Nav tattoovragenlijstje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nav tattoovragenlijstje
Na het lezen van het topic met het tattoovragenlijstje heb ik ook een vraagje. Ik wil graag een tattoo die iets met mijn moeder zijn en mijn dochtertje te maken heeft.
Ik denk dat ik al een leuk ontwerp gezien heb, maar suggesties zijn altijd welkom. Ook zou ik willen weten wat jullie een mooie plaats vinden hiervoor. Ik wil hem graag zelf kunnen zien, mijn rug is bijvoorbeeld geen optie. Verder moet hij relatief eenvoudig te verbergen zijn, voor het geval dat nodig is vanwege werk.
Nu zat ik zelf te denken aan de bovenkant van mijn rechterdij en dan één van de volgende twee opties:
Deze, maar dan alleen het binnenste hart roze ingekleurd en de naam van mijn dochtertje erin:
Of eventueel deze, de voetafdrukjes van mijn dochtertje met haar naam erbij:
Omdat ik nog twijfel ga ik er voorlopig nog niet voor, en omdat ik toch nog aan het nadenken ben vroeg ik me dus af of iemand nog andere leuke ideeën heeft wat betreft het plaatje of de plaats. Ik hou overigens niet van portretten of tribals, verder sta ik overal voor open
Ik denk dat ik al een leuk ontwerp gezien heb, maar suggesties zijn altijd welkom. Ook zou ik willen weten wat jullie een mooie plaats vinden hiervoor. Ik wil hem graag zelf kunnen zien, mijn rug is bijvoorbeeld geen optie. Verder moet hij relatief eenvoudig te verbergen zijn, voor het geval dat nodig is vanwege werk.
Nu zat ik zelf te denken aan de bovenkant van mijn rechterdij en dan één van de volgende twee opties:
Deze, maar dan alleen het binnenste hart roze ingekleurd en de naam van mijn dochtertje erin:
Of eventueel deze, de voetafdrukjes van mijn dochtertje met haar naam erbij:
Omdat ik nog twijfel ga ik er voorlopig nog niet voor, en omdat ik toch nog aan het nadenken ben vroeg ik me dus af of iemand nog andere leuke ideeën heeft wat betreft het plaatje of de plaats. Ik hou overigens niet van portretten of tribals, verder sta ik overal voor open
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Nav tattoovragenlijstje
Handafdrukjes vind ik ook altijd mooi
Verder ben ik net wakker, dus ik zal later even inhoudelijk reageren
Gast- Gast
Handafdrukjes zijn ook leuk
Kan je hand- of voetafdrukjes trouwens ook verkleind krijgen in je tattoo, of moet dat op ware grootte? Nu is mijn meisje nog wel klein hoor, dus zouden de afdrukjes al best klein worden en hoeven ze niet persé verkleind te worden. Maar als die mogelijkheid er wel is, zou dat misschien handig zijn (afhankelijk van de plek die het gaat worden).
Kan je hand- of voetafdrukjes trouwens ook verkleind krijgen in je tattoo, of moet dat op ware grootte? Nu is mijn meisje nog wel klein hoor, dus zouden de afdrukjes al best klein worden en hoeven ze niet persé verkleind te worden. Maar als die mogelijkheid er wel is, zou dat misschien handig zijn (afhankelijk van de plek die het gaat worden).
PapillonRose- Ratel
Het is wel mogelijk, maar of het goed uitkomt met details is dan nog maar de vraag..
Gast- Gast
Ik vind de eerste die je plaatst heel mooi, zelf zou ik er niet voor kiezen om daar nog iets aan te veranderen. Hand- of voetafdrukjes vind ik wel erg opvallend. Zelf hou ik erg van tattoos op je voet, misschien een sierlijke beginletter van haar naam ofzo?
Ben aan het zoeken voor je en kom opeens dit tegen: Kan dat echt? Nog nooit gezien!
Ben aan het zoeken voor je en kom opeens dit tegen: Kan dat echt? Nog nooit gezien!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het hart ook wel mooi, hand en voetafdrukjes absoluut niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wow, dat laatste plaatje is heftig Ik kwam met zoeken laatst ook al iets op de tong tegen, vraag me af of dat echt mogelijk is of dat het allemaal photoshop is op die plaatjes..
Al zou het kunnen, mijn tong wordt het in elk geval niet
Denk dat ik voor de zekerheid maar gauw achter afdrukjes aanga dan, voordat ze te groot worden als mijn meisje nog meer groeit. Mocht ik ze niet nodig hebben voor de tattoo, heb ik altijd nog een paar leuke afdrukjes Kan me wel voorstellen dat met verkleinen de details minder worden.
En de eerste die ik plaatste vind ik eigenlijk ook wel mooi zoals 'ie is, alleen de kleur rood zou ik wat anders van maken denk ik. En eventueel nog de naam van mijn meisje erin, die 3 letters kunnen er dan ook best bij vind ik Dit was ook mijn allereerste idee en ik vind 'm nog steeds mooi, grote kans dat dit 'm wordt.
Op mijn voet is ook een goede tip, poeh er zijn wel veel mogelijkheden! Voorlopig nog maar flink brainstormen voordat ik de stap ga maken
Al zou het kunnen, mijn tong wordt het in elk geval niet
Denk dat ik voor de zekerheid maar gauw achter afdrukjes aanga dan, voordat ze te groot worden als mijn meisje nog meer groeit. Mocht ik ze niet nodig hebben voor de tattoo, heb ik altijd nog een paar leuke afdrukjes Kan me wel voorstellen dat met verkleinen de details minder worden.
En de eerste die ik plaatste vind ik eigenlijk ook wel mooi zoals 'ie is, alleen de kleur rood zou ik wat anders van maken denk ik. En eventueel nog de naam van mijn meisje erin, die 3 letters kunnen er dan ook best bij vind ik Dit was ook mijn allereerste idee en ik vind 'm nog steeds mooi, grote kans dat dit 'm wordt.
Op mijn voet is ook een goede tip, poeh er zijn wel veel mogelijkheden! Voorlopig nog maar flink brainstormen voordat ik de stap ga maken
PapillonRose- Ratel
Je kan een tong tattoeëren, maar niet op die manier, dat is gewoon nep
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Je kan een tong tattoeëren, maar niet op die manier, dat is gewoon nep
Gelukkig, ben ik toch niet helemaal achterlijk
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:_Donnaa schreef:Je kan een tong tattoeëren, maar niet op die manier, dat is gewoon nep
Gelukkig, ben ik toch niet helemaal achterlijk
Ik dacht ook al dat dit niet kon! Maar dat je een tong überhaupt kan tattoeëren is nieuw voor mij
PapillonRose- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: