Boursin Cuisine
+10
Highway
Lady Starstruck
Siem
Kaat
Aziraphale
SDL
sanne-84
Toet
Sugarfall
Slakje
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boursin Cuisine
Koken jullie daar vaak mee? En wat maken jullie dan klaar?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Boursin Cuisine
Slakje schreef:Koken jullie daar vaak mee? En wat maken jullie dan klaar?
Ik gebruikt het wel eens ja, ik maak dan bijvoorbeeld pasta, bak wat spekjes uit, doe daar bosui, champignon en courgette bij, reepjes gerookte kip en dan een potje boursin cuisine als saus.
Of een klein schepje door het roerei van mijn vriend, vind hij super lekker.
Of een schepje door het eimengsel van een quiche.
Gast- Gast
Ik gebruik het inderdaad ook vaak bij pasta. Kipfilet blokjes, spinazie en dan bousin cuisine. Maar het kan eigenlijk bij heel veel combinaties. Wat ik ook vaak maak en een van mijn favoriete recepten is is pasta/spaghetti, garnalen, champignons, een uitje en boursin cuisine!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik het nooit, vind dat er teveel in zo'n bak zit. Door de pasta gebruik ik gewoon (de goedkoopste) kruiden roomkaas.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ik gebruik het nooit, vind dat er teveel in zo'n bak zit. Door de pasta gebruik ik gewoon (de goedkoopste) kruiden roomkaas.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar vond het toen vrij waterig worden, niet echt meer sausachtig
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
De light versie is lekker! Ik vind het heerlijk met gerookte zalmsnippers, pasta en de champignon-uienmix van de appie. Ik krijg spontaan trek....
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik gebruik het wel eens voor dit recept:
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/404704/vis-in-knoflooksaus-met-kerstomaatjes/?rq=Boursin+cuisine+paprika
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/404704/vis-in-knoflooksaus-met-kerstomaatjes/?rq=Boursin+cuisine+paprika
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
sanne-84 schreef:Toet schreef:Ik gebruik het nooit, vind dat er teveel in zo'n bak zit. Door de pasta gebruik ik gewoon (de goedkoopste) kruiden roomkaas.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar vond het toen vrij waterig worden, niet echt meer sausachtig
Ja? Ik vind dat juist heel dik en voeg nog wat extra water toe.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:sanne-84 schreef:Toet schreef:Ik gebruik het nooit, vind dat er teveel in zo'n bak zit. Door de pasta gebruik ik gewoon (de goedkoopste) kruiden roomkaas.
Ja? Ik vind dat juist heel dik en voeg nog wat extra water toe.
Ik neem aan dat de roomkaas wel mee verwarmd wordt? (tenminste dat had ik wel gedaan, en toen werd t wel wat waterig)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik vind ook dat er zoveel in de verpakking zit! Ik eet het met pasta, garnalen, tomaten en dan een lepel Boursin cuisine.
Ik heb alleen daarna wel het idee dat ik zooooo uit m'n mond stink , dus eigenlijk durf ik het niet zo goed te eten.
Ik heb alleen daarna wel het idee dat ik zooooo uit m'n mond stink , dus eigenlijk durf ik het niet zo goed te eten.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Ik gebruik net als Toet gewoon de goedkoopste roomkaas
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik maak het met zalm blokjes, prei ringen, grote champignons en gevulde grote tortelini.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik gebruik altijd de light versie (vind de gewone te romig) voor bij de pasta met zalm en verse spinazie. Spinazie laten slinken, boursin en gerookte zalm erbij en klaar. Hoeven geen kruiden meer bij, heerlijk op deze manier!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ga straks de Boursin Cuisine met kruiden gebruiken. En dat met spek, uitje en champignons. Ik hoop dat het lekker is!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik gebruik het als saus door de pasta, met bijvoorbeeld champignons en garnaaltjes. Of ik gebruik het als basis voor in een quiche.
Eponine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12
sanne-84 schreef:
Ik neem aan dat de roomkaas wel mee verwarmd wordt? (tenminste dat had ik wel gedaan, en toen werd t wel wat waterig)
Als groenten en vlees/vis gaar zijn zet ik het pitje helemaal laag en roer de kruidenkaas erdoor, daarna serveer ik het direct dus eigenlijk word het maar 1 minuutje ofzo verwarmd. Zo één gebruik ik:
Toevallig heb ik net nog pasta met boursin cuisin gehad (huisgenootje had gekookt) en ik vind het echt aanzienlijk minder lekker dan met kruidenkaas. Kruidenkaas is ook nog een stuk goedkoper, er zit minder in en als je over houdt kun je het op stokbrood gebruik, ik zie alleen maar voordelen haha.
Toet- Lady Post-a-lot
Inderdaad, ik doe het hetzelfde als Toet en vind de saus dan niet te dun!
Ik doe de roomkaas weleens door de pasta met spekje, ui en geblancheerde broccoliroosjes. Of er een kipfilet mee "vullen" en daarna omwikkeken met parmaham of spek en dan uit de oven.
Ik doe de roomkaas weleens door de pasta met spekje, ui en geblancheerde broccoliroosjes. Of er een kipfilet mee "vullen" en daarna omwikkeken met parmaham of spek en dan uit de oven.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Door de spruitjes!! Heeeerlijk, wat spek en ui erbij, boursin erdoor en genieten!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Over de schnitzel met champignons erdoor, is ook lekker! Gewoon champignons bakken, Boursin even meeverwarmen en dan over de schnitzel, jammie!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: