen etc.
Mijn cyclus was 30-30-30-40-45-55. Voor mijn doen heel goed, ook al wordt het langzaamaan steeds langer. Vanaf het begin verlies ik na einde ongesteldheid soms wat oud bloed. Ik heb dan buikpijn en verlies dan wat. Deze cyclus is het nog erger, ik heb buikpijn duidelijk van mijn baarmoeder en verlies nu zelfs wat vers bloed. Het is vervelend en pijnlijk! Ik zit nu ruim 2 weken na einde van mijn ongesteldheid (eisprong is het niet, wel steeds eerste helft van de cyclus)
Herkent iemand dit? Of weet iemand wat ik eraan kan doen?
Mijn cyclus was 30-30-30-40-45-55. Voor mijn doen heel goed, ook al wordt het langzaamaan steeds langer. Vanaf het begin verlies ik na einde ongesteldheid soms wat oud bloed. Ik heb dan buikpijn en verlies dan wat. Deze cyclus is het nog erger, ik heb buikpijn duidelijk van mijn baarmoeder en verlies nu zelfs wat vers bloed. Het is vervelend en pijnlijk! Ik zit nu ruim 2 weken na einde van mijn ongesteldheid (eisprong is het niet, wel steeds eerste helft van de cyclus)
Herkent iemand dit? Of weet iemand wat ik eraan kan doen?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Problemen in cyclus na zwangerschappen
Afspraak maken met de huisarts/gyn. Misschien dat zij iets kunnen vinden.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap je vraag niet helemaal?
Wat is er nu mis dan met je cyclus? Dat het zo lang duurt dat je bloed verliest?
Wat is er nu mis dan met je cyclus? Dat het zo lang duurt dat je bloed verliest?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Ik snap je vraag niet helemaal?
Mijn menstruatie is heftig maar slechts 4 dagen. Daarna verlies ik de eerste 3 a 4 weken erna steeds oud bloed en nu zelfs bloed met voorafgaande buikpijn a een paar uur tot een dag. Dat is het probleem. Waarom heb ik pijn en waarom veroorzaakt dat bloed?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ja dat is wel gek inderdaad. Ik zou even langs de huisarts gaan. Of proberen meteen bij een gynaecoloog.
Zo word je er ook niet vrolijk van zeg....
Zo word je er ook niet vrolijk van zeg....
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Duur verschillende zwangerschappen?
» Na zwangerschappen & keizersneden -Niche ?
» Cyclus
» Hoe kan dit? (cyclus)
» cyclus na bevalling
» Na zwangerschappen & keizersneden -Niche ?
» Cyclus
» Hoe kan dit? (cyclus)
» cyclus na bevalling
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: