Wondje op been
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wondje op been
Vorige week heeft mijn vriend mij gekrast met zijn teennagel haha. Hij gleed uit in bad en schaafde toen langs mijn been. Best flink want het bloedde wel erg. Nu een week verder doet het nog steeds erg zeer. Tijdens het lopen trekt het erg en rond de wond is het best rood. Denk dat het ontstoken is. Want als ik bijvoorbeeld naar het toilet ga, dan komt dat wondje precies op de wc bril. Dus misschien zitten daar nu die bacteriën in..? Heb er al een keer een pleister opgedaan met bepanthen maar het wordt steeds erger en pijnlijker. Nou net was m'n wond wat vochtig en was m'n legging eraan vast gaan zitten
What to do?
What to do?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Wondje op been
Kun je in een badje met soda zitten? Of zit het daar voor op een te lastige plek?
Of een pleister flink met jodium?
Of een pleister flink met jodium?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ik momenteel allebei niet in huis.. Alleen betadine, kan dat ook?
Kaboutertje- Kletskop
Ik zou vanaf nu twee keer per dag de wond goed gaan spoelen met de douchekop. En daarna afdekken met een gaasje of een pleister, gezien het feit dat je steeds langs de toiletpot schuurt.
Houd het goed in de gaten en wanneer de pijn, roodheid en zwelling echt gaat toenemen, of wanneer het gaat pussen en/of je koorts krijgt, dan moet je een afspraak maken bij de huisarts.
Houd het goed in de gaten en wanneer de pijn, roodheid en zwelling echt gaat toenemen, of wanneer het gaat pussen en/of je koorts krijgt, dan moet je een afspraak maken bij de huisarts.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Oke bedankt voor de tips
Wist niet zeker of een pleister wel kon omdat het dan misschien gaat broeien enzo.
Maar dan doe ik dat even proberen dankjewel
Wist niet zeker of een pleister wel kon omdat het dan misschien gaat broeien enzo.
Maar dan doe ik dat even proberen dankjewel
Kaboutertje- Kletskop
Zolang her open is zou ik het wel afdekken. Wanneer het zo goed als dicht is kun je het misschien alleen doen wanneer je naar het toilet gaat.
Lady4- Ratel
En ik probeer nog steeds een plaatje te maken van hoe dit nou gebeurd is
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
zo was het gisteren..
Kaboutertje- Kletskop
Jerry schreef:En ik probeer nog steeds een plaatje te maken van hoe dit nou gebeurd is
Haha nou, we zaten samen in bad. En bij mijn ouders moet je voor warm water een schakelaar omzetten. Dus hij stond op, en wilde weer gaan zitten en gleed uit. Ik zat zeg maar voor hem en toen schaafde hij met zijn te lange nagel langs mijn been klinkt heel grappig maar dat deed echt zeer haha.
Kaboutertje- Kletskop
auauauauw
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ziet er rustig uit hoor. Dat roodroze er omheen is denk ik nieuw weefsel.
Lady4- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: