Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fghdfg

Ga naar beneden

fghdfg Empty fghdfg

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:28

dfg

Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

fghdfg Empty Re: fghdfg

Bericht  Flemy zo 13 feb 2011 - 1:40

Als ik werk sta ik om 7:00 op, mijn man gaat dan bijna de deur uit. Ik kleed me aan e.d. en ondertussen wordt de oudste ook wakker. Dan kleed ik haar ook aan, gaan we naar beneden en maken we ontbijt. Rond 7:30 wordt de jongste wakker, dan voed ik haar dus aan de ontbijttafel. Daarna zet ik alle spullen die mee moeten in de auto, trek ik de kinderen hun jas aan en zet ik de jongste in de maxi cosi. Vervolgens iedereen de auto in, dan breng ik de jongste eerst naar mijn moeder of schoonmoeder (passen ieder 1 dag per week op), daarna de oudste naar KDV en vervolgens doe ik de boodschappen omdat ik pas om 10:00 begin en de oudste om 9:00 op KDV moet zijn.

Na het werk haal ik eerst de oudste op va KDV, dan de jongste van mijn (schoon)moeder, daarna met z'n allen naar huis. Dan gaat de jongste naar bed (ga altijd pas weg na een voeding bij mijn (schoon)moeder), ga ik koken e.d.
Na het eten komt mijn man thuis, dan gaat 1 van ons met de oudste douchen. De jongste wordt dan ook weer wakker en dan zorgt de ander dus voor de jongste.

:P

Ik werk trouwens 3 dagen van 10:00 tot 15:30. Twee dagen passen mijn moeder en schoonmoeder ieder een dag op de jongste en gaat de oudste naar KDV, en een dag is mijn man thuis.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:47

Ik word 06.30 wakker, dan slaapt J. meestal nog, dan ga ik mezelf alvast klaarmaken voor werk, als ik J. zelf moet brengen maak ik 'm om 7 uur wakker, geef ik 'm de fles, kleed 'm om en breng het met de bus naar het kdv. (Anders is mijn vriend s'ochtends thuis en brengt J. dan rond 9 uur met de auto naar het KDV)

Na werk (17.30) haal ik J weer op bij het KDV, gaan we naar huis, geef 'm zn groenten, ontspannen wat, omkleden om naar bed te gaan, dan zijn flesje, nog even tandenpoetsen en verhaaltje en dan slapen.

Hij gaat gemiddeld 1 a 2 dagen in de week naar het KDV, mijn vriend werkt onregelmatig dus die is regelmatig overdag thuis, of oma en opa hebben zin om op te passen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:15

Ik sta rond 5:30/5:45 uur op. Als ik zelf helemaal klaar ben maak ik mijn zoontje wakker, zo rond 6:15 uur, kleed hem aan (de kleertjes leg ik 's avonds al klaar op de commode) en geef hem de fles. In de tussentijd staat mijn man op, maakt zichzelf klaar en smeert zijn en mijn brood voor naar het werk. Rond 6:45 klaar maken om de deur uit te gaan (tassen pakken, jassen aan, in de maxicosi etc..) en ik probeer om 7:00 uur weg te rijden. Om 7:15 uur lever ik mijn zoontje af bij het kdv en vaak zit ik dan rond 7:30 uur weer in de auto. Rond 8:00/8:15 op mijn werk en rond 16:30/16:45 uur rij ik weer weg en haal ik mijn zoontje op van het kdv. Rond 17:30 uur thuis, eten koken, rond 18:00 komt manlief thuis, samen eten. In de tussentijd krijgt B. de fles (ligt er aan hoe laat hij heeft gehad op het kdv) en dan naar bed brengen, rond 19:00/19:30 uur. Opruimen, bank hangen, tegen 23:00 uur krijgt B. de fles en dan opruimen, beneden afsluiten en tegen 0:00 uur lig ik ook in bed.. Vaak wordt het nog wel later dat ik in bed lig..

Dit is het schema voor de dagen dat ik werk. De dagen dat ik vrij ben wordt B. vaak tussen 7:30 en 9:00 uur wakker, en ik dus ook! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: