Hahaha!
+19
Parisienne
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lejow
Ilovethe90s
_Femme
Rouge
Bubbelicious
SnowWhite
Mari
Clapperdie
Alex
Rush
Pommes
Shisha
M@niek
Linnie1985
Femmem
Toet
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hahaha!
Mari schreef:die hamsters zijn echt te grappig, sowieso als je hamster in rat intikt op youtube.. hihi, dat doet mijn hamster niet.
Als ik die vrouw was zou ik me doodschamen.
Een hamster in een rat heb ik nog nooit gezien
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Bubbelicious schreef:Pommes schreef:Ik kreeg gisteren deze te zien:
Ooooh nu zie ik het pas. Goh, ik moest echt 5 minuten kijken en zag het maar niet
haha ja en de biedingen liepen maar op tot 150.000 dollar ofzo, is uiteindelijk verwijderd door ebay omdat het geel reëel bod was. H
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Die hamsters .... Ik had hem vanmorgen al even gekeken en ik lag echt helemaal in een deuk.
Die webcamgirl is ook geweldig, het zou je maar gebeuren hahaha.
Die webcamgirl is ook geweldig, het zou je maar gebeuren hahaha.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik vond die hamsters een beetje zielig eigenlijk.. Dacht alleen maar 'wat zou dat ene beestje misselijk zijn'
Maar die hond vond ik dan weer wel grappig haha
Maar die hond vond ik dan weer wel grappig haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha leuk weer zo'n topic!
Dat filmpje van die hamsters kende ik al, ik vind m hilarisch maar ook een beetje zielig Die hond is echt grappig!
Dat filmpje van die hamsters kende ik al, ik vind m hilarisch maar ook een beetje zielig Die hond is echt grappig!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dat vind ik echt stik en stik zielig, het hamster filmpje, dat is nou dierenmishandeling al in mijn ogen.
Haha die hond was wel grappig hoe die de trap op huppelde.
Nohhh staat zij ff voor paal zeg hahaha dat vind ik wel weer grappig!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zat daar ook aan te denken, maar bedacht me dat het ook best kan zijn dat ze (betaald) aan het chatten is. Tussendoor typt (?) ze ook een paar keer. Misschien dat de persoon aan de andere kant van de chat/webcam het opgenomen heeft en op YouTube heeft geplaatst. Zou knap lullig zijn overigens.Rood schreef:Die vrouw hè, ik vraag me dan af wie dat filmt én online zet. Want ze heeft het óf in scène gezet of met haar eigen cameraatje alsnog op YouTube gegooid. Beetje stom dus wel.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ExpressoB schreef:Dat vind ik echt stik en stik zielig, het hamster filmpje, dat is nou dierenmishandeling al in mijn ogen.
Ik vond die hamsters ook een beetje zielig eigenlijk.. Maar ja ze doen het zelf stommerds, dus dierenmishandeling wil ik het niet noemen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
ExpressoB schreef:Dat vind ik echt stik en stik zielig, het hamster filmpje, dat is nou dierenmishandeling al in mijn ogen.
Hoe is dat nou dierenmishandeling ? Ze doen het toch zelf?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dat Ebay meisje.. Wat gênant! Dat ze dat zelf niet heeft gezien :s. Zou haast denken dat het nep is haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Parisienne schreef:Ik zat daar ook aan te denken, maar bedacht me dat het ook best kan zijn dat ze (betaald) aan het chatten is. Tussendoor typt (?) ze ook een paar keer. Misschien dat de persoon aan de andere kant van de chat/webcam het opgenomen heeft en op YouTube heeft geplaatst. Zou knap lullig zijn overigens.Rood schreef:Die vrouw hè, ik vraag me dan af wie dat filmt én online zet. Want ze heeft het óf in scène gezet of met haar eigen cameraatje alsnog op YouTube gegooid. Beetje stom dus wel.
Dat wilde ik net zeggen. Waarschijnlijk gewoon live via de webcam en dan kan iemand dat gemakkelijk opnemen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Highway schreef:ExpressoB schreef:Dat vind ik echt stik en stik zielig, het hamster filmpje, dat is nou dierenmishandeling al in mijn ogen.
iemand die zet dat in die bak... dat snappen die hamster toch niet.. als ze wisten dat ze in de rondte geslingerd werden ..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Highway schreef:ExpressoB schreef:Dat vind ik echt stik en stik zielig, het hamster filmpje, dat is nou dierenmishandeling al in mijn ogen.
iemand die zet dat in die bak... dat snappen die hamster toch niet.. als ze wisten dat ze in de rondte geslingerd werden ..
Wat een onzin ze springen toch zelf in dat draaiende rad? En ze kunnen er ook uitspringen als ze willen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Zo grappig idioot zijn hamsters hoor haha. Die spelen heel vaak in draaiende dingen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Zo grappig idioot zijn hamsters hoor haha. Die spelen heel vaak in draaiende dingen.
Precies!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: