Dat is geen kleine tattoo...
+13
Elsje
Snoes
tweeling
Exogenesis
Tyrael
Taeda
Happinaz
Elodie
Sea of Trees
Bazinga
SoGood
Rush
Middleme
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dat is geen kleine tattoo...
Ik vind die ene foto er wel erg geshopt uitzien. Smashen ebben ze het in scène gezet.
Als te wel echt is, zijn ze beiden net goed bij hun knarretje
Als te wel echt is, zijn ze beiden net goed bij hun knarretje
Gast- Gast
Klopt! Op de meeste foto's zit hij links boven haar wenkbrauw, en bij een andere foto zit hij rechts.Elsje schreef:Wel vreemd, op de ene foto op haar fb heeft ze een tattoo links boven haar wenkbrauw. De andere keer rechts. En later helemaal niet.
Of zie ik dat verkeerd
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
marjoleinnn schreef:Klopt! Op de meeste foto's zit hij links boven haar wenkbrauw, en bij een andere foto zit hij rechts.Elsje schreef:Wel vreemd, op de ene foto op haar fb heeft ze een tattoo links boven haar wenkbrauw. De andere keer rechts. En later helemaal niet.
Of zie ik dat verkeerd
Op één foto zit hij rechts en daar lijkt het alsof ze voor de spiegel oid staat.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Als dat zo is, dan sporen ze echt niet. Allebei! Sowieso tatoeages in het gezicht vind ik walgelijk.
Gast- Gast
Jaa klopt. Gaat goed. Mn huid herstelt heel langzaam, dus behandeling 3 is uitgesteld tot donderdag ipv 4 weken terug. Het wordt al lichter dus ooit ben ik er vanaf.Taeda schreef:Rush schreef:Tyrael schreef:Rush schreef:Ik hoop niet dat ze ooit spijt krijgt, want als je je gezicht moet laten laseren ben je ook nog niet jarig.
Ik kan me niet voorstellen dat ze hier nooit spijt van gaat krijgen
Dat denk ik ook, maar als ze gaat laseren dan ziet het er maandenlang nog lelijker uit en vies. Brr..
Idioot!
Hoe is het bij jou, jij hebt toch ook een tattoo weg latem laseren?
Maar het is pijnlijk en het ziet er de eerst weken uit als ern slagveld. Ik moet er niet aan denken dat het mn gezicht zou zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: