Secret Story
+27
Pussycat
Kabouter
ExpressoB
xxjojootjexx
JD
Sjors
Tinus
SnowWhite
Sugarfall
Makamba
Guus
Pannetoet
Laced
Alias
Jeanette
Verde
Beachgirl
nisavi
Baby Cake
BJA
Lejow
Zora
Minx
Pien
Tiara
Susan
Zwerver
31 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Secret Story
Susan schreef:Hoe kan je nou weer bingokoningin zijn?
Dat zat ik me ook al af te vragen
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
ja echt he, sommige geheimen zijn zo stom omdat ze per se nog een blonde wimpie moesten hebben, maar die had niks spannends ofzo?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
nisavi schreef:Susan schreef:Hoe kan je nou weer bingokoningin zijn?
Dat zat ik me ook al af te vragen
Zijn dat serieus de geheimen?? Snap er niet echt wat van... kijk pas 10 minuten
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
die guido was toch professioneel gamer? hij verkondigt nu dat hij in de horeca werkt.
Dat donkere meisje komt nog enigszins slim over.
Dat donkere meisje komt nog enigszins slim over.
Gast- Gast
Misschien is het zo'n heel hip type die altijd net doet alsof ze naar nachtclubs gaat en intussen leidt ze een dubbelleven en zit ze op campings en in buurthuizen te bingo'en.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Misschien is het zo'n heel hip type die altijd net doet alsof ze naar nachtclubs gaat en intussen leidt ze een dubbelleven en zit ze op campings en in buurthuizen te bingo'en.
Hahaha Dat is wel een goede verklaring
nisavi- Fluisteraar
Denk niet dat ik dit ga volgen, als ik de mensen zie die het huis in gaan. En begin zelfs nu al mijn interesse te verliezen
Had trouwens wel het begin gemist, ik keek pas vanaf het moment dat er twee meiden het huis binnen gingen. En dat een jongen op de bank zat en het had over dat hij in de horeca werkte (dacht ik). En dat ie broodjes maakt, lekkere broodjes hahaha
Had trouwens wel het begin gemist, ik keek pas vanaf het moment dat er twee meiden het huis binnen gingen. En dat een jongen op de bank zat en het had over dat hij in de horeca werkte (dacht ik). En dat ie broodjes maakt, lekkere broodjes hahaha
nisavi- Fluisteraar
Vind die geheimen echt totaal niet boeiend...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Wat een dom geheim
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
haha deze blonde is echt de slimste. Ik slaapwandel. Hoe ga je dat verborgen? Daar ben ik nu over na aan t denken. Really?? Daar heb je niet gister even over nagedacht.
Gast- Gast
Pff wat een types hebben ze weer uitgekozen zeg! Die Sofia deed mee stukjes van Spuiten en Slikken volgens mij, komt me heel bekend voor! Heb niet gezien wat alle geheimen zijn, maar als er iets bijzit in de richting van professioneel prostituee of fetishiste dan is zij dat denk ik!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Die laatste met donker haar en tattoo's is vast de professioneel piercer en de professioneel gamer die zegt in de horeca te werken de miljonair.
Gast- Gast
Nou Susan, een hoogbegaafd persoon zit erbij!
nisavi- Fluisteraar
Ik heb al heel veel geheimen door geloof ik.....Of ze brengen je op een verkeerd spoor..
Zwerver- Ratel
Zouden ze het nou echt zo makkelijk maken als het lijkt? Je ziet die Maik gewoon van die anabolen-achtige drankjes drinken!
Ben inderdaad ook heel benieuwd wie de hoogbegaafde is en hoe diegene zich gaat houden...
Ben inderdaad ook heel benieuwd wie de hoogbegaafde is en hoe diegene zich gaat houden...
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Zou wel mooi zijn als een van die blonde meiden die als eerste binnenkwamen hoogbegaafd blijkt te zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Waarom kan het die mensen trouwens schelen als die kale man al weg wil? Des te meer kans om te winnen, toch?
Susan- Lady Post-a-lot
Hahaha hij heeft wel een leuke missie!
Zwerver- Ratel
Wat wel leuk is aan dit programma is om de reacties te lezen en te zien hoe snel mensen labeltjes plakken. Ik hoop dus dat het niet zo makkelijk en voor de hand liggend is als het nu lijkt.
Gast- Gast
Niet kunnen kijken vanavond, maar ben er wel nieuwsgierig naar.. Is het echt een real life soap als bij Big Brother?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Susan schreef:Lijkt me leuk als ze daar nu een of andere intellectueel met een IQ van 150 tussen zetten die zich helemaal te pletter ergert.
zo die zal het zwaar krijgen ja haha. Ik vind het wel jammer dat de types zo op elkaar lijken, niet alleen het uiterlijk maar ook het gedrag tot nu toe pff het lijkt me vreselijk om daar tussen te zitten en dan ben ik nog niet eens hoogbegaafd. Ik vond die opmerking van die gast met de opdracht te faken dat hij het huis uit gaat ook geweldig: ja het niveau valt me een beetje tegen...
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer is Secret Story opgenomen?
» Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.
» Victoria's Secret Fashion show.
» American Horror Story
» Victoria Secret
» Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.
» Victoria's Secret Fashion show.
» American Horror Story
» Victoria Secret
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: