Drinkbak kat
+2
TukTuk
Dennenappel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Drinkbak kat
Onze kat heeft de laatste weken de tik om haar drinkbakje (vol met water) om te gooien en hem door de gang te verschuiven.
Niet zo fijn en niet goed voor het laminaat.
Wat kan ik hieraan doen?
Een metaalbakje met rubbers eronder wil ze niet. Ze vertikt dan om te drinken, drinkt zo een paar dagen niet (dan wel buiten uit de vijver).
We gaan straks verhuizen en ik wil niet dat ons nieuwe laminaat naar de knoppen gaat.
Niet zo fijn en niet goed voor het laminaat.
Wat kan ik hieraan doen?
Een metaalbakje met rubbers eronder wil ze niet. Ze vertikt dan om te drinken, drinkt zo een paar dagen niet (dan wel buiten uit de vijver).
We gaan straks verhuizen en ik wil niet dat ons nieuwe laminaat naar de knoppen gaat.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Drinkbak kat
Misschien een grotere drinkbak, die ze niet zo gemakkelijk om krijgt? Bijvoorbeeld 1 voor honden? Of een stenen drinkbakje, die zijn zwaarder, die krijgt ie misschien ook niet om?
Of zo'n drinkfontein?
Of zo'n drinkfontein?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Een stenen zware drinkbak is misschien wel een goede!
Een drinkbak voor honden (aluminium achtig) wilt ze niet.
Een drinkbak voor honden (aluminium achtig) wilt ze niet.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Onze katten deden dat ook, zelfs steen gooiden ze oom. Wij hebben er nu zo'n 'uitdruipbak' (25x25cm) die je onder van die plastic plantenpotten zet, eronder staan. Werkt ideaal.
Gast- Gast
wij hebben een drink bak gehad met een heel groot resservoir gehad en dit werkt prima. wat we nu hebben is een drink en eet bakje in een ring ( van de grond af )
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een waterfontein. Maar de ene poes drinkt toch het liefst uit de kraan.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Hier hetzelfde probleem gehad. Ik heb het bakje nu op het aanrecht gezet en dat gaat prima.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: