peuterbed en dekbed?
+5
kwak
Jasmine
Liadan
Pommes
Toedels
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
peuterbed en dekbed?
Wij gaan voor onze dochter een peuterbed kopen. Ik wist niet dat je speciale dekbedden en overtrekken had voor deze maat. En dus heeFTP ze voor sinterklaas al een 1 persoons dekbed overtrek van dora gekregen.
Mijn vraag dus nu; heeft een van jullie kindjes een peuterbed met een 1 persoons dekbed en wil dat? Of kan ik beter alsnog een peutermaat aanschaffen? Thanks
Mijn vraag dus nu; heeft een van jullie kindjes een peuterbed met een 1 persoons dekbed en wil dat? Of kan ik beter alsnog een peutermaat aanschaffen? Thanks
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
Re: peuterbed en dekbed?
wij hebben op een peuterbed een 1-persoons dekbed. Wil prima hoor, we hebben 'm nu gewoon wat verder onder het matras.
Gast- Gast
mijn neefje heeft gewoon een 1 persoonsbed gekregen en dan hebben ze er wel zo`n beschermbeugel eraan gemaakt dat ie er niet uit kon vallen (ben even de naam ervan kwijt)
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wij hebben een peuterdekbed, lijkt me persoonlijk fijner, maar een eenpersoons zal ook wel kunnen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Rejoy. schreef:wij hebben op een peuterbed een 1-persoons dekbed. Wil prima hoor, we hebben 'm nu gewoon wat verder onder het matras.
Wij precies zo. Werkt prima!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Rejoy. schreef:wij hebben op een peuterbed een 1-persoons dekbed. Wil prima hoor, we hebben 'm nu gewoon wat verder onder het matras.
+1.
Ze heeft wel een echt kinderkussen van de ikea, die is de helft zo klein als een volwassen kussen maar ik vouw het kussen sloop er gewoon om heen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Peuterdekbed en overtrek van hema
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Jasmine schreef:Rejoy. schreef:wij hebben op een peuterbed een 1-persoons dekbed. Wil prima hoor, we hebben 'm nu gewoon wat verder onder het matras.
Wij ook!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
hier gaat ze binnenkort over naar een peuterbedje en we hebben haar nu in het ledikantje al onder een peuterdekbed liggen. maar als je een 1 persoons dekbed gebruikt komt het matras dan niet een heel eind omhoog?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:hier gaat ze binnenkort over naar een peuterbedje en we hebben haar nu in het ledikantje al onder een peuterdekbed liggen. maar als je een 1 persoons dekbed gebruikt komt het matras dan niet een heel eind omhoog?
Dat valt best mee. Ik moet er wel rekening mee houden dat ik het dekbed goed strak onder het matras stop, zodat er echt maar één laag onder het matras ligt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hier ook een peuterbed (meegroeibedje met 1 stuk uitgeklapt) met een 1 persoons dekbed. Gaat gewoon goed. Het stuk dekbed dat over is idd strak onder het matras stoppen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Thanks! Heb een 1 persoons dekbed gehaald!
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor een dekbed bij peuterbed?
» Peuterbed, deken of dekbed?
» Welke maat dekbed in peuterbed?
» dekbed vs deken
» Dekbed
» Peuterbed, deken of dekbed?
» Welke maat dekbed in peuterbed?