Dagcafé 2011
+23
Jeanette
Pannetoet
Burn
Toet
Qiara
Gigi_
Lejow
Chocolate Cookie
Sjaantje
Lynn_
Jordana
Kabouter
Snoes
Moezie
Blond
Lotus
Suus
Caroow
VeryCherry
Zwoesj
Roze Roos
SuperGrover
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
@ Alex: Pesten is heel erg kut. Dat kan ik zeker met je delen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Ruim 4 jaar geleden heb ik contact gehad met een vrouw die wilde verhalen hebben van mensen die gepest werden.
Ik had daar mijn verhaal naar toe gemaild en zij heeft toen een artikel gemaakt, het is niet in een blad gekomen maar nou heeft zij dus aan mij gevraagd of ze mijn gegevens mocht geven aan het programma JONG.
Die hebben mij dus net gemaild, en nou zouden ze mijn verhaal ook van mij zelf willen horen, of dat ik nu nog steeds gepest word etc.
Ik vind het best wel spannend, maar misschien is het wel goed om te doen.
Wow, en dat na zo'n lange tijd. Ik zou daar wel even meer dan 3x over nadenken. Om de boel weer op te rakelen is ook geen feest.
Chocolate Cookie- Ratel
Bah, ik ben zo teleurgesteld in de mensen om mij heen. Opeens heeft iedereen het druk.
Gast- Gast
Pesten is idd heel erg. Ik ben nooit gepest, maar 1 keer zei een klasgenoot op de basisschool (moet je nagaan) 'Aan de kant, bolle'. Ik schaam me gewoon bijna als ik het tpy, zo erg vond ik het toen en weet het nog steeds. Zou hem nog steeds graag op mn smoel rammen.. Dus als mensen dagelijks gepest en getreiterd zijn kan ik me haast niet indenken hoe vreselijk dat moet zijn Ik vond het op de middelbare school ook altijd zo erg, op gegeven moment samen met een andere vriendin langzaam aan contact gezocht met een grijs muisje dat ontzettend werd gepest en gewoon leuk blijven doen met haar, grapjes maken, wat dan ook en ze is nooit heel excentriek geworden ofzo, maar ze werd wel erg blij van het feit dat ze uberhaupt contact met iemand had en dat dat -ik bedoel het niet arrogant- ook 'met de leuke mensen' was. Soms als ik bij mn ouders ben en het boek van mijn examenjaar zie ben ik ook zo blij als je dan ons vijfjes incl dat meisje op de voorkant van dat boek ziet staan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bah, ik ben zo teleurgesteld in de mensen om mij heen. Opeens heeft iedereen het druk.
Aah!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Pesten is idd heel erg. Ik ben nooit gepest, maar 1 keer zei een klasgenoot op de basisschool (moet je nagaan) 'Aan de kant, bolle'. Ik schaam me gewoon bijna als ik het tpy, zo erg vond ik het toen en weet het nog steeds. Zou hem nog steeds graag op mn smoel rammen.. Dus als mensen dagelijks gepest en getreiterd zijn kan ik me haast niet indenken hoe vreselijk dat moet zijn Ik vond het op de middelbare school ook altijd zo erg, op gegeven moment samen met een andere vriendin langzaam aan contact gezocht met een grijs muisje dat ontzettend werd gepest en gewoon leuk blijven doen met haar, grapjes maken, wat dan ook en ze is nooit heel excentriek geworden ofzo, maar ze werd wel erg blij van het feit dat ze uberhaupt contact met iemand had en dat dat -ik bedoel het niet arrogant- ook 'met de leuke mensen' was. Soms als ik bij mn ouders ben en het boek van mijn examenjaar zie ben ik ook zo blij als je dan ons vijfjes incl dat meisje op de voorkant van dat boek ziet staan
Ik ben wel jaren gepest. Uiteindelijk werd t zo erg dat er politie aan te pas moest komen
Chocolate Cookie- Ratel
Smikkell schreef:Bah, ik ben zo teleurgesteld in de mensen om mij heen. Opeens heeft iedereen het druk.
Vervelend!
Morgen wil ik rond half 11 bij jou zijn, is dat oke? Moet rond half 1 weer weg.. Of wil je dat ik eerder kom?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
@ CC. wat vervelend zeg. dat is inderdaad niet leuk.
.... weg
.... weg
Laatst aangepast door Sannie89 op wo 16 feb 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ja héél triest
.... weg
.... weg
Laatst aangepast door Sannie89 op wo 16 feb 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoe gemeen kunnen mensen zijn he..
Maarja, ik heb besloten dat ik haar mijn nr ga mailen en dan kijken hoe het gaat. Kan altijd nog zeggen ik doe het niet.
*
Maarja, ik heb besloten dat ik haar mijn nr ga mailen en dan kijken hoe het gaat. Kan altijd nog zeggen ik doe het niet.
*
Laatst aangepast door Anousch op wo 16 feb 2011 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Anousch: Die mensen die je pesten weten nooit wat ze aanrichten. Vaak worden er levens nog eens overhoop gehaald. Vind het dapper van je dat je het toch doet. Ik ben er voor je als je even n schouder nodig hebt!
Chocolate Cookie- Ratel
@ Sannie: Tjee wat kinderachtig!
@ Anousch: Wat knap als je daar aan mee gaat werken! Ik zou het zelf niet durven...
Ik ben zelf ook jááren gepest...ik denk zo'n 4 jaar en dat heeft er wel in gehakt. Volgens mij kwam het gewoon doordat ik superverlegen was en alles deed wat een ander zei.. Sommige dingen vergeet ik ook liever maar helaas kan dat niet.. Gelukkig ben ik nu heel erg veranderd en ben ik een stuk mondiger! Al kan ik nog wel heel onzeker zijn maar wie heeft dat nu niet?
@ Anousch: Wat knap als je daar aan mee gaat werken! Ik zou het zelf niet durven...
Ik ben zelf ook jááren gepest...ik denk zo'n 4 jaar en dat heeft er wel in gehakt. Volgens mij kwam het gewoon doordat ik superverlegen was en alles deed wat een ander zei.. Sommige dingen vergeet ik ook liever maar helaas kan dat niet.. Gelukkig ben ik nu heel erg veranderd en ben ik een stuk mondiger! Al kan ik nog wel heel onzeker zijn maar wie heeft dat nu niet?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Yeaaaah ik ben eindelijk bijna een praterrrrrrrrr! Nog 3 posts geloof ik
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Yeaaaah ik ben eindelijk bijna een praterrrrrrrrr! Nog 3 posts geloof ik
Whaha gefeliciteerd
Nu op naar de 1500! Want dan ben je een kletskop toch?
Pannetoet- Kletskop
Ja dan ben je kletskop Ik moet er dan nog heeeeel veel Daar ga ik dan niet meer op letten hoor Maar fluisteraar, zo wil ik mezelf niet noemen, haha!Ik_zelf_87 schreef:Chocolate Cookie schreef:Yeaaaah ik ben eindelijk bijna een praterrrrrrrrr! Nog 3 posts geloof ik
Whaha gefeliciteerdIk was ook blij toen ik eindelijk een prater was...
Chocolate Cookie- Ratel
Hallo dames, ik ben er weer!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Haay Lotus!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Ja dan ben je kletskop Ik moet er dan nog heeeeel veel Daar ga ik dan niet meer op letten hoor Maar fluisteraar, zo wil ik mezelf niet noemen, haha!Ik_zelf_87 schreef:Chocolate Cookie schreef:Yeaaaah ik ben eindelijk bijna een praterrrrrrrrr! Nog 3 posts geloof ik
Whaha gefeliciteerdIk was ook blij toen ik eindelijk een prater was...
Haha ik ook niet!
Nou...als ik de 1500 wil halen moet ik er nog 883 dacht ik..vééél!
Haiii Lotus
Pannetoet- Kletskop
IK BEN EEN PRATERRRRRR!
WIE WIL ER TAART?
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op wo 16 feb 2011 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: