Vampire diaries
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vampire diaries
Volgens mij heb ik meerdere keren voorbij zien komen dat mensen deze serie volgen..
Nu heb ik pas net seizoen 1 gekeken, meteen helemaal verslaafd!. Seizoen 2 wil ik op tv gaan volgen.. Maar ik zie dat ze al bij aflevering 5 zijn. Iemand enig idee waar ik de andere 4 afleveringen zou kunnen zien?
Alvast bedankt!
Nu heb ik pas net seizoen 1 gekeken, meteen helemaal verslaafd!. Seizoen 2 wil ik op tv gaan volgen.. Maar ik zie dat ze al bij aflevering 5 zijn. Iemand enig idee waar ik de andere 4 afleveringen zou kunnen zien?
Alvast bedankt!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Vampire diaries
http://www.tubeplus.me/player/1487684/The_Vampire_Diaries/
Weet niet of ik die link hier zo neer kan zetten.... Zo niet dan haal ik hem weer weg.
Keek eerst altijd via Watchseries.eu maar die site wordt steeds slechter. VD is al nauwelijks meer te vinden.
Weet niet of ik die link hier zo neer kan zetten.... Zo niet dan haal ik hem weer weg.
Keek eerst altijd via Watchseries.eu maar die site wordt steeds slechter. VD is al nauwelijks meer te vinden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaa, hier nog een verslaafde Wij zijn hier thuis bij seizoen 4 en we wachten op de nieuwe aflevering die donderdag eindelijk komt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Hmm ligt waarschijnlijk aan mijn oude laptop.. Maar die sites werken bij mij helaas niet. Doet niets als ik ergens op klik of vraagt om creditcard gegevens..
xxDila- Prater
Als je op een aflevering klikt moet je op de site die hij dan opent ff naar beneden scrollen.
Hij opent automatisch de eerste aflevering waar vaak 100% said work achter staat. Dan de advertisement ff op kruisje klikken en dan kun je em afspelen.
Hij opent automatisch de eerste aflevering waar vaak 100% said work achter staat. Dan de advertisement ff op kruisje klikken en dan kun je em afspelen.
Beachgirl- Kletskop
Gelukt, dankje!!
xxDila- Prater
xxDila schreef:Gelukt, dankje!!
Veel plezier
Beachgirl- Kletskop
Aziraphale schreef:Jaaaa, hier nog een verslaafde Wij zijn hier thuis bij seizoen 4 en we wachten op de nieuwe aflevering die donderdag eindelijk komt
Hier ook, vrijdagavond op de bank en dan weer genieten. Vriend moet werken, dus rijk alleen als D op bed ligt :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: