welke poetsdoeken gebruik jij?
+7
Beachgirl
Nyx
Shopaholic
Caroow
Sarah1985
Jade
duckie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
welke poetsdoeken gebruik jij?
ik moet mijn poetsdoeken vervangen maar ben een beetje aan het kijken want er is wel wat keuze en nu heb ik gemerkt dat ze me niet allemaal goed bevallen zeg maar... (sommige laten stofpluisjes weer los enzo) dus wat is jullie ideale poetsdoek?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: welke poetsdoeken gebruik jij?
Ik heb microvezel doekjes van de action! Ik vind ze voor het afstoffen heel fijn! Voor het nat afsoppen van dingen heb ik dunnere vaatdoekjes, daarvoor vind ik de microvezel te dik.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Van de action zitten 3 kleuren in een pakje. Gebruik ze altijd.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop zo nu en dan een hele stapel van die vaatdoekjes bij de Lidl, kost geen drol. Ik was ze op kookwas en als ze uit model raken gooi ik ze weg. Ook afstoffen doe ik hiermee, microvezel doekjes zijn alleen fijn als je geen wasverzachter gebruikt en ik krijg geen machine vol met doekjes, ze gaan bij de handdoeken en daar wil ik toch wel graag wasverzachter bij gebruiken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
hebben jullie ook wel eens dat ze wat zwarte stof pluisjes achterlaten zeg maar?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:hebben jullie ook wel eens dat ze wat zwarte stof pluisjes achterlaten zeg maar?
Dat is toch gewoon nat samengeklit stof? Als je je doek wat meer uitwringt of eerst even met de stofzuiger erover heen gaat moet je hier geen last van hebben.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik bij afstoffen mijn swiffertje! Van de wibra, 50cent! En voor natpoetsen gebruik in een microvezel doekje. Ik heb 2 soorten, een wat dikkere en ook een wat dunnere, en ik ga toch liever voor een dunner doekje die je echt goed kan uitwringen!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik poets altijd met deze doeken;
Sopje en poetsen maar. Het zijn gewoon vaatdoekjes, maar ik heb van huis uit meegekregen dat ze ook goed poetsen. Heb er dan ook wel een aantal en gooi ze altijd in de kook.
Sopje en poetsen maar. Het zijn gewoon vaatdoekjes, maar ik heb van huis uit meegekregen dat ze ook goed poetsen. Heb er dan ook wel een aantal en gooi ze altijd in de kook.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Een mini swiffer van de action/wibra voor het afstoffen.
Voor nat poetsen gebruik ik microvezeldoekjes van de action. Sinds kort heb ik kleine doekjes van de Action, de ene kant is roze, de andere kant blauw, zitten per 2 verpakt. Ideaal!
Voor nat poetsen gebruik ik microvezeldoekjes van de action. Sinds kort heb ik kleine doekjes van de Action, de ene kant is roze, de andere kant blauw, zitten per 2 verpakt. Ideaal!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik ook microvezel doekjes voor nat poetsen. Voor droog afstoffen gebruik ik stofwisdoekjes zonder wisser (dus gewoon met de hand).
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Microvezeldoekjes en voor het snelle werk billendoekjes.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Voor te stoffen heb ik een swiffer, echt een ideaal ding! Voor natte dingen, gewoon die gele doekjes.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Fayebella schreef:Voor te stoffen heb ik een swiffer, echt een ideaal ding! Voor natte dingen, gewoon die gele doekjes.
Same here!
En ik heb gewoon swiffer doekjes van de Action, die zijn net zo goed en 32047024x zo goedkoop.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Fayebella schreef:Voor te stoffen heb ik een swiffer, echt een ideaal ding! Voor natte dingen, gewoon die gele doekjes.
Same here!
En ik heb gewoon swiffer doekjes van de Action, die zijn net zo goed en 32047024x zo goedkoop.
Ik heb nu nog een echte swiffer, maar hoor veel goede verhalen. Als ze op zijn, die van de action maar eens proberen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Soortgelijke onderwerpen
» Welke zonnebrand gebruik jij?
» Welke parfum gebruik jij?
» Welke laminaatreiniger gebruik jij?
» Welke factor gebruik jij?
» welke schoonmaakmiddelen gebruik jij?
» Welke parfum gebruik jij?
» Welke laminaatreiniger gebruik jij?