Ice Tea
+3
Bisq
Annemoontje
Charles
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ice Tea
Ik krijg die fles nooit open. Jij wel?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Ice Tea
Spierballen kweken!
Ik krijg het ook regelmatig niet open of het doet zeer als je het probeert open te draaien. Vaak pak ik een dan een niet gladde theedoek (net wat dunner dan een gewone handdoek) en draai daarmee de dop open. Vaak lukt het dan wel omdat je dan meer pijnloos kracht kan zetten.
Ik krijg het ook regelmatig niet open of het doet zeer als je het probeert open te draaien. Vaak pak ik een dan een niet gladde theedoek (net wat dunner dan een gewone handdoek) en draai daarmee de dop open. Vaak lukt het dan wel omdat je dan meer pijnloos kracht kan zetten.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Met icetea geen last van, maar heb al maanden een fles roosvicee in de koelkast liggen waarvan ik de dop maar niet open krijg.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik vind die freaking dop van de Lipton Ice ook zo irritant. Die ribbels doen zeer aan mijn hand.
Gast- Gast
Bisq schreef:Met icetea geen last van, maar heb al maanden een fles roosvicee in de koelkast liggen waarvan ik de dop maar niet open krijg.
Even buiten de koelkast zetten en dan nog eens proberen. Ik had er ook last van en toen lukte het ineens wel!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb een vriend, zo af en toe is dat best handig. Tussendoor steek ik hem in de kast. En als hij er niet is, neem ik ook een theedoek.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Highway schreef:Bisq schreef:Met icetea geen last van, maar heb al maanden een fles roosvicee in de koelkast liggen waarvan ik de dop maar niet open krijg.
Even buiten de koelkast zetten en dan nog eens proberen. Ik had er ook last van en toen lukte het ineens wel!
Bedankt voor de tip!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Geen last van. Ik vind Ice tea echt niet te drinken
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Slakje schreef:Ik heb een vriend, zo af en toe is dat best handig. Tussendoor steek ik hem in de kast. En als hij er niet is, neem ik ook een theedoek.
Wat doe jij met je vriend?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Hij komt uit de kast?Elliot schreef:Slakje schreef:Ik heb een vriend, zo af en toe is dat best handig. Tussendoor steek ik hem in de kast. En als hij er niet is, neem ik ook een theedoek.
Wat doe jij met je vriend?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: