Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is niet goed *update pag. 12*

+77
Toedels
L!ND@
bolus26
Blue flower
Annemoontje
iloverose
Lady4
Mom-Of-3
Juutjepetuutje
Jade
red rose
boekenwurm83
banjer49
Sofie
SleepingBeauty
firda
Muppetje
Linnie1985
studiebol
Isis
Muurvlindertje
Highway
Happydobby
Steep
maiadebij
Mama Titty
Caroow
Annemie
liesje
Liadan
Printje
Jelin
kwebbeltje
Miss G
Aardbei
Lejow
Stitch
Joli86
MADDIE
Ezzer
Coco
Luce
Paper Crown
Parel
Jezzie
Tummy
Sterre
Sea of Trees
Weegschaal
Tania
Filoria
Ilovethe90s
Teddyaapje
Pompoen
nillis
Lonely Goatherd
yes1984
Snoes
Parisienne
Suus
Jasmine
Amber-
RioolSpook
LDJ
PapillonRose
slaatje
Puggle
Susan
Aagje!
Silver
Slakje
Marin
CCC
love
Pommes
Sanne
mzcharlotte
81 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 Empty Re: Het is niet goed *update pag. 12*

Bericht  Jasmine do 24 jan 2013 - 4:09

Hoe is het nu met je?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 Empty Re: Het is niet goed *update pag. 12*

Bericht  Teddyaapje do 24 jan 2013 - 4:30

Vraag me ook af hoe het nu gaat!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mzcharlotte do 24 jan 2013 - 4:57

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik weet niet goed hoe ik me voel. Ik ben wel ziek gemeld omdat ik me vanmorgen echt heel beroerd voelde. Ik heb ook heel slecht geslapen. Het is een kwestie van afwachten, denk ik.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ilovethe90s do 24 jan 2013 - 7:14

Jeetje, ik duim voor je dat alles goedkomt.

hug
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 8:27

Oooh meid wat zal dat wachten moeilijk zijn. Heel heel heel veel sterkte Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 699888 Ik gun je het zó dat het deze keer goed mag gaan!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  mzcharlotte vr 25 jan 2013 - 1:47

Ik krijg langzamerhand wel een beetje hoop. Ik heb weinig bruinverlies en vertrouw erop het beetje dat ik zie, dat het er gewoon bij hoort. Ik heb wel onwijs last van mijn onderrug (heb ik al vanaf jongs af maar nu wat erger) en het voelt alsof er een band gespannen is om mijn onderbuik (niet te verwarren met buikpijn of menstruatieachtige krampen). Net of er een riem is gespannen. Kan dit er bijhoren? Ik heb geen steken, maar kan het bandenpijn zijn? Of groei van de baarmoeder? Ik vind het lullig om de verloskundige hierom te bellen, omdat ik niet het idee heb dat het iets negatiefs is. Soms voel ik me een beetje misselijk, niet lekker, maar het houdt niet aan.

Ik vind het moeilijk te beoordelen of dit allemaal zwangerschapsymptomen zijn of dat ik gewoon onwijs last heb van spanning. Ook al heb ik hoop, ik durf niet vooruit te denken. Kan iemand voor me pendelen ofzo? Ik weet qua gevoel echt niet waar ik het zoeken moet.

Verder ben ik de rest van de dag vrij, morgen High Tea met mijn zus, zondag heb ik een administratie-opruim-project ingepland en dan maandag, dinsdag en woensdag werken. Gelukkig is mijn baas echt heel begripvol en ik ben zo blij dat ik het hem zo vroeg heb verteld. Ik probeer me dus wel bezig te houden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Tania vr 25 jan 2013 - 1:52

Ik had tijdens mijn zwangerschappen ook last van mijn onderrug en die pijn in m'n onderbuik kwam door bandenpijn en het groeien van de baarmoeder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pommes vr 25 jan 2013 - 1:53

als jij nu zo in spanning zit zou ik toch de verloskundige even bellen. Dan wordt jij ook wat gerust gesteld. Maar die rare buikpijn heb ik ook gehad want het toch allemaal aan het werk daar en aan het groeien.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Weegschaal vr 25 jan 2013 - 1:55

He bah wat vervelend dit toch weer. Bloedverlies hoeft zeker niks te betekenen, daar zijn hier zat voorbeelden van. Maar waarom moet jou dit toch weer overkomen, mag het niet lekker allemaal zorgeloos gaan. Ik ga ontzettend duimen dat het goed blijft gaan en je binnenkort een goede echo hebt!! Wanneer mag je weer komen?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mzcharlotte vr 25 jan 2013 - 1:57

Bedankt meiden, voegt toch weer toe aan het positievere gevoel.

Weegschaal, ik vind je echt zo'n lieverd (word er helemaal emo van haha). Ik mag a.s. woensdag weer, dan krijg ik een inwendige echo en wordt mijn HCG weer gemeten. We hopen van harte dat we een mini-beeny-baby mogen zien.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Sea of Trees vr 25 jan 2013 - 1:58

Pommes schreef:als jij nu zo in spanning zit zou ik toch de verloskundige even bellen. Dan wordt jij ook wat gerust gesteld. Maar die rare buikpijn heb ik ook gehad want het toch allemaal aan het werk daar en aan het groeien.
Ja ik had het ook! En ook een beetje bloedverlies. En ook bij mij is het allemaal goed gegaan. Ik duim voor je!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Weegschaal vr 25 jan 2013 - 2:01

mzcharlotte schreef:Bedankt meiden, voegt toch weer toe aan het positievere gevoel.

Weegschaal, ik vind je echt zo'n lieverd (word er helemaal emo van haha). Ik mag a.s. woensdag weer, dan krijg ik een inwendige echo en wordt mijn HCG weer gemeten. We hopen van harte dat we een mini-beeny-baby mogen zien.

Dat hoop ik ook echt en gaat gewoon gebeuren, zo'n boontje met een kloppend hartje ga je zien! Maar heel fijn dat het bruinverlies minimaal blijft, dat geeft goede hoop. Fijn dat je de dagen wat afleiding hebt en mijn duimen draaien!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Teddyaapje vr 25 jan 2013 - 2:17

Ik heb toen ik zwanger was van T. ook (best lang) last gehad van bruinverlies. Is helemaal goed gekomen, hoop dat dit bij jou ook t geval zal zijn!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis vr 25 jan 2013 - 2:33

Ik heb al eerder hier gereageerd, dat ik het ook heb gehad, zal nu even wat uitvoeriger beschrijven. Toen ik zwanger was van T kreeg ik bij 6 weken ineens veel oud bloed verlies. Was hier dus ook heel onzeker. De vk gebeld en die vertelde dat het fout kon gaan of erbij hoorde, maar ik hoefde nog niet te komen, want ze konden er toch niets aan doen. Ik had ook veel buikpijn en als het erger werd kwam er vaak ook meer oud bloed. Ik heb dus echt drie weken in spanning gezeten. Zouden bij 10 wk pas een echo krijgen. Bij 9 weken verloor ik ineens zoveel en was ik dus zooo verdrietig dat ik eigenlijk alleen maar wilde weten dat het mis was en dat we dan verder konden. heb toen de vk gebeld en mochten gelijk die dag komen. De vk heeft ons verhaal gehoord en zei ik ben straks degene die jullie slecht nieuws moet vertellen, want het ziet er niet goed uit. Voor ons was dat dan ook goed. We wilden na al die weken spanning alleen maar duidelijkheid. We kregen eerst een uitwendige echo, maar daar was nog niet veel op te zien. Toen inwendig en daar zat echt een vruchtje met ook al een kloppend hartje. De vk was er zelf helemaal onderste boven van. We werden wel 2 weken terug gezet, want het was toch echt nog geen 9 weken. Vervolgens blij naar huis, maar het bloedverlies ging door, dus echt genieten en blij zijn was er niet bij. Vervolgens dan bij 9 weken volgens hun berekening weer een echo en was er echt een levendig mensje met alles erop en eraan en werden we weer 2 weken vooruit gezet en zaten ineens weer op 11 weken. Uiteindelijk rond 12 a 13 weken is het bloedverlies vanzelf gestopt en had echt een super zwangerschap. T bleef wel klein en op het eind wat extra groei echo's maar het was een compleet mensje wat gewoon niet groot en zwaar zou worden. Bij de geboorte hebben ze de placenta nog helemaal na gekeken, maar ook daar geen oorzaak gevonden voor het bloedverlies. Wel had de verloskundige nog nooit zo'n kleine placenta gezien, waarschijnlijk daar het lage gewicht van.
Hier is het dus helemaal goed gekomen en weet ik precies wat je nu doormaakt alleen was het bij ons de eerste zwangerschap en heb jij nu ook nog je eerdere ervaring met de mk. Ik geef je een hele dikke Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 699888 en hopelijk woensdag een hele mooie echo.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 25 jan 2013 - 4:24

Oh wow Nillis, dat wist ik helemaal niet. Dan heb je ook niet echt van je eerste zwangerschap kunnen genieten zeg. En nu heb je ook al een aardig rugzakje, kan me voorstellen dat het je nu ook nog niet echt lekker zit. Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 699888

Ik hoop zo dat we er gewoon doorheen fietsen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen vr 25 jan 2013 - 5:33

Ik had ook al heel vroeg in de zwangerschap een soort strakke band gevoel diep onderin mijn buik en hele rare steken, menstruatiepijn achtige pijn had ik ook, maar dat zat meer in mijn rug. Maar ik heb alleen maar een een kleine innestellingsbloeding gehad ergens met 3 weken ofzo. En mijn misselijkheid begon rond 6 weken, maar daarvoor had ik ook al vlagen van misselijkheid. Bij mij groeit hij nog steeds zoals je weet, ik hoop dat dat voor jou ook geld! hug
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  mzcharlotte vr 25 jan 2013 - 5:41

Ja bij vlagen voel ik me positief en bij vlagen negatief. Ik hoop dat het gewoon hormonen zijn Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 394967 en dat alles gewoon goed komt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 25 jan 2013 - 5:55

Geen ervaringen om te delen, wil je wel gewoon even een knuffel geven en ben flink aan het duimen hoor, dat het allemaal goed is hug

Nillis, wat een verhaal, dit wist ik idd ook niet van jou, hoop dat je deze zwangeschap wat meer kan genieten.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Suus vr 25 jan 2013 - 21:59

Wel fijn dat je weer wat meer hoop hebt, mzcharlotte! Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 561177 En dat je je bij vlagen positief en dan weer negatief voelt lijkt me ook normaal. Niet alleen door wat je nog meegemaakt hebt, maar sowieso al. Wel fijn om te lezen dat hier veel gezonde kindjes zijn geboren na bloedverlies en onzekere eerste weken.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre vr 25 jan 2013 - 22:40

Aw wat naar die spanning zo Sad Sterkte in deze onzekere tijd. Ik hoop met je mee dat het helemaal goed zit Het is niet goed *update pag. 12* - Pagina 2 699888

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Tummy za 26 jan 2013 - 6:32

Sterkte meid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles goed is!
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  mzcharlotte za 26 jan 2013 - 19:58

Nu toch plotseling roodverlies, maar geen krampen. Elke keer als ik een beetje probeer te hopen en genieten, gebeurt er weer wat.

Laatst aangepast door mzcharlotte op za 26 jan 2013 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 26 jan 2013 - 20:01

Dat is kl*te meid. Verlies je veel bloed?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte za 26 jan 2013 - 20:02

Ik durf het niet in te schatten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 26 jan 2013 - 20:03

hug hug hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: