Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00

+28
Merai
June
Paper Crown
Bliss
Antibes
Polly
Suus
Lavendel
Caro
Punk'd
Lonely Goatherd
Minx
bolus26
Carra
Elliot
Mees
Zwerver
Shisha
Kowalski
SuperGrover
Vino
Lady4
Esperanza
Kiekeboe
Burn
Blond
Toet
Poubelle
32 plaatsers

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00 - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00

Bericht  June zo 6 jan 2013 - 10:03

Reva schreef:June ik zou het als hint oppikken en heel stilletjes het topic weer verlaten.. Twisted Evil

Anders schrijf jij je ook gewoon even in en dan boeken we een luxe hotel met kuuroord, zodat de reis niet lang is!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00 - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00

Bericht  Toet zo 6 jan 2013 - 10:07

-

Laatst aangepast door Toet op zo 6 jan 2013 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  June zo 6 jan 2013 - 10:14

Toet, je moet even het lijstje onderaan de derde pagina aanvullen! Deze mist een hoop!
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Toet zo 6 jan 2013 - 10:18

Oh grapje! Opnieuw dan.

Vrijdag 1 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb)

Zaterdag 2 maart: Bliss, Poubelle, Blond, Kiekeboe, June, Toet

Vrijdag 8 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb)

Vrijdag 22 maart: Bliss, Blond,

Zaterdag 23 maart: Bliss, Poubelle, Toet

Donderdag 28 maart (dag erna is Goede Vrijdag): Bliss, Poubelle, Koko, June (ovb), Blond, Toet
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vino zo 6 jan 2013 - 11:25

Toet schreef:Oh grapje! Opnieuw dan.

Vrijdag 1 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb), Vino

Zaterdag 2 maart: Bliss, Poubelle, Blond, Kiekeboe, June, Toet, Vino

Vrijdag 8 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb), Vino

Vrijdag 22 maart: Bliss, Blond, Vino

Zaterdag 23 maart: Bliss, Poubelle, Toet, Vino

Donderdag 28 maart (dag erna is Goede Vrijdag): Bliss, Poubelle, Koko, June (ovb), Blond, Toet

Het ligt eraan wat we precies gaan doen en of ik de laatste trein terug nog red. Anders wil ik graag een slaapplaats reserveren.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Esperanza zo 6 jan 2013 - 20:19

Vrijdag 1 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb), Vino, Esperanza

Zaterdag 2 maart: Bliss, Poubelle, Blond, Kiekeboe, June, Toet, Vino, Esperanza

Vrijdag 8 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb), Vino, Esperanza

Vrijdag 22 maart: Bliss, Blond, Vino, Esperanza

Zaterdag 23 maart: Bliss, Poubelle, Toet, Vino, Esperanza

Donderdag 28 maart (dag erna is Goede Vrijdag): Bliss, Poubelle, Koko, June (ovb), Blond, Toet, Esperanza (ovb)

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Shisha zo 6 jan 2013 - 20:49

Ik heb mijn rooster nog niet dus ik kijk wel even welke datum er uit komt maar ik wil ook mee als ik mij dan goed genoeg voel! En dan ga ik gewoon aan de alcoholvrije cocktails. Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00 - Pagina 3 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:59

Ja het was super, zeker voor herhaling vatbaar! Zal zo het lijstje even invullen.

@ Toet, op zich als Zussen geslaagd was kan ik (of iemand anders, wil niemands thunder stealen ofzo!) prima een tafel reserveren van te voren om te borrelen! We kunnen ook alleen daar heen gaan en tussendoor steeds borrelhapjes bestellen, dat hebben ze daar ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 3:00

Esperanza schreef:Vrijdag 1 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb), Vino, Esperanza

Zaterdag 2 maart: Bliss, Poubelle, Blond, Kiekeboe, June, Toet, Vino, Esperanza, Carrie

Vrijdag 8 maart: Bliss, Blond, Kiekeboe, June, Toet (ovb), Vino, Esperanza, Carrie

Vrijdag 22 maart: Bliss, Blond, Vino, Esperanza, Carrie

Zaterdag 23 maart: Bliss, Poubelle, Toet, Vino, Esperanza, Carrie

Donderdag 28 maart (dag erna is Goede Vrijdag): Bliss, Poubelle, Koko, June (ovb), Blond, Toet, Esperanza (ovb), Carrie

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 8:16

Ik weet dat jullie niet bijten, maar een hoop van jullie kennen elkaar al en zo. Ik wacht sowieso nog even de datum af, voor zover vooruit heb ik mijn rooster nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 7 jan 2013 - 9:19

Carrie schreef:Ja het was super, zeker voor herhaling vatbaar! Zal zo het lijstje even invullen.

@ Toet, op zich als Zussen geslaagd was kan ik (of iemand anders, wil niemands thunder stealen ofzo!) prima een tafel reserveren van te voren om te borrelen! We kunnen ook alleen daar heen gaan en tussendoor steeds borrelhapjes bestellen, dat hebben ze daar ook.

Dat bedoel ik inderdaad! Lijkt me een top idee!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver ma 7 jan 2013 - 9:27

Ik wil ook graag komen maar wacht ook de definitieve datum even af. Maar ik kan sowieso niet borrelen... Ja cola :p (ivm auto) of laatste trein terug maar naar Groningen is dat volgens mij best optijd.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet ma 7 jan 2013 - 9:37

We kunnen ook een middagborrel doen Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June ma 7 jan 2013 - 9:40

Dan vallen veel dagen denk ik wel al af, omdat veel mensen werken. Ik werk dan juist weer op zaterdag tot zes Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00 - Pagina 3 2474380249.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mees ma 7 jan 2013 - 12:23

Jaya schreef:Ik weet dat jullie niet bijten, maar een hoop van jullie kennen elkaar al en zo. Ik wacht sowieso nog even de datum af, voor zover vooruit heb ik mijn rooster nog niet.

Voor mij geldt hetzelfde, maar lijkt me wel leuk een keer!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 19:12

Als het qua datum goed uitkomt wil ik mij ook wel aansluiten als ik durf! Het zag er zo gezellig uit op de foto's van zaterdag Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Carra ma 7 jan 2013 - 20:24

Ik wacht ook de datum even af. Ik vind het iets te ver gaan om er een dag vrij voor te nemen. Mijn vakantiedagen zijn me erg lief. Maar wil er wel graag bij zijn!

Yaya en Mees, gewoon komen! Ik wil jullie in ieder geval graag meeten.
Oh en Elliot ook natuurlijk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  bolus26 di 8 jan 2013 - 1:25

Zwerver schreef:Ik wil ook graag komen maar wacht ook de definitieve datum even af. Maar ik kan sowieso niet borrelen... Ja cola :p (ivm auto) of laatste trein terug maar naar Groningen is dat volgens mij best optijd.

Maar dan moet ik richting zeeland
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Minx di 8 jan 2013 - 3:36

Klinkt leuk smile heb nu eindelijk weer geld om eens te gaan meeten smile is zo'n breuk toch nog ergens goed voor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 di 8 jan 2013 - 8:16

Carrie schreef:Ja het was super, zeker voor herhaling vatbaar! Zal zo het lijstje even invullen.

Goed idee! Vond dat echt een leuke tent. En zoveel hebben we met elkaar niet eens gegeten volgens mij, dus heel veel borrelhapjes kan op zich ook prima.

Ik kan niet meer aanvragen voor maart volgens mij, dus voor mij maar weer afwachten hoe het met mijn rooster loopt. Ik wacht eerst de definitieve datum even af.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 9:50

Lady4 schreef:

Goed idee! Vond dat echt een leuke tent. En zoveel hebben we met elkaar niet eens gegeten volgens mij, dus heel veel borrelhapjes kan op zich ook prima.

Ik kan niet meer aanvragen voor maart volgens mij, dus voor mij maar weer afwachten hoe het met mijn rooster loopt. Ik wacht eerst de definitieve datum even af.

Mooi! Zo wordt het tenminste echt een borrelmeeting en niet stiekem een uit eten meeting Very Happy Zo kun je ook makkelijker met elkaar praten denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 8 jan 2013 - 9:55

Het is wel jammer dat je met zo'n grote groep veel mensen niet echt spreekt, dat zal bij Zussen niet anders zijn denk ik. Zaterdag heb ik in elk geval geprobeerd overal een beetje te socializen en zo heb ik de meeste mensen in elk geval wel eventjes gesproken (en de drie meiden die voor mij nieuw waren leren kennen). Stoelendans af en toe is dus niet zo gek denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 10:16

Bliss schreef:Het is wel jammer dat je met zo'n grote groep veel mensen niet echt spreekt, dat zal bij Zussen niet anders zijn denk ik. Zaterdag heb ik in elk geval geprobeerd overal een beetje te socializen en zo heb ik de meeste mensen in elk geval wel eventjes gesproken (en de drie meiden die voor mij nieuw waren leren kennen). Stoelendans af en toe is dus niet zo gek denk ik.

Maar niet dan steeds ook een stoel weghalen hè :O nerd

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 8 jan 2013 - 10:19

Reva schreef:
Bliss schreef:Het is wel jammer dat je met zo'n grote groep veel mensen niet echt spreekt, dat zal bij Zussen niet anders zijn denk ik. Zaterdag heb ik in elk geval geprobeerd overal een beetje te socializen en zo heb ik de meeste mensen in elk geval wel eventjes gesproken (en de drie meiden die voor mij nieuw waren leren kennen). Stoelendans af en toe is dus niet zo gek denk ik.

Maar niet dan steeds ook een stoel weghalen hè :O Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00 - Pagina 3 827601

Whaha jawel, na elk borrelhapje wordt er iemand geëlimineerd! Twisted Evil

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Poubelle di 8 jan 2013 - 10:30

Carrie schreef:[quote="Lady4]

Mooi! Zo wordt het tenminste echt een borrelmeeting en niet stiekem een uit eten meeting Very Happy Zo kun je ook makkelijker met elkaar praten denk ik![/quote]

Ik denk dat we meer borrels dan eten hebben gehad :p
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: