Serum
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Serum
Gebruiken jullie dat? Ik heb een tijdje een serum van Clinique gebruikt (Even Better). Ik vond het wel lekker aanvoelen op mijn huid en had ook wel het idee dat mijn huid er mooier van werd. Ik lees ook wel goede dingen over L'Oreal Luminizer, dat is dan een wat goedkopere variant dan die van Clinique. Iemand ervaring ermee?
Wanneer doe je het op? Ik gebruikte het maar 1x per dag, maar dat kwam vooral doordat het zo duur was.
Wanneer doe je het op? Ik gebruikte het maar 1x per dag, maar dat kwam vooral doordat het zo duur was.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Serum
Ik heb eerst Estee Lauder gehad en die was erg prettig. Nu heb ik er een van l'oreal maar die bevalt niet goed. Mijn gezicht wordt er enorm trekkerig van. Voor bij mijn ouders had ik een goedkope van Dove bij action gekocht en die is ook erg prettig, maar volgens mij is die uit de collectie, kan hem iig nergens meer vinden.
Ik moet dus ook maar weer op zoek naar een andere. Wellicht Estee Lauder weer, maar zoek liever eerst nog een goedkoper alternatief aangezien ik hem ook met 2-3 maand leeg heb.
Ik moet dus ook maar weer op zoek naar een andere. Wellicht Estee Lauder weer, maar zoek liever eerst nog een goedkoper alternatief aangezien ik hem ook met 2-3 maand leeg heb.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Serum
Ik heb nog een klein laagje in m'n Estee Lauder (idealist) staan en daarna stap ik over op L'Oréal Youthcode/Luminizer, dat vind ik wel een goede, betaalbare vervanger. Tegen Estee Lauder kan die niet op, maar je hebt dan ook 3 potjes L'Oréal voor de prijs van één potje Estee Lauder. Ik gebruik het 's ochtends en 's avonds.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: