Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
+33
Frappuccino
ForeverLove
SuperGrover
Mees
Exogenesis
Slakje
JD
xxDila
Océane
Highway
Kiekeboe
Star007
SoGood
sawasdee
Tabbert
Poubelle
Pompoen
SarahKey
Fortissimo
ExpressoB
Chocoholic
Kowalski
Bliss
Elliot
Cow
Tamagotchi
Caroow
Charles
Marin
Parel
Guus
Burn
Toet
37 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
Ik zou het niet weten!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik weet niet hoe je het doet maar je hebt bij al je foto's dubbel [img] staan, dat moet je even weghalen .
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik weet niet hoe je het doet maar je hebt bij al je foto's dubbel [img] staan, dat moet je even weghalen .
Dank je wel!!!Dit is voor het eerst dat ik hier post dus weet nog niet zo goed hoe het werkt blijkbaar........zie je mijn fotos ook dubbel?
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
ForeverLove schreef:Harrison schreef:Ik weet niet hoe je het doet maar je hebt bij al je foto's dubbel [img] staan, dat moet je even weghalen .
Dank je wel!!!Dit is voor het eerst dat ik hier post dus weet nog niet zo goed hoe het werkt blijkbaar........zie je mijn fotos ook dubbel?
Jup! Ben jij de blonde of de brunette?
Gast- Gast
Carrie schreef:ForeverLove schreef:Harrison schreef:Ik weet niet hoe je het doet maar je hebt bij al je foto's dubbel [img] staan, dat moet je even weghalen .
blond!!!!xx
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
ForeverLove schreef:Carrie schreef:ForeverLove schreef:Harrison schreef:Ik weet niet hoe je het doet maar je hebt bij al je foto's dubbel [img] staan, dat moet je even weghalen .
blond!!!!xx
xx
Gast- Gast
Carrie schreef:ForeverLove schreef:Carrie schreef:ForeverLove schreef:Harrison schreef:Ik weet niet hoe je het doet maar je hebt bij al je foto's dubbel [img] staan, dat moet je even weghalen .
blond!!!!xx
xx
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik ga winnen Niet quoten aub, ik denk dat ik hem later weer weg haal.
Ik was hier niet dronken, maar stronken Gelukkig alweer heel wat jaartjes geleden ondertussen!
*weg!*
Ik was hier niet dronken, maar stronken Gelukkig alweer heel wat jaartjes geleden ondertussen!
*weg!*
Laatst aangepast door justhanna op wo 9 jan 2013 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
OMG hanna wtf die is echt erg
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Justhanna, die is wel heul erg
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Haha, ik weet het. Het ergste was dat ik in eerste instantie ook nog getagd was op facebook en al m'n vrienden deze foto te zien hebben gekregen Toen schaamde ik me echt dood, ondertussen kan ik er wel om lachen
Frappuccino- Fluisteraar
Whaha!
Ik ben ook op zoek gegaan naar dronken foto's, maar kan ze gewoon niet vinden! Terwijl ik toch heel wat avonden dronken heb door gebracht. Misschien voor mijn eigen veiligheid niet opgeslagen
Ik ben ook op zoek gegaan naar dronken foto's, maar kan ze gewoon niet vinden! Terwijl ik toch heel wat avonden dronken heb door gebracht. Misschien voor mijn eigen veiligheid niet opgeslagen
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
justhanna schreef:Ik denk dat ik ga winnen Niet quoten aub, ik denk dat ik hem later weer weg haal.
Hahaha!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sushi schreef:justhanna schreef:Ik denk dat ik ga winnen Niet quoten aub, ik denk dat ik hem later weer weg haal.
Hahaha!
Haha omg dat jij die dan net moet zien, wist niet eens dat jij hier nog actief was!
Frappuccino- Fluisteraar
Jij hebt lef zeg justhanna, dat je die durft te plaatsen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha, hij gaat er af voordat ik naar bed ga denk ik
Frappuccino- Fluisteraar
justhanna schreef:Sushi schreef:justhanna schreef:Ik denk dat ik ga winnen Niet quoten aub, ik denk dat ik hem later weer weg haal.
Hahaha!
Haha omg dat jij die dan net moet zien, wist niet eens dat jij hier nog actief was!
Dan hou je me niet goed genoeg in de gaten Nee geintje, ik lees vooral veel mee en plaats zo nu en dan iets.
Als ik je over een paar weken zie maken we er zo'n feestje van dat we hier goeie foto's kunnen plaatsen
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Sushi schreef:
Dan hou je me niet goed genoeg in de gaten Nee geintje, ik lees vooral veel mee en plaats zo nu en dan iets.
Als ik je over een paar weken zie maken we er zo'n feestje van dat we hier goeie foto's kunnen plaatsen
Haha, deal
Frappuccino- Fluisteraar
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: