Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagsdilemma

5 plaatsers

Ga naar beneden

Verjaardagsdilemma Empty Verjaardagsdilemma

Bericht  Printje za 26 jan 2013 - 1:42

R is bijna jarig, we willen het vieren wanneer N precies een maand is, toevallig komt dat zo it. Maar ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op zo' n drukke kinderverjaardag Embarassed
Voor n heb ik eventueel al oppas maar omdat de kaartjes eventueel toch nu wel de deur uit moeten gaan ben ik aan twijfelen wat ik met zijn verjaardag wil.
Wil hem niets tekort doen maar ja zit hij wel op zo' n feest te wachten, het gaat kinderen toch om de cadeautjes. ( en die heeft hij nu met de geboorte van N in overvloed al gekregen)

Dilemma is dus eigenlijk zullen we het vieren net als vorig jaar met veel kindjes etc erbij of vieren we het nog een keertje klein. Denk niet dat hij het allemaal al snapt maa ik wil hem niet tekort doen omdat ik geen zin heb in al die drukte.

Iemand een tip? Man zei al, klein vieren met opa's em oma's etc en dan met hem een dagje weg ipv al die visite.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagsdilemma Empty Re: Verjaardagsdilemma

Bericht  Susan za 26 jan 2013 - 1:48

Ik zou wel iets doen aan zijn verjaardag, ik vind het wel sneu om het helemaal over te slaan. Verder vind ik cadeautjes omdat je een zusje hebt gekregen ook wel iets anders dan cadeautjes omdat je jarig bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje za 26 jan 2013 - 1:49

We willen het ook niet overslaan maar wel misschien kleiner vieren dan zijn eerste en tweede verjaardag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  meisjesmama za 26 jan 2013 - 2:01

Kan je niet iemand regelen die je man helpt met de visite die komt zodat je zelf de aandacht hebt voor de kinderen?
Zo heb ik het destijds ook geregeld dan heeft je kindje zijn verjaardag en jij wat meer rust.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 2:08

Toen S twee jaar werd was J nog maar 2 weken, wij hielden het heel klein met alleen de opa's en oma's en mijn zus en nog een oom en tante.
Ik had mijn moeder die hielp en ik had J lekker in de doek gedaan bij mij!

Gast
Gast

Bericht  Susan za 26 jan 2013 - 2:13

Printje schreef:We willen het ook niet overslaan maar wel misschien kleiner vieren dan zijn eerste en tweede verjaardag.

Nee oké, maar omdat je iets zei in de trant van 'hij heeft al genoeg cadeautjes gekregen'. Da's toch anders dan verjaardagscadeautjes. Ik zou desnoods aan ouders of aan een broer of zus vragen of ze willen helpen met de drankjes en de hapjes, maar ik zou het toch wel gewoon vieren.

Wij hebben Ezra's tweede verjaardag destijds niet gevierd, toen was Yrsa drie weken oud, maar dat kwam omdat iemand in onze familie de Mexicaanse griep had en vrijwel alle anderen met haar in contact waren geweest in die week, daarom is het afgeblazen, maar we hadden toen alles al in huis, de taart, het eten, et cetera. Hij heeft zijn cadeautjes toen later gekregen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Vancity_girl za 26 jan 2013 - 2:35

Ik zou het zeker wel vieren maar dan misschien idd wat kleiner. Je verjaardag is toch wel erg speciaal en hij wordt al drie dus zal er ook steeds meer van begrijpen lijkt me.

Heb je geen zin in drukte ivm N of ook voor jezelf? In het eerste geval zou ik dan oppas regelen voor N en het gewoon vieren zoals jullie gewent zijn. En anders wat kleiner.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Winegum za 26 jan 2013 - 2:39

Ik weet niet wie je allemaal uit zou willen nodigen, maar ik zou het sowieso wel vieren. Ik zou het dan alleen wat kleiner doen als je het aantal mensen teveel vindt. Of over 2 dagen verspreiden.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven