Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+101
kwak
Puggle
Balloon
Jezzie
Fiwen
vlinder-19
Suus
Alex
hellowkitty
Kalishi
Bluestar
Mida4you
koNijntje
Monnie
Zenna
Bruintje Beer
Zonneschijn
Novalee
FruttiTutti
munk
_Mashimaro_
Sophiee
Laurientje
Mamsie
peach
Filoria
Amber-
Pommes
chipa
maiadebij
Aagje!
Mrs. Jansen
Blue flower
Pink!
Lejow
Parel
Annie24
Happydobby
Muppetje
Printje
NoMercy
Liadan
Charles
Jits
mickey
SarahKey
Tania
Flip Fluitketel
tweeling
Paper Crown
Koeboe82
*Lookie*
nillis
_Jet
Manderijn
Maudy
Ella
blondje1313
Fearie
Smaragdje
Schism
Steep
Didi
Shopaholic
Dimphna
Laced
liesje
Nana
Foodish
Coccinelle
-Ieniemienie-
Highway
Sun88
smooch
MissD
Papillio
Funk
strawberry
Aimee
bolus26
Pien
Shisha
Flower_L
Jasmine
Floor
CCC
studiebol
Pruim
Tiara
Parisienne
Star007
PiP
Ayla
Jade
Sanne
Sea of Trees
M@niek
Linda
PapillonRose
Viva
Limburg85
105 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Jasmine di 12 maa 2013 - 23:16

Ik heb net dit laken besteld: (lang leve mijn waardebon van de 9maandenbeurs, no way dat ik anders 30 euro voor een lakentje ga betalen).
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 852_1345985196_0140-ledikantlaken-grijs-witte-ster

De deken had ik al (ook gewonnen), dus het komt er zo uit te zien:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 0140_ledikantlaken_grijs_witte_ster_2_kopie_

En deze aankleedkussenhoes: (ook met waardebon, want vind 25 euro voor een aankleedkussenhoes doorgaans ook wat veel)
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 M_little_dutch_aankleedkussenhoes_licht_blauw_ster
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Paper Crown di 12 maa 2013 - 23:19

Jasmine schreef:Ik heb net dit laken besteld: (lang leve mijn waardebon van de 9maandenbeurs, no way dat ik anders 30 euro voor een lakentje ga betalen).
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 852_1345985196_0140-ledikantlaken-grijs-witte-ster

De deken had ik al (ook gewonnen), dus het komt er zo uit te zien:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 0140_ledikantlaken_grijs_witte_ster_2_kopie_

En deze aankleedkussenhoes: (ook met waardebon, want vind 25 euro voor een aankleedkussenhoes doorgaans ook wat veel)
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 M_little_dutch_aankleedkussenhoes_licht_blauw_ster
HAHA, Jasmin, ik heb wel 5 van die lakentjes van €30,- gekocht. Echt, waar was mijn hoofd!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jasmine di 12 maa 2013 - 23:22

Paper Crown schreef:
Jasmine schreef:Ik heb net dit laken besteld: (lang leve mijn waardebon van de 9maandenbeurs, no way dat ik anders 30 euro voor een lakentje ga betalen).
HAHA, Jasmin, ik heb wel 5 van die lakentjes van €30,- gekocht. Echt, waar was mijn hoofd!!

In de wolken denk ik Wink

Ze zijn wel hartstikke leuk, dat wel. En als je het ervoor over hebt, waarom niet.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Mrs. Jansen wo 13 maa 2013 - 0:09

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 Tumble-n-dry-boys-pants

Hij staat echt leuk!

Vanaf wanneer hebben jullie spijkerbroekjes aangedaan? Zoon zit nu in 62.
En deze vind ik zo gaaf: (Maar misschien nog erg stug?)

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 T130111200_66h_1
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Charles wo 13 maa 2013 - 0:11

Wat een leuk broekje die eerste mevrouw Jansen, waar is die van? Valt 'ie smal van boven of breed?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Mrs. Jansen wo 13 maa 2013 - 0:14

Dat broekje is van Tumble 'n Dry. Het merk (of model) valt klein en smal. Zijn andere broeken maat 62 zijn allemaal aan de ruime (+lange) kant. Dit broekje zit als gegoten.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Paper Crown wo 13 maa 2013 - 0:17

Mrs. Jansen schreef:Dat broekje is van Tumble 'n Dry. Het merk (of model) valt klein en smal. Zijn andere broeken maat 62 zijn allemaal aan de ruime (+lange) kant. Dit broekje zit als gegoten.
Julian draagt al spijkerbroekjes zit ook in maat 62, het spijkerbroekje van Tartine et Chocolat is heel mooi elastisch, ik vind ze tegek zitten. Toevallig heb ik die mintgroene ookvoor hem besteld maar heb het nog niet binnen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Charles wo 13 maa 2013 - 0:17

Goed te weten! Mijn zoontje is namelijk ook erg smal en het is lastig goede broeken te vinden en Noppies vind ik niet altijd leuk.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mrs. Jansen wo 13 maa 2013 - 0:22

Ik vind broeken ook lastig. Misschien ben ik te kieskeurig daarin hoor. Ik vind alleen smalle/skinny modellen leuk. En als je dan in jogginsbroeken blijft hangen wordt de keus niet groter. laughcry

PC, je bedoeld het groene broekje van TnD? Of het merk dat je zojuist opnoemde? Ik ga zo eens kijken naar dat merk.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Charles wo 13 maa 2013 - 0:23

Wat een leuk merk, ik kende het helemaal niet! Ik vind maar weinig jongenskleding leuk. Ik heb zo'n model broekje van Gro Company en dat staat inderdaad erg leuk!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby wo 13 maa 2013 - 0:28

Jasmine schreef:
Lejow schreef:
Blue flower schreef:
Lejow schreef:Ik ben de primark weer in geweest.. big noooonooo
Kwam weer met voor 25 euro aan spul naar buiten.

Kan even geen foto maken, want het ligt boven in haar kamer.

Leuk!! Hebben ze ook leuke jongens dingen? Baby en peuter?

Ja, mijn nichtje heeft voor 99 euro geshopt voor mijn achterneefje. Leuke shirtjes en setjes ook (blousje, broekje en shirt). En voor de echte kleintjes hing er ook een hele hoop leuks I love you

Mar.. ik mag voorlopig niet meer naar binnen
:nopompom:

Hmm, het loont dus wel om ruim een half uur te rijden naar de Primark voor een garderobe voor kleine man? Misschien binnenkort toch maar eens een keer heen dan.

Jup, hele leuke setjes voor een paar euro, ik neem aan dat je naar mijn Primark komt :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine wo 13 maa 2013 - 0:44

Happydobby schreef:
Jasmine schreef:
Lejow schreef:
Blue flower schreef:

Ja, mijn nichtje heeft voor 99 euro geshopt voor mijn achterneefje. Leuke shirtjes en setjes ook (blousje, broekje en shirt). En voor de echte kleintjes hing er ook een hele hoop leuks I love you

Hmm, het loont dus wel om ruim een half uur te rijden naar de Primark voor een garderobe voor kleine man? Misschien binnenkort toch maar eens een keer heen dan.

Jup, hele leuke setjes voor een paar euro, ik neem aan dat je naar mijn Primark komt :P

Die is dan wel de planning ja.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! wo 13 maa 2013 - 1:12

oh leuk ik ga zo ook weer een keer in de primark kijken, ben benieuwd of er wat tussen hangt voor D
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  maiadebij wo 13 maa 2013 - 7:18

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 IMG-20130313-WA0001_zps936aaa68
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 IMG-20130313-WA0003_zps1a98246d
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 IMG-20130313-WA0002_zpsa0e2e6cf

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC wo 13 maa 2013 - 7:20

Oooh Maia wat lief! Waar komt het vandaan? Zoek toevallig een leuk cadeautje voor een vriendin.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  maiadebij wo 13 maa 2013 - 7:26

Ik was ook helemaal niet van plan iets te bestellen maar kon dit ook niet laten liggen! Bij H&M (webshop) Bij elkaar rond de 25 euro

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parel za 16 maa 2013 - 1:50

Zo! Is het crisis hier?
Ik haalde ons van pagina 3 af!

L heeft een nieuwe zomerjas gehad van opa & oma, ik vind hem zo tof!
Op de mouwen zitten nog strikjes, maar die zie je niet want ze moet er nog even in groeien. De onderkant is een soort van geborduurd.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 23D8EC3E-5002-4370-BCE8-87C8A7B26D74-10491-00000ED8D6F0C215_zps18c3014e

Het is een beetje een slechte foto hoor want L kan niet zo goed stilstaan. Het is deze ;
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 D16FB739-6EC1-439B-88C4-49F08A46340A-10491-00000EDA57E3A741_zps7313b73a
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  -Ieniemienie- za 16 maa 2013 - 2:05

Gaaaaf Parel!
Waar is hij van?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees za 16 maa 2013 - 2:09

Schattig Parel!

Deze 2 shirts voor de kleine man:

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 06699?article=06699-B#article=06699-C

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 21 07333?article=07333-B#article=07333-G
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Parel za 16 maa 2013 - 2:26

Hij is van jilly & mitch bij de shoeby, daar is nu toevallig op alles 20% korting, ook online.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Maudy za 16 maa 2013 - 2:26

Super Parel! Ik vind donkerblauw zo mooi voor meisjes I love you

Waar is hij van en hebben ze hem ook in het heel klein?
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Maudy za 16 maa 2013 - 2:27

Tegelijk gepost! Helaas J&M hebben ze vanaf 92.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel za 16 maa 2013 - 2:29

Ja vanaf 92!
Het is trouwens antraciet, ik wilde donkerblauw, maar ze hadden alleen rood of deze.
En samen met haar zilveren schoenen vind ik dit zoooo tof!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Maudy za 16 maa 2013 - 2:35

Haha dan ben ik gewoon kleurenblind denk ik laughcry

Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie za 16 maa 2013 - 2:48

Jasmine schreef:
Happydobby schreef:
Jasmine schreef:
Lejow schreef:
Blue flower schreef:

Die is dan wel de planning ja.

Ik ga begin april als de kinderbijslag binnen is, ligt er al een beetje zomerkleding voor jongens?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: