Zus is aan het bevallen, spannend!
+9
Monte
Happydobby
PiP
L!ND@
kletskousje
sheila123
PapillonRose
LeeuwLeeuw
VeryCherry
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zus is aan het bevallen, spannend!
.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 26 okt 2012 - 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Zus is aan het bevallen, spannend!
Oe, wat spannend zeg!
Veel succes met in spanning zitten.
Hoop dat alles goed gaat bij je zus.
Is het haar 1e kindje?
Is het haar 1e kindje?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Oe, wat spannend zeg!
Is het haar 1e kindje?
Het is haar 2e kindje, dus dat maakt het wel wat makkelijker meestal, maar blijft toch eng, een stuit. Eerst wilde ze dit ook absoluut niet, maar de gyn heeft haar toch zover weten te krijgen, ook gezien de risico's van een keizersnee, en het herstel enz.
Gast- Gast
Oeh wat spannend zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend zeg, hopelijk krijg je snel het bericht dat het kindje geboren is!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Spannend hoor ! Weet ze al wat het wordt ?
Nee. Ik heb zelf het gevoel van een meisje, maar we zullen zien.
Gast- Gast
Oe spannend! Kan me voorstellen dat je dan zelf ook op het puntje van je stoel zit.
LeeuwLeeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10
Oh wat spannend van je zus! Zeker ook door de stuitbevalling!
Ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou het topic in de gaten
Ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou het topic in de gaten
Gast- Gast
Spannend!! Voor jou ook, ben benieuwd hoe je uiteindelijk gaat bevallen. Kan me voorstellen dat je erover in zit, want het is allemaal maar afwachten hoe het gaat verlopen natuurlijk.
Hopelijk gaat alles goed met de bevalling van je zus en met die van jou over een tijdje ook!
Hopelijk gaat alles goed met de bevalling van je zus en met die van jou over een tijdje ook!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat spannend zeg.
Komt voor jou inderdaad ook al dichtbij zeg. Kans is natuurlijk veel groter dat ze eerder komen bij je.
Hier is C met ruim 36 weken nog gedraaid, maar met zijn 2en hebben ze natuurlijk een stuk minder ruimte om te draaien.
Komt voor jou inderdaad ook al dichtbij zeg. Kans is natuurlijk veel groter dat ze eerder komen bij je.
Hier is C met ruim 36 weken nog gedraaid, maar met zijn 2en hebben ze natuurlijk een stuk minder ruimte om te draaien.
Gast- Gast
Spannend MamaRosa! Hier trouwens ook een kindje in stuitligging maar ik ben 'pas' 30 weken en het is er maar 1,net wat woezel zegt,het kan nog alle kanten op,al moet ik zeggen dat ik niet denk ooit een stuitbevalling ga doen omdat mijn dochter ook al 8,5 pond was...brr...toch een eng idee hoor!
Maar goed even on topic;ik hoop dat je zus het gaat flikken,ik houd je hyves en dit topic even in de gaten!
Maar goed even on topic;ik hoop dat je zus het gaat flikken,ik houd je hyves en dit topic even in de gaten!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
sheila123 schreef:Spannend MamaRosa! Hier trouwens ook een kindje in stuitligging maar ik ben 'pas' 30 weken en het is er maar 1,net wat woezel zegt,het kan nog alle kanten op,al moet ik zeggen dat ik niet denk ooit een stuitbevalling ga doen omdat mijn dochter ook al 8,5 pond was...brr...toch een eng idee hoor!
Niks meer gehoord, zenuwslopend! Maar ja, ze heeft natuurlijk wel wat anders aan haar hoofd, als je zit te wachten op nieuws duurt het gewoon lang.
Hier lagen de oudste 2 kinderen tot ruim 34 weken in stuit, maar zijn alsnog gedraaid. Deze keer is het idd wat anders, de onderste is al een paar weken ingedaald, zit met stuit in mijn bekken, dus draaien wordt dan moeilijker.
Hier zei de gyn juist omdat je 2 flinke kinderen hebt gekregen, een stuit, of zelfs een dubbele, geen probleem hoeft te zijn. Maar eng is het wel!
Gast- Gast
Spannend zeg!
Hopelijk is het kindje er snel!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
kletskousje schreef:Spannend zeg!
Jij hebt mijn Hazeltje gestolen
Gast- Gast
Oke,maar toch het me toch zoveel pijnlijker. Ik hoop dan dat die van mij nog gaat draaien! Voor jou word het dan idd een iets lastiger verhaal ja. Spannend zeg!_MamaRosa_ schreef:sheila123 schreef:Spannend MamaRosa! Hier trouwens ook een kindje in stuitligging maar ik ben 'pas' 30 weken en het is er maar 1,net wat woezel zegt,het kan nog alle kanten op,al moet ik zeggen dat ik niet denk ooit een stuitbevalling ga doen omdat mijn dochter ook al 8,5 pond was...brr...toch een eng idee hoor!
Niks meer gehoord, zenuwslopend! Maar ja, ze heeft natuurlijk wel wat anders aan haar hoofd, als je zit te wachten op nieuws duurt het gewoon lang.
Hier lagen de oudste 2 kinderen tot ruim 34 weken in stuit, maar zijn alsnog gedraaid. Deze keer is het idd wat anders, de onderste is al een paar weken ingedaald, zit met stuit in mijn bekken, dus draaien wordt dan moeilijker.
Hier zei de gyn juist omdat je 2 flinke kinderen hebt gekregen, een stuit, of zelfs een dubbele, geen probleem hoeft te zijn. Maar eng is het wel!
En heb je inmiddels al wat gehoord van je zus?
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Spannend. Weet je al meer? Licht ze in het ziekenhuis in plaats E?
Gast- Gast
Hazeltje schreef:kletskousje schreef:Spannend zeg!
Jij hebt mijn Hazeltje gestolen
Maar die had ik altijd op het oude forum...
Dus jij had hem eigenlijk van mij gestolen..
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ow, wat spannend!! Ik ben benieuwd....
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3