neusreiniger?
+9
Susan
pantuf
Dora
moepie
bella
PapillonRose
nisavi
snoezel
mauwmauw
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
neusreiniger?
ik heb zo'n neusreiniger,zo'n ballonetje die je moet in knijpen zodat het neusje word leeg gezogen,maar wat ik me nu af vroeg kan je dat ding de hele dag door gebruiken(als het neusje vol is)of gaat dat irriteren aan het neusje.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: neusreiniger?
Ik vind het een rotding.... Ik gebruik het heeelll incidenteel, of het echt schadelijk kan zijn voor het neusje, geen idee... Ligt er ook misschien aan hoe braaf je kindje blijft liggen (bij mij namelijk niet )
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
hij vind het niet leuk,maar ja soms moet het wel als zijn neusje helemaal vol zit.de ene keer blijft hij wel rustig liggen en de andere keer is het gillen,ga ook niet te lang door.als er maar wat uit is vind ik t goed.snoezel schreef:Ik vind het een rotding.... Ik gebruik het heeelll incidenteel, of het echt schadelijk kan zijn voor het neusje, geen idee... Ligt er ook misschien aan hoe braaf je kindje blijft liggen (bij mij namelijk niet )
mauwmauw- Kletskop
Ik vind het ook een rotding. Kun je niet wat neusspray voor baby's (Otrivin o.i.d) gebruiken?
Gast- Gast
Ik vond het doodeng om te gebruiken en na 1 keer is dat ding in de prullenbak beland
Inderdaad iets van neusspray met zoutoplossing.
Dat werkt hier overigens ook veel beter, met name tijdens het slapen.
Inderdaad iets van neusspray met zoutoplossing.
Dat werkt hier overigens ook veel beter, met name tijdens het slapen.
Gast- Gast
ik heb een zoutoplossing maar het is niet zo dat het vast zit,het is gewoon snot zeg maar,wat wij zouden uitsnuiten.Storm schreef:Ik vind het ook een rotding. Kun je niet wat neusspray voor baby's (Otrivin o.i.d) gebruiken?
mauwmauw- Kletskop
Gewoon met een tissue zachtjes in de neus knijpen, dan komt het meeste snot er ook uit. Neusspray zorgt er trouwens ook voor dat het eruit vloeit.
Gast- Gast
Wij gebruiken zo'n neuspeertje wel (neem aan dat je dat bedoelt).
Gaat eigenlijk best goed, ze vindt het meestal niet zo erg (ook niet leuk, maar vaak laat ze het wel rustig toe). Wij vinden dat het beste werken bij een neusje vol snot en slijm. En we gebruiken het gerust een aantal keer per dag, ik heb nog niet gezien dat haar neusje ervan geïrriteerd raakte.
Gaat eigenlijk best goed, ze vindt het meestal niet zo erg (ook niet leuk, maar vaak laat ze het wel rustig toe). Wij vinden dat het beste werken bij een neusje vol snot en slijm. En we gebruiken het gerust een aantal keer per dag, ik heb nog niet gezien dat haar neusje ervan geïrriteerd raakte.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb hem ook maar gebruik hem bijna niet. Ik heb altijd het idee dat hij juist meer snot krijgt erdoor.
Gast- Gast
Ik heb ook zo'n dingetje. Heb hem gelukkig nog amper nodig gehad en tot nu toe bevalt hij hier prima. Maar ze is nog niet echt snotverkouden geweest, dus ik ben benieuwd of ik er dan nog steeds positief over zal zijn.
Volgens mij kun je hem best de hele dag door gebruiken, zolang je niet elke 5 minuten met dat ding in zijn neusje zit zal het wel meevallen denk ik. En als het geïrriteerd raakt zie je dat denk ik snel genoeg ontstaan.
Volgens mij kun je hem best de hele dag door gebruiken, zolang je niet elke 5 minuten met dat ding in zijn neusje zit zal het wel meevallen denk ik. En als het geïrriteerd raakt zie je dat denk ik snel genoeg ontstaan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oeh, ondingen!
Gewoon wachten tot ie op de loer ligt (ja, dat snotje) en dan vangen met een zakdoekje
Gewoon wachten tot ie op de loer ligt (ja, dat snotje) en dan vangen met een zakdoekje
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Wij gebruikten hem regelmatig. Ik vond hem heel handig om er snotjes mee uit te halen, werkte prima! Ik heb nooit het idee gehad dat haar neusje er geïrriteerd van raakte, dus volgens mij kun je hem rustig meerdere malen op de dag gebruiken.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Hier vind ze het niet leuk als ik hem gebruik, maar ze is daarna enorm opgelucht als ze weer lucht heeft, haal er echt veel snot mee uit d'r neusje.
Ik probeer hem niet te veel te gebruiken, alleen ongeveer een paar minuutjes voordat ze de fles krijg, anders is ze zo buiten adem omdat ze geen lucht krijgt. En als ik merk dat er echt heel veel in d'r neusje zit.
Vind hem goed werken.
Ik probeer hem niet te veel te gebruiken, alleen ongeveer een paar minuutjes voordat ze de fles krijg, anders is ze zo buiten adem omdat ze geen lucht krijgt. En als ik merk dat er echt heel veel in d'r neusje zit.
Vind hem goed werken.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik vind het ook geen onding, erg handig juist. Hier haal ik er ook veel snot mee uit en ook stukjes snot waar ik niet bij kan (als ze niet verkouden is). Eh...hè, bah!
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Toen Ezra baby was gebruikte ik zo'n ding nog wel eens, mijn ervaring is wel dat die van de Hema veel beter werkt dan die van Difrax.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben er wel eentje maar ik gebruik hem nooit. Mijn zoontje heeft te grote snotjes voor dat ding denk ik dus ik krijg het er nooit mee eruit
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gebruiken hem best vaak. T begint hem nu wel wat weg te drukken, maar ze is ook blij als ze weer kan ademhalen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
wij hebben die van difrax en ik vind het een onding. Ik krijg er geen snotje mee uit de neus hoor Wij gebruiken de zoutoplossing van otrivin als ze verkouden is.
Gast- Gast
+1. En gewoon zakdoekje gebruiken en daar de snot mee weghalen.Dromertje schreef:
Wij gebruiken de zoutoplossing van otrivin als ze verkouden is.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
ik heb hem van de prenatal,zat ook een oorreiniger bij,die heb ik nog nooit gebruikt,is nog niet nodig geweest en ik weet zelf wat een pijn het doet als je oor word leeg gezogen,heb dat regelmatig gehad bij de kno arts.maar de neus reiniger ben ik heel tevreden over,alleen dan of het gaat irriteren was mijn vraag.maar zo te lezen kan je hem wel vaker op een dag gebruiken,verkoudheid begint nu gelukkig wel weer aftenemen.
mauwmauw- Kletskop
die neuspeertjes zijn rotdingen.
Wij hebben DE neusreiniger ontdekt. De otrivin neuszuiger. Een slangetje met tuitje en daar doe je steeds een nieuw neuspompje op en dan zuig je het snot er uit, zonder dat het in je mond komt. Het blijft in het dopje zitten. Kost wat, maar werkt perfect.
http://www.otrivinbaby.nl/ (neusaspirator heet ie)
Wij hebben DE neusreiniger ontdekt. De otrivin neuszuiger. Een slangetje met tuitje en daar doe je steeds een nieuw neuspompje op en dan zuig je het snot er uit, zonder dat het in je mond komt. Het blijft in het dopje zitten. Kost wat, maar werkt perfect.
http://www.otrivinbaby.nl/ (neusaspirator heet ie)
Gast- Gast
+1Susan schreef:Toen Ezra baby was gebruikte ik zo'n ding nog wel eens, mijn ervaring is wel dat die van de Hema veel beter werkt dan die van Difrax.
Ben overigens wel erg benieuwd naar dat apparaatje van Otrivin. Heb het even bekeken en het lijkt me wel goed te werken. Ben het nog nergens tegengekomen, hier bij de Kruidvat hebben ze het in ieder geval niet. Zal er eens op gaan letten! Enig idee hoe duur het is?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb het neusreinigertje van de Prénatal en dat bevalt voor kleine onbereikbare snotjes prima! Gelukkig nog geen heftige verkoudheid gehad hier (afkloppen!!), hopelijk werkt hij dan ook. Dat dingetje van Otrivin lijkt me trouwens superhandig! Ben ook wel benieuwd naar de prijs en waar het verkrijgbaar is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ìk heb hem bij de DA drogist gehaald en volgens mij heeft Etos hem ook. Ik heb voor het apparaatje zelf 7,99 betaald (ongeveer) en dan moet je er een doosje bijkopen met opzetstukjes voor een iets lager bedrag.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: