Yves Rocher
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Yves Rocher
Hoi allemaal,
Ik kwam laatst via een vriendin op de site van yves rocher en zag dat het allemaal erg leuk geprijsd is!
Wie van jullie heeft ervaring met de producten?
Groetjes,
Ik kwam laatst via een vriendin op de site van yves rocher en zag dat het allemaal erg leuk geprijsd is!
Wie van jullie heeft ervaring met de producten?
Groetjes,
Jessie-J- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 25-12-11
Re: Yves Rocher
Ik bestel regelmatig wat, Prijzen zijn idd erg fijn. Ik vind de gezichtsscrub met abrikoos erg fijn. http://www.yves-rocher.nl/control/fruitige-gezichtspeeling-met-abrikoos/?cmSrc=Category
De douchegels vindt ik ook lekker ruiken en door de prijs kan je nog al eens makkelijk wat uitproberen.
Ooh en het gezichtsmasker met argan vind ik ook een topper. http://www.yves-rocher.nl/control/product/~category_id=B1324/~product_id=14319?cmSrc=Category met deze kleine verpakking doe ik zeker 6 keer. Ik heb hem nog niet als haarmasker getest.
De douchegels vindt ik ook lekker ruiken en door de prijs kan je nog al eens makkelijk wat uitproberen.
Ooh en het gezichtsmasker met argan vind ik ook een topper. http://www.yves-rocher.nl/control/product/~category_id=B1324/~product_id=14319?cmSrc=Category met deze kleine verpakking doe ik zeker 6 keer. Ik heb hem nog niet als haarmasker getest.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Die scrub is idd erg fijn!
Bestel ook nog wel eens wat. Vind de spullen met Monoi erg lekker, al is dat wel echt een zomergeurtje. Maar voor die prijzen kun je nog wel eens wat uitproberen zoals Kaat ook zegt. De douchegels zijn ook wel fijn, ruiken lekker.
Bestel ook nog wel eens wat. Vind de spullen met Monoi erg lekker, al is dat wel echt een zomergeurtje. Maar voor die prijzen kun je nog wel eens wat uitproberen zoals Kaat ook zegt. De douchegels zijn ook wel fijn, ruiken lekker.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Haha voor ik het weet zit mn mandje bomvol met spulletjes!
Die abrikozenscrub lijkt me ook wel fijn!
Ga morgen maar even rustig kijken.
Wil ook wat gezichtsproducten gaan bestellen!
Die abrikozenscrub lijkt me ook wel fijn!
Ga morgen maar even rustig kijken.
Wil ook wat gezichtsproducten gaan bestellen!
Jessie-J- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 25-12-11
Ik mag van mijzelf ook echt pas weer bestellen als alles op is, hahaha.
Ik heb ook een tijdje gezichtsreiniger en tonic gebruikt, volgens mij was dat een van de goedkoopste en dan die met camille. Was erg zacht voor m'n huid, werd er een stuk minder rood van. alleen de verpakking vind ik echt naar en zorg er voor dat je teveel product er uit krijgt dus ik gooide de reinigingsmelk over in een zeeppompje en de tonic in een sprayfles, zodat ik het makkelijk op een watje kon sprayen.
Ik heb ook een tijdje gezichtsreiniger en tonic gebruikt, volgens mij was dat een van de goedkoopste en dan die met camille. Was erg zacht voor m'n huid, werd er een stuk minder rood van. alleen de verpakking vind ik echt naar en zorg er voor dat je teveel product er uit krijgt dus ik gooide de reinigingsmelk over in een zeeppompje en de tonic in een sprayfles, zodat ik het makkelijk op een watje kon sprayen.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Ik ben er ook tevreden over, vooral de volgende producten:
-abrikozenscrub
- gezichtsmasker met druiven
- gezichtsmasker met citroen (deze prikt soms wel iets)
- gezichtsmasker met granaatappel.
Mijn huid wordt er heerlijk zacht van, verwijdert goed schilfertjes, maakt mijn huid niet verder kapot, etc.
Ze hebben vaak aanbiedingen voor de halve prijs, 1+1 gratis, etc.
-abrikozenscrub
- gezichtsmasker met druiven
- gezichtsmasker met citroen (deze prikt soms wel iets)
- gezichtsmasker met granaatappel.
Mijn huid wordt er heerlijk zacht van, verwijdert goed schilfertjes, maakt mijn huid niet verder kapot, etc.
Ze hebben vaak aanbiedingen voor de halve prijs, 1+1 gratis, etc.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: