Leuk hoor 11 maanden er tussen.
+2
Stokstaartje
Theeleut
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk hoor 11 maanden er tussen.
Die 2 monsters kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar. Alles van elkaar afpakken, elkaar slaan, haren trekken, vervolgens hebben ze allebei straf en spelen ze na 2 minuten weer leuk met elkaar voor een half uur en dan begint de ellende weer. Vaak begint het eerst met een discussie die af en toe te hilarisch is voor woorden, zegt Mas wat tegen mij over Amé, vraagt Amé wat zeg je Mas, ik heb het niet tegen jou, ik heb het tegen mama, dan is Amé weer boos! Vervolgens ben ik de stomme mama voor allebei en zij zijn weer dikke vrienden. Echt om helemaal gek van te worden af en toe.
Herkenbaar deze broer/zus verhouding?
Herkenbaar deze broer/zus verhouding?
Gast- Gast
Re: Leuk hoor 11 maanden er tussen.
Ik heb er dan meer tussen, net als jouw oudste en tweede/derde en zelfs díe hebben al strijd! Drama af en toe, pffff
Ik moest wel even lachen om je stukje. Eerste proberen ze voor zich te winnen en als dat niet lukt gaan ze samenspannen tegen je, de draken
Ik moest wel even lachen om je stukje. Eerste proberen ze voor zich te winnen en als dat niet lukt gaan ze samenspannen tegen je, de draken
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Lise heeft er wat minder last van, behalve als ze op de ipad speelt dan willen die 2 ook, dus dat wordt dan weer ruzie.
Gast- Gast
whahaha tussen mijn broer en mij zit 5 jaar en was vroeger precies hetzelfde! Dus het maakt niks uit hoeveel leeftijdsverschil er is hihi
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Heel herkenbaar maar hier zit er 22 maanden tussen!!
Maar ze kunnen hier niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar!!!
Maar ze kunnen hier niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar!!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had vroeger ook vaak ruzie met mijn broertje
Het is af en toe zo irritant net ook zaten ze in bad, hoor je opeens weer Amé jij bant een lul, stomme Hetty! Daarna weer janken! Dus ik pluk er 1 uit bad, wordt die ander boos omdat ze samen in bad willen, dikke doei!
Het is af en toe zo irritant net ook zaten ze in bad, hoor je opeens weer Amé jij bant een lul, stomme Hetty! Daarna weer janken! Dus ik pluk er 1 uit bad, wordt die ander boos omdat ze samen in bad willen, dikke doei!
Gast- Gast
Zo herkenbaar. Zo waren mijn jongere broertje en ik ook vroeger. Ene moment knallende ruzie en andere moment waren we weer vriendjes en speelde we heerlijk samen.
Gast- Gast
Ja, heel herkenbaar, zowel bij de oudste 2, als bij de jongste 2.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Heeeel herkenbaar.
Hier zit er dan 22 maanden tussen en het ene moment zijn ze dikke vrienden, knuffelen ze wat af, zitten ze gezellig samen te spelen en vervolgens knipper ik met mijn ogen en slaan ze bijna elkaars hersenpan in.
Hier zit er dan 22 maanden tussen en het ene moment zijn ze dikke vrienden, knuffelen ze wat af, zitten ze gezellig samen te spelen en vervolgens knipper ik met mijn ogen en slaan ze bijna elkaars hersenpan in.
Gast- Gast
Hahaha, hier gelukkig nog niet herkenbaar, maar zal vast nog wel komen
Gast- Gast
Zazou schreef:Ik had vroeger ook vaak ruzie met mijn broertje
Whaha sorry maar hier moet ik dan toch weer even smakelijk om lachen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Hier ook hoor, met 25 maanden ertussen en T praat nog niet. Dus hou mijn hart vast voor wat er komt als hij wel praat
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Soortgelijke onderwerpen
» leuk speelgoed 9 maanden?
» Leuk speelgoed baby 10 maanden
» Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden
» Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?
» Fijn hoor....
» Leuk speelgoed baby 10 maanden
» Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden
» Leuk speelgoed voor meisje van 17 maanden?
» Fijn hoor....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: