Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een jurkje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek een jurkje Empty Ik zoek een jurkje

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:18

Gisteren heb ik bij H&M een jurkje gepast, maar hij was net iets te klein en er hing geen andere maat meer. Dus ik dacht, die bestel ik wel even op internet. Maar hij staat niet op de site. Dus misschien herkent iemand de beschrijving, heeft dit jurkje en wil er van af... Het was een zwart strapless jurkje, maar er zaten wel losse schouderbandjes bij. Het was een beetje glanzend stof en er zat een lakriempje met panterprint om de taille. Ik heb hem nodig in maat 36.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een jurkje Empty Re: Ik zoek een jurkje

Bericht  patjuhhh zo 13 feb 2011 - 1:23

jaa ik weet welke je bedoelt. ik heb m thuis ligggen. zal eens nog ff op de site kijken want heb m zelf in maat 40
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een jurkje Empty Re: Ik zoek een jurkje

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:27

patjuhhh schreef:jaa ik weet welke je bedoelt. ik heb m thuis ligggen. zal eens nog ff op de site kijken want heb m zelf in maat 40
Ik vond hem zo leuk! Hij viel wel een beetje klein uit, kreeg de rits niet helemaal dicht helaas. Maar ik vind hem nergens op de site, volgens mij is hij van de wintercollectie. Ik kan hem ook al niet vinden op marktplaats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een jurkje Empty Re: Ik zoek een jurkje

Bericht  patjuhhh zo 13 feb 2011 - 1:30

Bobbie schreef:
patjuhhh schreef:jaa ik weet welke je bedoelt. ik heb m thuis ligggen. zal eens nog ff op de site kijken want heb m zelf in maat 40
Ik vond hem zo leuk! Hij viel wel een beetje klein uit, kreeg de rits niet helemaal dicht helaas. Maar ik vind hem nergens op de site, volgens mij is hij van de wintercollectie. Ik kan hem ook al niet vinden op marktplaats.

hij heeft wel op de site gestaan. ik heb die jurk voor de kerst al gekocht. ik zie hem nu ook nergens meer staan.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een jurkje Empty Re: Ik zoek een jurkje

Bericht  Blond zo 13 feb 2011 - 2:29

's Ochtends wordt de internet collectie weer bijgevuld, misschien staat hij er dan weer tussen! Ik dacht rond 5.30/6.00 uur.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een jurkje Empty Re: Ik zoek een jurkje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum