skulls/doodshoofden!!
+7
SDL
Kowalski
Roza
Pommes
girli
Sea of Trees
ForeverLove
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: skulls/doodshoofden!!
Sea of Trees schreef:Jee, ik vind dat er nu ook behoorlijk gezeurd wordt hoor, het is een paar keer aangegeven en nu is het toch klaar?
Ze gaat er zelf ook nog steeds op in.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Sea of Trees schreef:Jee, ik vind dat er nu ook behoorlijk gezeurd wordt hoor, het is een paar keer aangegeven en nu is het toch klaar?
Ze gaat er zelf op door. Als ze had gereageerd met oh oké of iets dergelijks was het inderdaad wel klaar geweest.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Haha, dat wilde ik net ook zeggen, maar vind ik weer zo flauwJune schreef:Lennox schreef:Nouja, de enige manier waarop we hier met elkaar kunnen communiceren is door geschreven taal, het is toch wel fijn als die taal dan goed gebruikt wordt. Daarom stoort verkeerd taalgebruik mij ook. Ik zal er niet zo héél gauw een opmerking over maken omdat niet iedereen de Nederlandse taal even goed beheerst, maar ik ga er wel vanuit dat heel schrijvend en lezend Nederland weet dat het woordje 'ja' uit twee letters bestaat, en niet uit drie. Kleine moeite om dat dan goed te gebruiken.
Minder moeite zelfs.
Gast- Gast
Ik heb vooral met mensen die 'me' gebruiken (nee, jij niet TO), jah, nouw en schreeuwerige uitroeptekens dat ik denk dat het pubertjes zijn. Ik snap ook echt niet waarom bij sommige woorden letters worden weggelaten (me) en sommige letters worden toegevoegd (jah, nouw). Ben ik dan echt (egt, zucht) oud aan het worden? Hoe vaak ik wel niet brieven tegenkom van 'deze generatie' die gewoon niet meer weten hoe ze het echt moeten schrijven. Bluh. Heb ik al geen behoefte meer om te reageren. En een fase van doodshoofden had ik ook, toen ik 12 was.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Absoluut geen toevoeging op je topic, dat besef ik, maar moest het even kwijt
Hoe oud ben je eigenlijk?
Absoluut geen toevoeging op je topic, dat besef ik, maar moest het even kwijt
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Bij Fashionology hebben ze echt hele mooie sieraden. O.a. met skulls.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo schreef:Bij Fashionology hebben ze echt hele mooie sieraden. O.a. met skulls.
dank je wel
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: