Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moe

3 plaatsers

Ga naar beneden

Moe Empty Moe

Bericht  Tania zo 3 feb 2013 - 4:28

Mijn zoontje is heel vaak moe. Hij slaapt niet meer 'smiddags omdat hij dan 'savonds niet gaat slapen. Maar hij is soms al moe een uur of twee nadat hij uit bed is dus het ligt denk ik niet aan dat hij geen middagslaapje meer doet. Hij slaapt 'snachts ongeveer 12/13 uur dus dat lijkt me ook wel genoeg.

Is dit herkenbaar?

Laatst aangepast door Tania op zo 3 feb 2013 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moe Empty Re: Moe

Bericht  Linda zo 3 feb 2013 - 4:31

Ja, heel herkenbaar. Wij zijn sinds deze week gestopt met haar middagdutje. Omdat ze 's avonds zo slecht in slaap valt. Gister sliep ze binnen een half uur en heeft ze 12,5 uur achter elkaar geslapen. Dat was wel erg prettig. Maar ze moet wel wennen aan het niet meer slapen overdag. Ik heb haar gister even op de bank gezet met een film op de iPad, zo kwam ze toch een beetje tot rust.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco zo 3 feb 2013 - 5:15

Ja zeker herkenbaar. Zijn hier rond een uur of 11 ook echt moe als ze er om 8 uur uitkomen. Maar 's middags nog even een half uurtje laten slapen resulteerd er weer in dat het 's avonds enorm laat is voor ze weer gaan slapen en er de volgende dag helemaal niks mee te beginnen is. Lastig te doorbreken dit patroon.

Misschien komt het ook wel wat door het grauwe weer, daar wordt ik zelf ook veel sneller moe van. Ik denk dat wanneer ze straks weer lekker in het warmere zonnetje buiten kunnen spelen, ze de dag ook beter vol houden. Om 16.00 is het hier vaak echt niet gezellig meer. Ik probeer ze nu ook wel om 18.00 naar boven te gaan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 5:19

Ja hier ook herkenbaar. Mijn zoontje is 's ochtends al rond 5 uur wakker, en is dan 's middags hartstikke moe, maar hij wil dan niet slapen, en als ik hem laat slapen, lukt het 's avonds niet. Het is al maanden aan de gang, en het enige wat ik nu weleens doe is hem op de bank laten liggen, zodat hij toch uitrust, want hij is werkelijk aan het einde van de middag niet te genieten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: