OH nee!
+40
Merai
Bliss
Minx
girli
Mees
loura
Jezzie
SarahKey
nina
Huppekee
Dennenappel
Jerry
banjer49
Manderijn
Middleme
Lady Starstruck
Cato
Marin
Rush
Charles
Esperanza
Caroow
Parisienne
Sam
Happinaz
Bisq
Highway
June
Atelier Madame
Kreeftje
Elliot
Exogenesis
Lejow
Susan
Gympie
Bazinga
Kiekeboe
Fortissimo
SoGood
Caro
44 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: OH nee!
* weg ivm herkenbaarheid *
Laatst aangepast door Cato op vr 22 feb 2013 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Cato schreef:Ik ken een gezin die hun huis" kelainja " heeft genoemd de eerste 2 letters van de namen van hun kinderen ( Kevin , laran , ingo en Janne ). Ook de kerstkaarten onderteken ze zo.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit gezien dat iemand dit zo doet haha.
Ik zou het dan overigens moeten ondertekenen met MaBe of BeMa :S
Ik zou het dan overigens moeten ondertekenen met MaBe of BeMa :S
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Harrison schreef:Wat zielig voor Kevin dat hij zo'n gewone naam heeft naast de rest.
Noem jij Janne nou geen normale naam?!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
_Jackie schreef:Wij zijn dan ToSu of Suto .. Meh
ToSu klinkt mij als Tofu in de oren....
Bij ons wordt het YvSa of SaYv...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wij worden dan arjel
Gebruiken we voor marktplaats!
Gebruiken we voor marktplaats!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Neeee, wij hebben en houden ook zeker ons eigen e-mailadres. Hoef al zijn mails ook niet binnen te krijgen, hij zal ook niet blij zijn met mijn fashion-kinderen-enquetes-aanbiedingen-shitHappinaz schreef:Harrison schreef:Hahaha wat erg! Ik vind mensen die samen een facebook dan wel emailadres hebben ook echt stom. Een emailadres kan ik ergens nog wel inkomen dat het handig is, maar ik hoef echt niet alle shit van mijn vriend in mijn inbox hoor hahaha.
Wij zouden overigens Jara of Raja zijn. Joepie.
Wij hebben inderdaad allebei gewoon onze eigen e-mail
En dan hebben we nog 1 extra mail en dat is dan : famachternaamkidsenman@gmail.com . In die box komen alle mails van hun school, klassenouders en dingen die echt ons samen aangaan. Die box kunnen we ook allebei openen op onze telefoon en dat is wel echt heel handig. Maar puhlease, wil ik mijn eigen ook erg graag houden hahaha!
Maar voor dingen als een Eneco-account, UPC-account, verzekering-account, (school)aanmeldingen voor N. en andere 'gezamenlijke' dingen vind ik eigenlijk een gezamenlijk e-mailadres wel makkelijk. Als ik dingen wil regelen of aanvragen gaat alles via mijn vriend zijn mail. Ik vind het niet nodig daar telkens in te loggen, maar heb soms wel wachtwoorden of gegevens nodig. Moet ik dus weer aan mijn vriend vragen. Kortom.. teveel gedoe. Wil daarom een gezamenlijk e-mailadres, maar twijfel alleen over welke naam we die zullen geven. Vandaar mijn vraag
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Neeee, wij hebben en houden ook zeker ons eigen e-mailadres. Hoef al zijn mails ook niet binnen te krijgen, hij zal ook niet blij zijn met mijn fashion-kinderen-enquetes-aanbiedingen-shitHappinaz schreef:Harrison schreef:Hahaha wat erg! Ik vind mensen die samen een facebook dan wel emailadres hebben ook echt stom. Een emailadres kan ik ergens nog wel inkomen dat het handig is, maar ik hoef echt niet alle shit van mijn vriend in mijn inbox hoor hahaha.
En dan hebben we nog 1 extra mail en dat is dan : famachternaamkidsenman@gmail.com . In die box komen alle mails van hun school, klassenouders en dingen die echt ons samen aangaan. Die box kunnen we ook allebei openen op onze telefoon en dat is wel echt heel handig. Maar puhlease, wil ik mijn eigen ook erg graag houden hahaha!
Maar voor dingen als een Eneco-account, UPC-account, verzekering-account, (school)aanmeldingen voor N. en andere 'gezamenlijke' dingen vind ik eigenlijk een gezamenlijk e-mailadres wel makkelijk. Als ik dingen wil regelen of aanvragen gaat alles via mijn vriend zijn mail. Ik vind het niet nodig daar telkens in te loggen, maar heb soms wel wachtwoorden of gegevens nodig. Moet ik dus weer aan mijn vriend vragen. Kortom.. teveel gedoe. Wil daarom een gezamenlijk e-mailadres, maar twijfel alleen over welke naam we die zullen geven. Vandaar mijn vraag
Oh haha! Misschien zit er in jullie straatnaam een naam waar je naar kunt verwijzen? Of fam. En dan jullie beiden achternamen? Een vakantieland van jullie samen? Hmm, ik zou wel iets serieus nemen. Stel dat ik zou zeggen broodjehotdog&gmail.com en je moet vervolgens een makelaar of bank e-mailen staat dat toch een beetje suf.... Haha
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
bij ons word het moni of nimo haha wel grappig denk dat niemand het zal snappen als ik berichtjes daarmee eindig
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Wij zijn stel samen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan er nooit zo goed tegen dat mensen een soort van samensmelten als ze een relatie hebben. Brr..
Wij zijn trouwens Lama!
Wij zijn trouwens Lama!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Happinaz schreef:Parisienne schreef:Neeee, wij hebben en houden ook zeker ons eigen e-mailadres. Hoef al zijn mails ook niet binnen te krijgen, hij zal ook niet blij zijn met mijn fashion-kinderen-enquetes-aanbiedingen-shitHappinaz schreef:Harrison schreef:Hahaha wat erg! Ik vind mensen die samen een facebook dan wel emailadres hebben ook echt stom. Een emailadres kan ik ergens nog wel inkomen dat het handig is, maar ik hoef echt niet alle shit van mijn vriend in mijn inbox hoor hahaha.
Oh haha! Misschien zit er in jullie straatnaam een naam waar je naar kunt verwijzen? Of fam. En dan jullie beiden achternamen? Een vakantieland van jullie samen? Hmm, ik zou wel iets serieus nemen. Stel dat ik zou zeggen broodjehotdog&gmail.com en je moet vervolgens een makelaar of bank e-mailen staat dat toch een beetje suf.... Haha
Wij hebben onze achternamen: jansen-deboer@blabla.nl zeg maar
Gast- Gast
Mijn oma heeft vrienden die Niek en Tine heten, kaartjes ondertekenen zij met groetjes Nicotine
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ha, ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel heel erg mutserig.
Groetjes van ElFe, of FeEl..
Groetjes van ElFe, of FeEl..
Gast- Gast
Dan zouden wij BaSt onder de kaartjes moeten zetten..
Nee..
Dat gaat 'm niet worden..
Nee..
Dat gaat 'm niet worden..
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Bisq schreef:Mijn oma heeft vrienden die Niek en Tine heten, kaartjes ondertekenen zij met groetjes Nicotine
En dan hoop ik maar dat hun huis niet geel ziet van de rook/nicotine aanslag?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Happinaz schreef:Bisq schreef:Mijn oma heeft vrienden die Niek en Tine heten, kaartjes ondertekenen zij met groetjes Nicotine
En dan hoop ik maar dat hun huis niet geel ziet van de rook/nicotine aanslag?
Hahaha dat vind ik dan echt wel weer humor!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bij ons wordt het dat RoRi of RiRo, klinkt net als een foute grap dus... Ik vind Ries en Roos (niet quoten) stiekem al niet klinken , onze volledige namen samen gelukkig wel.
Gast- Gast
Wij zijn Dama of Mada..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
haha oh wat erg! Ik heb dit nog nooit gezien in mijn omgeving.
Wij zouden dan Maja heten Valt best mee.
Wij zouden dan Maja heten Valt best mee.
Waarom zegt iedereen 'wij zijn StEl of ElSt' (als voorbeeldje). Ik kan ook wel bedenken wat je krijgt als je twee lettercombi's anders achter elkaar zet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: