Wimperkruller
+6
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
SuzieQ
madam
Rouge
Rapunzel
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wimperkruller
Wie heeft er wel eens een wimperkruller gebruikt? Ik zag ze bij de action liggen, voor 65 cent maar ik vroeg me af of zoiets nou écht helpt en of je echt verschil ziet nadat je mascara op je wimpers hebt gedaan. Ik vind het wel een beetje een eng ding om te gebruiken trouwens, dus dat weerhoudt me denk ik om er een te kopen.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wimperkruller
Waarom? Breken je wimpers er vanaf? En wat is het resultaat?
Rapunzel- Prater
Als je het goed doet krijg je een mooie opstaande krul in je wimpers, als je het niet goed doet krijg je rare rechtopstaande wimpers. Je wimpers kunnen inderdaad afbreken als je het te vaak of niet goed doet. Maar als je het af en toe doet is het erg mooi! Wel eerst krullen, pas daarna mascara aanbrengen.
Gast- Gast
Nou ik gebruik een wimperkruller al zeker 10 jaar of langer, elke dag, met mascara en is nog nooit iets ergs gebeurd hoor. Ik heb normaal rechte wimpers en met krultang gaan ze mooi omhoog. Niet in een zwoele boog ofzo, maar heb ze liever omhoog dan rechtvooruit als een afdakje.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ja precies, dat is ook het effect wat ik graag wil bereiken, dus ik denk dat ik er toch maar een aanschaf binnenkort
Rapunzel- Prater
Ik ben de mijne kwijtgeraakt, en nooit meer een nieuwe gehaald.
Als je m goed gebruikt krijg je inderdaad mooie omhoog krullende wimpers.
Ik weet niet of het slecht is voor je wimpers als je m heel lang gebruikt.
Ik heb nooit last gehad van afbrekende wimpers.
Als je m goed gebruikt krijg je inderdaad mooie omhoog krullende wimpers.
Ik weet niet of het slecht is voor je wimpers als je m heel lang gebruikt.
Ik heb nooit last gehad van afbrekende wimpers.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik gebruik hem ook al jaren elke dag. En ook nog nooit een wimper erdoor kwijt geraakt. Ik vind het mooi als mijn wimpers iets omhoog krullen, en als ik ze krul komen ze tenminste niet tegen de glazen van mijn (zonne)bril aan.
Ik had er een van de Hema, maar die was echt versleten na al die jaren. Nu heb ik een nieuwe, geen idee welk merk het is maar hij is van Kruidvat.
Ik had er een van de Hema, maar die was echt versleten na al die jaren. Nu heb ik een nieuwe, geen idee welk merk het is maar hij is van Kruidvat.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb m ook van de Action. Hij werkt net als alle andere vind ik. Gewoon goed
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook 1. En ik gebruik het iedere dag. Mijn wimpers zijn niet afgebroken. En je krijgt er prachtig lange wimpers van.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
SuzieQ schreef:Ik gebruik hem ook al jaren elke dag. En ook nog nooit een wimper erdoor kwijt geraakt. Ik vind het mooi als mijn wimpers iets omhoog krullen
Ja, ik ook. Ik krul ze eerst voor ik de mascara aanbreng.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Helpt het ook als je wimpers dwars doen? Mijne zitten soms echt niet netjes op een rijtje zeg maar, helpt het dan ook om dat te gebruiken?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Zwerver schreef:Helpt het ook als je wimpers dwars doen? Mijne zitten soms echt niet netjes op een rijtje zeg maar, helpt het dan ook om dat te gebruiken?
Soms helpt dat bij mij wel ja
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik ook al jaren iedere dag een wimperkrultang, en heb nog altijd volle wimpers. Ik heb net een nieuwe gekocht bij de hema, werkt prima. Bij mij werkt het ook prima om mijn wimpers te scheiden.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Katrien schreef:Ik gebruik ook al jaren iedere dag een wimperkrultang, en heb nog altijd volle wimpers. Ik heb net een nieuwe gekocht bij de hema, werkt prima. Bij mij werkt het ook prima om mijn wimpers te scheiden.
Ik ook! Ik gebruik hem al zeker 14 jaar iedere dag nog nooit problemen gehad.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: