Hollandse nieuwe
+2
Fortissimo
Fearie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hollandse nieuwe
Heeft iemand ervaring met de abonnement en het netwerk van Hollandse Nieuwe?
Moet dit jaar mijn abonnement verlengen of opzeggen, dit wordt dus opzeggen. Want ik vind €40 voor dat uurtje wat ik bel en die 10 smsjes die ik ver stuur wel erg veel.
Nu ben ik dus uitgekomen op Hollandse nieuwe omdat je daar wel een telefoon bij kunt nemen. Zonder toetsellease ofzo. Ik gebruik ook ongeveer 250 MB aan internet en wil niet meer als €30 in de maand kwijt zijn.
Iemand misschien tips, andere providers mag ook :-)
Moet dit jaar mijn abonnement verlengen of opzeggen, dit wordt dus opzeggen. Want ik vind €40 voor dat uurtje wat ik bel en die 10 smsjes die ik ver stuur wel erg veel.
Nu ben ik dus uitgekomen op Hollandse nieuwe omdat je daar wel een telefoon bij kunt nemen. Zonder toetsellease ofzo. Ik gebruik ook ongeveer 250 MB aan internet en wil niet meer als €30 in de maand kwijt zijn.
Iemand misschien tips, andere providers mag ook :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hollandse nieuwe
Ik blijf toch Simyo aanbevelen Goedkoop, bellen op het KPN netwerk en alles online inzien en wijzigen. Daarbij is het elke maand opzegbaar!
Ik betaal voor 400 mb en 200 belminuten/sms 15 euro per maand.
Ik betaal voor 400 mb en 200 belminuten/sms 15 euro per maand.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Volgens mij zijn Simyo & Ben ook een stukje goedkoper. Met Simyo inderdaad via het KPN netwerk en Ben via T-mobile netwerk. Ik ga bij Simyo 10,50 betalen voor 100 belminuten/sms en 500 mb internet. Mocht dit te weinig zijn dan kan ik kosteloos verhogen. Ik zit dan een jaar vast aan dit abonnement, je kan ook een maandelijks opzegbaar abonnement nemen (is ietsje duurder).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond het al zo'n rare tijd van het jaar om te beginnen over haring...
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Ik vond het al zo'n rare tijd van het jaar om te beginnen over haring...
Fearie- Ratel
Blond schreef:Volgens mij zijn Simyo & Ben ook een stukje goedkoper. Met Simyo inderdaad via het KPN netwerk en Ben via T-mobile netwerk. Ik ga bij Simyo 10,50 betalen voor 100 belminuten/sms en 500 mb internet. Mocht dit te weinig zijn dan kan ik kosteloos verhogen. Ik zit dan een jaar vast aan dit abonnement, je kan ook een maandelijks opzegbaar abonnement nemen (is ietsje duurder).
Bij Ben.nl kun je er een toestel bij doen he? Dat wil ik liever wel, mijn huidige telefoon is echt een verschrikkelijk ding. Alleen een nieuwe telefoon kopen is meteen zo'n smak geld.
Fearie- Ratel
Je moet voor jezelf eigenlijk uitrekenen wat het goedkoopste is om te doen. Ik heb besloten sim only te doen, omdat wanneer ik de telefoon zou kopen die ik op het oog had, ik €120,00 goedkoper uit zou zijn dan wanneer ik diezelfde telefoon bij een abonnement zou nemen (met hetzelfde aantal smsjes/minuten en mb's). Dan maar een smak geld, maar dan heb ik wel weer €120,00 bespaard!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb voor nu de Samsung galaxy s advance op het oog, voor zover ik kan zien kost die € 350 en bij Ben.nl € 14 per maand :-)
Dan is het dus toch voordeliger om voor het abonnement inclusief toestel te gaan?
Is natuurlijk beetje afwachten van de abonnementen tegen die tijd dat ik moet opzeggen/verlengen.
Dan is het dus toch voordeliger om voor het abonnement inclusief toestel te gaan?
Is natuurlijk beetje afwachten van de abonnementen tegen die tijd dat ik moet opzeggen/verlengen.
Fearie- Ratel
Mijn vriend heeft HollandsNieuwe, bevalt hem prima! Zijn moeder heeft het sinds kort ook, met een toetsel erbij.
Ik vond HN ook goed betaalbaar en ga er ook naar overstappen in juli!
Ik vond HN ook goed betaalbaar en ga er ook naar overstappen in juli!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Een vriendin zit inmiddels ruim een half jaar bij Hollands Nieuwe en het bevalt haar prima! Zij is er erg tevreden over.
Ik zit nu sinds een ruime maand bij Simyo en dat bevalt ook erg goed. Prima bereik ed en de prijs is gewoon super.
Ik zit nu sinds een ruime maand bij Simyo en dat bevalt ook erg goed. Prima bereik ed en de prijs is gewoon super.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» (Oud) Hollandse meisjesnamen
» hollandse en franse hapjes
» De nieuwe nr 1 van de top 40?
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» (Oud) Hollandse meisjesnamen
» hollandse en franse hapjes