Modemissers
+11
Zora
Poubelle
Exogenesis
Arwyn
Zininzon
loura
Atelier Madame
Japie
VeryCherry
teletascha
Bliss
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Modemissers
Wie heeft er onlangs nog flinke modemissers gespot op straat/in de winkel/wherever?
Ik ging vanmorgen sporten, een groepsles, en toen stond daar een Surinaamse vrouw met werkelijk een enórme kont (met véél cellulitis). Dat is natuurlijk geen probleem op zich (hoewel... maar niet voor mij), maar deze kont was gehuld in een dunne, witte, enigszins doorschijnende 'sportbroek'. Daaronder zat nog een enorme zwarte onderbroek en erboven droeg ze een kort rood shirtje. Waarom, vraag ik me dan af Geen gezicht dus.
Verder zag ik laatst in de stad een vrouw met een dikke zwarte winterjas, daaronder een witte legging met hoge zwarte laarzen erover.
Ik vraag me soms af of mensen niet ff in de spiegel kijken voor ze de deur uit gaan. Jullie nog 'leuke' modemissers gezien?
Ik ging vanmorgen sporten, een groepsles, en toen stond daar een Surinaamse vrouw met werkelijk een enórme kont (met véél cellulitis). Dat is natuurlijk geen probleem op zich (hoewel... maar niet voor mij), maar deze kont was gehuld in een dunne, witte, enigszins doorschijnende 'sportbroek'. Daaronder zat nog een enorme zwarte onderbroek en erboven droeg ze een kort rood shirtje. Waarom, vraag ik me dan af Geen gezicht dus.
Verder zag ik laatst in de stad een vrouw met een dikke zwarte winterjas, daaronder een witte legging met hoge zwarte laarzen erover.
Ik vraag me soms af of mensen niet ff in de spiegel kijken voor ze de deur uit gaan. Jullie nog 'leuke' modemissers gezien?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Modemissers
Vandaag nog iemand die een legging gewoon als broek draagt, dus zonder iets van een tuniek ofzo er over heen. Ik zie het wel vaker, dus zal wel mode zijn, maar voor mij is dit ene duidelijke mode-misser.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Mijn zusje; ze draagt leggings als broeken en dan propt ze er een dikke trui in, waardoor ze een énorme eendenkont krijgt. En die leggings koopt ze 6 maten te klein zodat het van die lipleesdingen worden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VC: Oei, dat klinkt niet goed!
Wat ik ook nooit snap: een broek die vlak onder de knie eindigt, hoge laarzen daaronder en dan tussen de laarzen en de broek zo'n 5cm blote huid... Sowieso zijn die broeken al niet echt flatteus, maar op die manier helemaal niet.
Wat ik ook nooit snap: een broek die vlak onder de knie eindigt, hoge laarzen daaronder en dan tussen de laarzen en de broek zo'n 5cm blote huid... Sowieso zijn die broeken al niet echt flatteus, maar op die manier helemaal niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Bij mijn vriend op het werk hebben ze een hal waar allemaal vrouwen achter een lopende band staan. Echt meer dan de helft van de vrouwen daar draagt een legging als broek! Vriend vertelde dat omdat er het zo vies vond staan (het zijn niet allemaal de slankste vrouwen zeg maar) en ik dacht dat hij zich aanstelde. Maar laatst was ik even bij hem op het werk, hij heeft helaas gelijk
Zelf vind ik het geen gezicht om nu in de winter zo'n kort broekje te dragen met een legging of panty of whatever eronder en dan je winterlaarzen. Kom op, het is winter!
Zelf vind ik het geen gezicht om nu in de winter zo'n kort broekje te dragen met een legging of panty of whatever eronder en dan je winterlaarzen. Kom op, het is winter!
Gast- Gast
Mijn tante draagt nu nog drie kwart broeken met daaronder kniekousen. Mijn tante is 37..
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Gekleurde panty's.
En inderdaad van die halflange broeken met hoge laarzen er onder en een bloot stukje huid. Brrrr...
En inderdaad van die halflange broeken met hoge laarzen er onder en een bloot stukje huid. Brrrr...
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Iel drie kwart broeken überhaupt.
Ik vind van die ordinaire types echt zo hard de plank misslaan. Met hun tijgerprintjes, bontkragen, platina blond haar en leggings als broek. Nee echt niet mijn ding.
Ik vind van die ordinaire types echt zo hard de plank misslaan. Met hun tijgerprintjes, bontkragen, platina blond haar en leggings als broek. Nee echt niet mijn ding.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zie ze dagelijks... Modemissers.. Waar ik mij vaak aan stoor is dat mensen een te kleine jas kopen die aan de achterkant helemaal trekt. Ik zou echt bang zijn dat mijn jas dan uit elkaar scheurt. Je ziet dan ook die rits op springen staan. Koop gewoon een paar maatjes groter.. Staat beter en zit vast ook een stuk lekkerder.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Gebreide leggings! En dan helemaal met die winterse patronen.
Zag laatst een paar meiden die het gewoon als broek droegen...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zo'n legging vind ik als pyjama wel weer leuk
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh ja, dit soort broeken/treggings/leggings zou ik zelf ook nooit dragen:
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exogenesis schreef:Oh ja, dit soort broeken/treggings/leggings zou ik zelf ook nooit dragen:
Deze vind ik leuk!
Maar dan wel met iets langs erop.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Zininzon schreef:Gebreide leggings! En dan helemaal met die winterse patronen.
Ik heb deze laatst ook stiekem gekocht. Echt letterlijk stiekem, voelde me echt heel sneaky in de winkel. Maar zit toch lekker! Als pyama dan...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Zininzon schreef:Gebreide leggings! En dan helemaal met die winterse patronen.
Ik heb deze laatst ook stiekem gekocht. Echt letterlijk stiekem, voelde me echt heel sneaky in de winkel. Maar zit toch lekker! Als pyama dan...
Ik heb er het figuur niet voor maar eigenlijk vind ik deze wel ontzettend leuk. Vooral nu met dit koude weer en sneeuw. Echt leuk winters..
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Exogenesis schreef:Oh ja, dit soort broeken/treggings/leggings zou ik zelf ook nooit dragen:
Deze heb ik in het oudroze en donkerbruin, ik ben er heel blij mee
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Die vind ik leuk hoor Taeda! Die leggings met drukke print vind ik ook niet echt wat, alleen als pyjama (al vind ik het bij anderen soms best leuk staan)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind die broeken en rokken met een rits aan de achterkant ook afschuwelijk. En te wijd zittende kleding die als een zak om je lijf hangt vind ik een enorme modemisser.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Ik heb die eerste legging die Exo plaatst en ik vind hem super cool, voor bepaalde gelegenheden, dat wel. In de zomer op een festival met een oversized shirt (die óver mijn kont valt) erop bijvoorbeeld Maargoed op festivals draag ik sowieso iets andere kleren dan normaal ik heb ook een shirt met heelal-print, super cool op Solar weekend maar daarna heb ik hem nooit meer gedragen.
En die laatste broek met die rits achter heb ik ook, in het wijnrood en dan niet glanzend. Krijg er veel complimenten over.
En die laatste broek met die rits achter heb ik ook, in het wijnrood en dan niet glanzend. Krijg er veel complimenten over.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: