Waar is...
+39
Mamsie
Pien
Marin
Bliss
rapa nui
Taeda
Bacio
Oasis
Kowalski
Pompoen
Ibbeltje
Zonnetje
Exogenesis
Poubelle
Niekske
Curious
sanne-84
Susan
Raindrop
Snoes
Annemoontje
Parel
Blond
Gympie
RYW
Lavendel
Sam
Esperanza
SDL
Bazinga
Carmen_
Stuiterbal
Manderijn
Burn
VeryCherry
Toet
Rush
Paper Crown
Elliot
43 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waar is...
RYW zal wel gewoon druk zijn
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Lennox schreef:Ik vind het ook altijd een soort raar staan als iemand zegt voorgoed weg te gaan, ik weet nooit zo goed wat men er dan mee wil bereiken. Moeten we ons schuldig voelen om iets wat er gezegd is, moeten we de persoon in kwestie toch maar overhalen om te blijven, moeten we allemaal roepen dat het zo erg is dat die persoon weg gaat...
Het enige wat je 'moet' is eten, drinken en poepen.
Forummers kunnen toch op een bepaald moment (in een bepaalde situatie) denken dat ze nooit meer terugkomen. Dat vind ik niet zo gek. Zelf heb ik ook door omstandigheden mijn account tijdelijk ff moeten verwijderen. Ik heb er niets over gezegd; alleen PC heb ik het verteld en RYW kwam er meteen achter, maar ik voel ook niet zozeer een band met het gros van de forummers. Als je die wel voelt, kan ik me voorstellen dat je expliciet vermeldt dat je vertrekt en dat kan doen vanuit de overtuiging dat je ook echt wegblijft. De invulling die jij er nu aan geeft, is eentje die je volgens mij veel te veel op jezelf betrekt.
Gast- Gast
Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik snap alleen niet zo goed waarom ik het teveel op mezelf zou betrekken? Wat betrek ik op mezelf?
Gast- Gast
Maar maakt dat dan uit als iemand weer terugkomt?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik heb Confusion al een hele tijd niet meer gezien.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Ik heb Confusion al een hele tijd niet meer gezien.
Andere naam.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam, wie was jij eigenlijk eerst? PM?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Lennox schreef:Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik snap alleen niet zo goed waarom ik het teveel op mezelf zou betrekken? Wat betrek ik op mezelf?
Is wellicht niet goed verwoord. Met op jezelf betrekken, bedoel ik dat jij je afvraagt wat je dan moet doen: "Moeten we dit of dat doen." Volgens mij hoef je niets te doen; dat bedoelde ik. Sommige forummers hebben duidelijk aangekondigd voorgoed te vertrekken en zich uiteindelijk bedacht en sommige forummers vertrekken in stilte. In beide gevallen wordt er volgens mij niet verwacht dat anderen dan gaan handelen in termen van 'moeten'.
Gast- Gast
Bliss schreef:Sam, wie was jij eigenlijk eerst? PM?
Ik was eerst meelezer, en toen Propje.
Geen 'golden oldie' dus.
Sam- Kletskop
Lennox schreef:Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik snap alleen niet zo goed waarom ik het teveel op mezelf zou betrekken? Wat betrek ik op mezelf?
Is wellicht niet goed verwoord. Met op jezelf betrekken, bedoel ik dat jij je afvraagt wat je dan moet doen: "Moeten we dit of dat doen." Volgens mij hoef je niets te doen; dat bedoelde ik. Sommige forummers hebben duidelijk aangekondigd voorgoed te vertrekken en zich uiteindelijk bedacht en sommige forummers vertrekken in stilte. In beide gevallen wordt er volgens mij niet verwacht dat anderen dan gaan handelen in termen van 'moeten'.
Gast- Gast
Sam schreef:Bliss schreef:Sam, wie was jij eigenlijk eerst? PM?
Geen 'golden oldie' dus.
Ok. Hoe kom je er dan bij dat Confusion een nieuwe naam heeft? Ben nu wel benieuwd wie jij denkt dat ze is!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Sam schreef:Bliss schreef:Sam, wie was jij eigenlijk eerst? PM?
Geen 'golden oldie' dus.
Ok. Hoe kom je er dan bij dat Confusion een nieuwe naam heeft? Ben nu wel benieuwd wie jij denkt dat ze is!
Door de boekenmail.
Edit: ken haar dus verder totaal niet, maar ik heb het uitgevogeld heel toevallig
Laatst aangepast door Sam op do 20 dec 2012 - 9:16; in totaal 2 keer bewerkt
Sam- Kletskop
Lennox schreef:
Ik mis Waldorf, die heeft haar account laten verwijderen, jammer.
Zijn jullie nog vriendinnen Waldorf? Brigitte Purple en June heb ik ook al lang niet gezien.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ja en nee. Een aantal maanden terug het contact verbroken, aantal dingen voorgevallen, maar ik mis het contact wel. We proberen het contact nu weer een beetje te herstellen, maar het voelt toch een soort vreemd, weer.Lavendel schreef:Lennox schreef:
Ik mis Waldorf, die heeft haar account laten verwijderen, jammer.
Zijn jullie nog vriendinnen Waldorf? Brigitte Purple en June heb ik ook al lang niet gezien.
Gast- Gast
Oh wat jammer, jullie kwamen hier echt over als super goede vriendinnen met al jullie weekendjes weg etc. Ik hoop dat het nog goed komt dan
Lavendel- Ratel
Ja daarom ook, da's hetgene wat ik ook wel mis eigenlijk. Nog niet eens de weekendjes weg, maar wel de gezelligheidLavendel schreef:Oh wat jammer, jullie kwamen hier echt over als super goede vriendinnen met al jullie weekendjes weg etc. Ik hoop dat het nog goed komt dan
Gast- Gast
Ik leef nog!
Heel druk inderdaad, vooral echt even bezig met andere dingen komt wel weer!
Heel druk inderdaad, vooral echt even bezig met andere dingen komt wel weer!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Woo, ik heb al die tijd gedacht dat Sam eerst PrinsesBo was. Zat ik er blijkbaar flink naast.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Oh en Fruity is ook weg, maar die zal wel een andere naam hebben gok ik, is ze Carmen?
Lavendel- Ratel
Ja en nee
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Lavendel schreef:Oh en Fruity is ook weg, maar die zal wel een andere naam hebben gok ik, is ze Carmen?
Nee, ze is niet Carmen. Ze had een andere naam, maar daar heb ik haar ook al ff niet meer mee gezien eigenlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
Volgens mij heeft ze niet meer gereageerd sinds er wat opmerkingen zijn geplaatst over haar manier van terugkomen op het forum, met dat voorsteltopic.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar is?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar heb je NU zin in..
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Waar heb je NU zin in..
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: