Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kinderfototoestel

+4
Liadan
Printje
Susan
Wennes
8 plaatsers

Ga naar beneden

kinderfototoestel Empty kinderfototoestel

Bericht  Wennes vr 25 jan 2013 - 9:16

B neemt steeds foto's met mijn telefoon, dit vindt hij erg leuk.
Ik vind het minder omdat het mijn telefoon is en zit eraan te denken om een kinderfototoestel voor zn verjaardag te vragen.

Hebben jullie een idee of ervaring met een toestel?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderfototoestel Empty Re: kinderfototoestel

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 9:18

Edit: o, ik lees hele slechte recensies over deze! (was de camera van de HEMA).

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 25 jan 2013 - 9:34

Ik zou dan liever gewoon een compactcamera geven, en dan niet zo'n duur model. Ik lees ook alleen maar slechte verhalen over die kindercamera's.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 9:35

Susan schreef:Ik zou dan liever gewoon een compactcamera geven, en dan niet zo'n duur model. Ik lees ook alleen maar slechte verhalen over die kindercamera's.

Maar 1x verkeerd laten vallen en hij is echt kapot. Mijn camera werd gebruikt door een handig kind van 5 en die liet hem met lens open vol op de straat kletteren. Tja, toen deed hij het niet meer laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 25 jan 2013 - 9:37

Tja, ik zou dan nog liever dat risico nemen dan geld uitgeven aan een camera waar je alleen maar waardeloze foto's mee kan maken. Daarbij, een volwassene kan ook een camera laten vallen. Bij ons thuis ben ik degene die onze iPad een keer heeft laten vallen, en niet de kinderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje vr 25 jan 2013 - 9:37

Ik heb hem op school, kinderen vinden het erg leuk maar de kwaliteit is echt erg slecht. En dat hebben ee ook nog dat dure apparaat dat tegen een stootje kan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan vr 25 jan 2013 - 9:51

Mijn dochter maakt foto's met een oude digitale camera van mij (canon ixus 50) en bij mijn ouders heeft ze een oude digitale camera van mijn zus. Ze gaat er heel voorzichtig mee om, ze doet ook altijd het koordje dat aan de camera hangt om haar pols/nek. Het is erg leuk om te zien wat voor foto's ze maakt en ze maakt ook vaak mooie foto's (en ook vaak foto's waar onze hoofden afvallen Laughing ).
En tja, als die camera een keer kapot valt dan is het pech, maar het gaat al 1,5 jaar goed, dus ze heeft er in ieder geval plezier van gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 9:55

O ik snap dat een volwassene het ook kan laten vallen hoor! Maar als je het een kindje van 3 voor zijn verjaardag geeft kan ik begrijpen dat hij in zijn enthousiasme hem misschien een keer per ongeluk laat vallen, en dat is dan wel weer ideaal aan zo'n kindercamera, dat hij daar tegen kan smile

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 25 jan 2013 - 10:51

Mijn zoontje heeft zo'n kindercamera volgens mij is hij van vtech, mega mindy staat erop. Kwaliteit van de foto's is echt ontzettend slecht maar dat maakt voor hem niet uit. Hij vindt het vooral gewoon leuk om een fototoestel te hebben. Hij is al vaak gevallen dus ben blij dat hij geen echte camera heeft. Hij speelt er echt heel veel mee.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nillis za 26 jan 2013 - 3:20

Hier hebben we een nepcamera en T doet gewoon in haar fanatsie dat ze een hele mooie foto heeft gemaakt. is zo'n wegwerpcamera een idee, kun je alleen de foto niet zien op een scherm en moet je ze afdrukken, maar kun je wel testen hoe hij ermee om gaat.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte za 26 jan 2013 - 6:09

Er zijn veel goedkopere compactcamera's die schokbestendig zijn. Ik weet niet wat je budget is, maar dit zijn er een paar;

http://www.bol.com/nl/l/elektronica/digitale-fotografie-digitale-camera-s-compact-waterdicht/N/4071+8425/index.html

Sommige camera's kunnen tegen een val van 3m of 5m. Je kunt ook zoeken op shockproof.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Flower_L zo 27 jan 2013 - 9:21

nav dit topic heb ik vanmiddag een oude camera uit de kast getoverd. L heeft namelijk veel interesse in foto's maken, dacht....eens zien of het wat is. Hij maakt altijd de meest geweldige (ahum) foto's met onze telefoons, en wil met de echte camera ook foto's maken, maar dat mag niet van ons. Had nog een oude Canon Powershot liggen.
Geen succes, hij zat met de schroevendraaier in het scherm te prikken, en zo'n camera aan een touwtje kun je mooi rondslingeren aan je arm....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Wennes zo 27 jan 2013 - 23:52

Flower hahaha, dan is een gewoon toestel niet kidsproof genoeg.

Een gewoon toestel die schokbestendig is zijn wel erg prijzig!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud