Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby en gel

+13
Puggle
CCC
Happy
_Lana_
strawberry
Paper Crown
SarahKey
Clapperdie
Papillio
Annemie
Susan
Bruintje Beer
PiP
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  Printje zo 13 jan 2013 - 11:24

Wat een leuke foto! Ik weet ff niet meer welk merk gel wij hebben, zo' paarse kleur heeft het. Mar blijft super zitten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  PiP zo 13 jan 2013 - 23:32

_Lana_ schreef:Wat een schatje!!
Ik denk dat je die stekeltjes wel met alleen zwitsalgel in model kan houden, haha.

Wel echt heel lief.
Denk dat het dan echt aan de oude tube zal liggen, als ik die in smeer is het er met een half uur uit.

Susan, haarlotion gebruik ik dus gewoon elke dag... En hij heeft een heel mooi huidje, waar nog nooit iets geks mee geweest is, dus snap niet waarom ik Zarqa haarlotion moet smeren?
Ik wil nou eenmaal iets stekels erin en daar vroeg ik advies over.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  Susan ma 14 jan 2013 - 0:00

Ik vind je laatste reactie een beetje raar en onvriendelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik noem Zarqa omdat ik dat zelf altijd gebruikte, gewoon omdat ik dat een fijn merk vond, niet om huidproblemen te bestrijden of zoiets, dus waar dat vandaan komt snap ik niet. Zarqa is geen medicijn, het is gewoon een merk, net als dat Zwitsal een merk is. Verder denk ik dat als je kind nog zo weinig haar heeft, haarlotion in principe genoeg is om er stekeltjes mee te maken, gel lijkt me meer voor als het haar wat zwaarder is, maar als jij per se gel wil dan moet je dat lekker kopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  PiP ma 14 jan 2013 - 0:09

Susan schreef:Ik vind je laatste reactie een beetje raar en onvriendelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik noem Zarqa omdat ik dat zelf altijd gebruikte, gewoon omdat ik dat een fijn merk vond, niet om huidproblemen te bestrijden of zoiets, dus waar dat vandaan komt snap ik niet. Zarqa is geen medicijn, het is gewoon een merk, net als dat Zwitsal een merk is. Verder denk ik dat als je kind nog zo weinig haar heeft, haarlotion in principe genoeg is om er stekeltjes mee te maken, gel lijkt me meer voor als het haar wat zwaarder is, maar als jij per se gel wil dan moet je dat lekker kopen.

Staat er inderdaad wat onvriendelijk... snel getypt en had zoiets van ik vraag toch gewoon om gel en niet of zijn haar gelwaardig is of niet.
En op de foto lijkt het inderdaad dat hij aan de zijkant en voorkant geen haar heeft, maar dat zit er echt, het is gewoon zo blond dat je het niet ziet op de foto.
Haarlotion gebruiken we iedere dag en daar heeft hij totaal geen stekeltjes mee, alleen een lekker geurtje. De Lief! haarlotion staat het wel eventjes mee overeind, maar dat is ook zo weer weg (ruikt overigens heerlijk).

Hier een iets duidelijkere foto, het is zeker niet dat er gel in moet, maar ik vond het voor nu gewoon leuk omdat we naar een verjaardag gingen.


Laatst aangepast door PiP op ma 14 jan 2013 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  Susan ma 14 jan 2013 - 0:14

Je vroeg inderdaad of er gel in moest, maar je wil er gel in doen om stekels te maken, dus als iemand een suggestie heeft om op een andere manier stekels te maken dan lijkt me dat ook prima. Dat jij niks met die suggestie kan omdat je al haarlotion hebt geprobeerd, dat kan ik verder niet weten.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik zou gel nog te 'zwaar' vinden voor zijn haartjes en ik denk dat het ook nog niet echt lekker voelt. Ik weet niet of je hier iets mee kan, maar er is ook een soort haarversteviger/spray van de Hema, ook van Jip en Janneke, dan zou ik liever dat proberen, gewoon op mijn handen spuiten en het daarmee in model brengen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  PiP ma 14 jan 2013 - 0:26

Stond er al wel dat ik haarlotion gebruik, maar we gaan geen ruzie maken baby en gel - Pagina 2 561177

Die tip van Jip en Janneke vind ik wel een goede, net als de gel die al eerder genoemd is van Jip en Janneke.
Ik ga van de week maar eens een poging doen om het dorp op te gaan en te kijken wat er allemaal is.

Het was niet echt zwaar, had de gel wat verdund met wat water en alleen in de puntjes gedaan, daarna nog met de kam erdoor, zodat het niet van die dikke stekels waren.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  -Ieniemienie- ma 14 jan 2013 - 1:54

T heeft ook niet zo gek veel haar, maar deed er ook al snel soms wat gel in.
Hij heeft een prima huidje, en vind het ook prima kunnen.
Ik gebruik zelf altijd deze voor hem:
baby en gel - Pagina 2 51YHfzfrxGL._SL500_SS500_

Ruikt heerlijk en is wat minder gellerig als gel. Dit is meer wax.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  Bluestar ma 14 jan 2013 - 4:04

Die zwitsal gel is meer alleen voor de geur volgens mij. Ik doe het er altijd in, maar na 3 minuten stort zijn 'kuifje' alweer in haha
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

baby en gel - Pagina 2 Empty Re: baby en gel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum