kacheltemperatuur
+25
Cow
*Lookie*
TukTuk
mo-lola
Katrien
Blond
Pommes
Fortissimo
Frappuccino
xxjojootjexx
Sarah1985
Punk'd
Marin
Elliot
Rush
Mari
Linda
PapillonRose
Japie
strawberry
Shisha
PiP
kwak
Bruintje Beer
duckie
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: kacheltemperatuur
Die hebben wij (en de meeste mensen) ook op de radiator. Maar als de thermostaat niet aan staat, dan kan je draaien wat je wilt, maar dan gebeurd er niets . Heb jij dan altijd de thermostaat hoog? Of iets anders?Blond schreef:Ik heb geen flauw idee! Ik heb aan de radiator van die draaiknoppen zitten die tot een maximum kunnen. Die staan 's nachts en als ik aan het werk ben op 1, en als ik thuiskom zet ik ze op stand 4.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Overdag rond de 20 graden, soms wat lager, soms iets hoger om de kamer even op te warmen. En boven staat dan ook alleen de kachel in de slaapkamer en de badkamer open, van de overige 2 slaapkamers niet. 's nachts of als we weg zijn staat hij op 16 graden ongeveer.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Die hebben wij (en de meeste mensen) ook op de radiator. Maar als de thermostaat niet aan staat, dan kan je draaien wat je wilt, maar dan gebeurd er niets . Heb jij dan altijd de thermostaat hoog? Of iets anders?Blond schreef:Ik heb geen flauw idee! Ik heb aan de radiator van die draaiknoppen zitten die tot een maximum kunnen. Die staan 's nachts en als ik aan het werk ben op 1, en als ik thuiskom zet ik ze op stand 4.
Ik denk dat het centraal wordt geregeld in mijn flat.. Al sla je me dood.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Rush schreef:Die hebben wij (en de meeste mensen) ook op de radiator. Maar als de thermostaat niet aan staat, dan kan je draaien wat je wilt, maar dan gebeurd er niets . Heb jij dan altijd de thermostaat hoog? Of iets anders?Blond schreef:Ik heb geen flauw idee! Ik heb aan de radiator van die draaiknoppen zitten die tot een maximum kunnen. Die staan 's nachts en als ik aan het werk ben op 1, en als ik thuiskom zet ik ze op stand 4.
Da's bij ons in de flat ook. Die gaat gewoon 's avonds rond 11 uur uit en 's ochtends rond 6 uur weer aan. Wij kunnen ook alleen maar aan de knoppen van de radiatoren draaien, dat moet dus heel secuur want anders wordt het al te warm. En klote, want we zitten op de hoek, waardoor het altijd tocht en de muren heel koud zijn (want aan drie kanten buitenmuur). Ijskoud dus, maar stoken kost te veel geld
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als ik thuis ben staat hij meestal op 21 graden, ben ik niet thuis dan op 18, 19. Of nog steeds op 21 want ik vergeet hem heel vaak lager te draaien Ik wil eigenlijk nog eens zo'n thermostaat die je kunt instellen, ideaal voor vergeetachtige types als ik!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Blond schreef:Rush schreef:Die hebben wij (en de meeste mensen) ook op de radiator. Maar als de thermostaat niet aan staat, dan kan je draaien wat je wilt, maar dan gebeurd er niets . Heb jij dan altijd de thermostaat hoog? Of iets anders?Blond schreef:Ik heb geen flauw idee! Ik heb aan de radiator van die draaiknoppen zitten die tot een maximum kunnen. Die staan 's nachts en als ik aan het werk ben op 1, en als ik thuiskom zet ik ze op stand 4.
Vlgs mij heb je thermostaatknoppen
Dan zit er in de knop een voeler. Elke stand staat voor een bepaalde temepratuur en door de voeler springt de radiator dan vanzelf aan of uit bij een bepaalde temperatuur.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Bij mij in de woonkamer staat hij snachts en overdag als we weg zijn op 20gr. Ik heb een heel hoog plafond en anders stook ik me suf om het weer een beetje behaaglijk te hebben. Als we thuis zijn staat hij vaak op 21,5gr.
In de slaapkamer staat hij uit.
In de slaapkamer staat hij uit.
Cow- Prater
'S nachts staat de kachel op 18 graden. Overdag op 19,5 of 20 graden. 'S avonds staat de kachel altijd op 20 want ik heb het altijd koud
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Als we naar bed gaan staat de verwarming op 18 . Overdag op 20 soms 21 en anders zet ik hem savonds op 21.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik zou ook wel zo'n instelbare thermostaat willen, er zit net een nieuwe op, die de woningbouw er op heeft gezet, maar dat is nog zo'n stom draai ding.. En ik vind die instelbare echt te duur, zeker omdat er net een nieuwe op zit.
Hier op kot hebben we ook zo'n ding die je kan instellen, is ideaal. Kunnen iets van 7 verschillende programma's op, hij staat standaard op een programma dat tussen 6:00 en 23:00 de kachel aan staat (en dan kan je zelf je thermostaatknop op de kachel in je kamer open of dicht draaien, staan van die nummertjes op), en in de weekenden staat hij ook standaard uit.
En zoals nu ben ik er dan 3 weken aan 1 stuk, en dan kan je gewoon een ander programma kiezen waarbij de kachel ook in de weekenden aan springt tussen 6:00 en 23:00 uur.
Hier op kot hebben we ook zo'n ding die je kan instellen, is ideaal. Kunnen iets van 7 verschillende programma's op, hij staat standaard op een programma dat tussen 6:00 en 23:00 de kachel aan staat (en dan kan je zelf je thermostaatknop op de kachel in je kamer open of dicht draaien, staan van die nummertjes op), en in de weekenden staat hij ook standaard uit.
En zoals nu ben ik er dan 3 weken aan 1 stuk, en dan kan je gewoon een ander programma kiezen waarbij de kachel ook in de weekenden aan springt tussen 6:00 en 23:00 uur.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Cow schreef:Blond schreef:Rush schreef:Die hebben wij (en de meeste mensen) ook op de radiator. Maar als de thermostaat niet aan staat, dan kan je draaien wat je wilt, maar dan gebeurd er niets . Heb jij dan altijd de thermostaat hoog? Of iets anders?Blond schreef:Ik heb geen flauw idee! Ik heb aan de radiator van die draaiknoppen zitten die tot een maximum kunnen. Die staan 's nachts en als ik aan het werk ben op 1, en als ik thuiskom zet ik ze op stand 4.
Dan zit er in de knop een voeler. Elke stand staat voor een bepaalde temepratuur en door de voeler springt de radiator dan vanzelf aan of uit bij een bepaalde temperatuur.
Ja die heb ik idd!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Cow schreef:Blond schreef:Rush schreef:Die hebben wij (en de meeste mensen) ook op de radiator. Maar als de thermostaat niet aan staat, dan kan je draaien wat je wilt, maar dan gebeurd er niets . Heb jij dan altijd de thermostaat hoog? Of iets anders?Blond schreef:Ik heb geen flauw idee! Ik heb aan de radiator van die draaiknoppen zitten die tot een maximum kunnen. Die staan 's nachts en als ik aan het werk ben op 1, en als ik thuiskom zet ik ze op stand 4.
Ja die heb ik idd!
Wist ik wel
Cow- Prater
Ik heb 2 verwarmingen in de woonkamer die ik zelf aan moet zetten. Maar zodra ik thuis kom gaan die voluit. Als ik naar bed ga of wegga gaan ze uit.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Als we er niet zijn of in de avond staat hij op 17 graden op dit moment, als we thuis zijn staat hij op 19 graden. Bij heel veel kou zet ik hem op 20 graden!
Gast- Gast
Pippa schreef:Als we er niet zijn of in de avond staat hij op 17 graden op dit moment, als we thuis zijn staat hij op 19 graden. Bij heel veel kou zet ik hem op 20 graden!
Dit dus.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: