welke buggy?
+11
Theeleut
Shopaholic
iloverose
Happydobby
Tania
Flip Fluitketel
Floor
M@niek
teletascha
Annie24
PapillonRose
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
welke buggy?
Ik zal T vooral blijven dragen denk ik, en thuis zullen we als we haar niet willen/kunnen dragen vooral de kinderwagen blijven gebruiken, maar het lijkt me handig om voor bijv. op vakanties een buggy te hebben die we gemakkelijk mee kunnen nemen.
Welke buggy hebben jullie? Wat kostte hij.ongeveer? En bevalt ie?
Welke buggy hebben jullie? Wat kostte hij.ongeveer? En bevalt ie?
Gast- Gast
Re: welke buggy?
Wij hebben een X-adventure Vibe. Normaal was hij 200 euro en ik had hem voor de helft in de aanbieding. Ik vond het bij een buggy belangrijk dat hij ongeveer net zo fijn zou rijden als de kinderwagen. Dat was bij deze het geval, goede stevige zwenkwielen, hoog genoeg, fijne handgrepen, duwt niet zwaar, wendbaar.. Ik ben er nog steeds blij mee. Hier werd hij overigens wel veel gebruikt en ook nu nog met regelmaat, dus ik was ook wel bereid iets meer te betalen dan je kwijt bent voor de goedkoopste standaard buggy. Als ik hem niet vaak zou gebruiken was ik voor een goedkoper model gegaan.
Laatst aangepast door PapillonRose op vr 4 jan 2013 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
als je m puur voor op vakantie wilt gebruiken, zou ik de allergoedkoopste kopen die je kunt vinden. Zeker als je gaat vliegen, dan is de kans dat ie 't niet overleeft vrij aanwezig denk ik..
Wij hebben de quinny zapp, kostte 140 euro, bevalt erg goed, maar wel wat prijzig als je 'm incidenteel wilt gebruiken.
Wij hebben de quinny zapp, kostte 140 euro, bevalt erg goed, maar wel wat prijzig als je 'm incidenteel wilt gebruiken.
Gast- Gast
Wij hebben een Kees, best een handig ding, alleen gebruik ik m zelden.
Kostte rond de 100 euro, kan ik lig stand en voeten kunnen omhoog, zit ook een kap op.
Voor op de fiets vind ik een buggy echt vreselijk, ik stop nu gewoon altijd de wompat in mijn fietstas!
Kostte rond de 100 euro, kan ik lig stand en voeten kunnen omhoog, zit ook een kap op.
Voor op de fiets vind ik een buggy echt vreselijk, ik stop nu gewoon altijd de wompat in mijn fietstas!
Gast- Gast
Wij hebben een Nuna Pepp en ik ben groot fan Hij is alleen behoorlijk duus om alleen voor vakantie te gebruiken
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik twijfel dus inderdaad nog.over de goedkoopste die we kunnen vinden of een.iets duurder.model. Zit er veel verschil in gebruiksgemak? Als een goedkope érg onprettig is zal ie waarschijnlijk toch niet gebruikt worden en dan geef ik liever wat meer uit. De quinny zapp keek ik ook al naar.
Gast- Gast
Siep schreef:Wij hebben een Kees, best een handig ding, alleen gebruik ik m zelden.
Die kendr ik nog niet! #ga ik opzoeken.
De nuna pepp vind ik inderdaad te duur. Voor dat bedrag.koop ik dan liever nog een draagdoek :p
Gast- Gast
http://www.jijbaby.com/buggy-only-one-kobalt-blue-van-het-merk-kees-p-178.html?osCsid=035647b263b87d4a97f3ffef9381d446
Deze dus maar dan in het zwart
Deze dus maar dan in het zwart
Gast- Gast
Wij hebben een maxi cosi mila. Erg tevreden over! Makkelijk inklapbaar, en rijdt (voor een buggy) erg licht.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
wij hebben quinny zapp
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.wehkamp.nl/mama-kind/onderweg/KCV/390711/C50_C60_KCV_390711/?VIEW=grid&SM=5&AAPP=100
wij hebben de koelstra simba t3. gebruik hem een keer of 4 in de week, langere afstanden (bijv. bezoek aan de dierentuin) nemen we de kinderwagen mee maar de koelstra ligt altijd in mijn auto dus ik heb hem vaak in gebruik.
wij hebben de koelstra simba t3. gebruik hem een keer of 4 in de week, langere afstanden (bijv. bezoek aan de dierentuin) nemen we de kinderwagen mee maar de koelstra ligt altijd in mijn auto dus ik heb hem vaak in gebruik.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:http://www.wehkamp.nl/mama-kind/onderweg/KCV/390711/C50_C60_KCV_390711/?VIEW=grid&SM=5&AAPP=100
Wij hebben deze ook en zijn er erg tevreden over!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben een maxi cosi mila, bevalt prima. Rijdt goed en is stevig.
We hebben voor op de fiets en voor op vakantie ook nog een goedkope van Chicco.
Als je hem weinig gaat gebruiken en mee neemt op vakantie zou ik een goedkope nemen, voor af en toe zijn die echt goed genoeg.
We hebben voor op de fiets en voor op vakantie ook nog een goedkope van Chicco.
Als je hem weinig gaat gebruiken en mee neemt op vakantie zou ik een goedkope nemen, voor af en toe zijn die echt goed genoeg.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Floor schreef:http://www.wehkamp.nl/mama-kind/onderweg/KCV/390711/C50_C60_KCV_390711/?VIEW=grid&SM=5&AAPP=100
Ik heb deze en hij bevalt niet, hij stuurt zwaar, mijn zoon zit er niet mooi in. Maar ik gebruik hem alleen op de fiets en korte stukken. Ik denk eraan om hem te verkopen en iets beters te kopen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby dat is vervelend dat je zoon er niet goed in zit. Onze zoon eerst ook niet toen hij jonger was maar nu kan hij er wel goed in zitten gelukkig. Zwaar sturen vind ik alle buggy's eigenlijk wel als ik het vergelijk met de kinderwagen, maar we vinden hem prima sturen, mijn man loopt er niet heel handig achter, hij loopt er telkens tegenaan maar mijn man gaat niet zo vaak met de buggy op pad.
Floor- Ratel
wij hebben quinny zapp extra alleen het nadeel is dat je het zit gedeelte niet zo klein kunt inklappen voor de rest ben ik der zeer te vreden over
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ook hier een Quinny Zapp. Zou niet anders willen!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Floor schreef:Happydobby dat is vervelend dat je zoon er niet goed in zit. Onze zoon eerst ook niet toen hij jonger was maar nu kan hij er wel goed in zitten gelukkig. Zwaar sturen vind ik alle buggy's eigenlijk wel als ik het vergelijk met de kinderwagen, maar we vinden hem prima sturen, mijn man loopt er niet heel handig achter, hij loopt er telkens tegenaan maar mijn man gaat niet zo vaak met de buggy op pad.
De Nuna Pepp stuurt nog beter dan mijn kinderwagen De Nuna kan ik zelfs met 1 vinger duwen en dan ook nog een bochtje maken
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb vorig jaar een goedkope bij het Kruidvat gekocht, voldoet prima voor af en toe. Hij rijdt niet geweldig en hij kan ook niet in ligstand, maar dat hoeft ook niet daar gebruik ik hem te weinig voor. Voor de rest gebruik ik altijd de bugaboo.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Annie24 schreef:Floor schreef:Happydobby dat is vervelend dat je zoon er niet goed in zit. Onze zoon eerst ook niet toen hij jonger was maar nu kan hij er wel goed in zitten gelukkig. Zwaar sturen vind ik alle buggy's eigenlijk wel als ik het vergelijk met de kinderwagen, maar we vinden hem prima sturen, mijn man loopt er niet heel handig achter, hij loopt er telkens tegenaan maar mijn man gaat niet zo vaak met de buggy op pad.
De Nuna Pepp stuurt nog beter dan mijn kinderwagen De Nuna kan ik zelfs met 1 vinger duwen en dan ook nog een bochtje maken
Ja maar die kan niet op de fiets mee, althans alleen met een nuna drager. en die koste 60 euro
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Wij hebben een Titanium Baby en een Koelstra Simba.
Vind ze beide erg fijn, kunnen plat en mee op de fiets.
Vind ze beide erg fijn, kunnen plat en mee op de fiets.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Floor schreef:Happydobby dat is vervelend dat je zoon er niet goed in zit. Onze zoon eerst ook niet toen hij jonger was maar nu kan hij er wel goed in zitten gelukkig. Zwaar sturen vind ik alle buggy's eigenlijk wel als ik het vergelijk met de kinderwagen, maar we vinden hem prima sturen, mijn man loopt er niet heel handig achter, hij loopt er telkens tegenaan maar mijn man gaat niet zo vaak met de buggy op pad.
dat kan ik ook met de kinderwagen, niet met de buggy omdat die 2 handvaten heeft geen duwstang. Maar de pep vond mijn man niet mooi helaas.
Floor- Ratel
wij hebben een buggy van maclaren, nieuw ontzettend duur,
maar wij hebben 'm via marktplaats voor €45 en hij ziet eruit als nieuw!
rijd erg fijn, geen klachten over.
maar wij hebben 'm via marktplaats voor €45 en hij ziet eruit als nieuw!
rijd erg fijn, geen klachten over.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij hebben ook een maxi cosi mila.
Is stevig, rijdt voor een buggy fijn en kan mee op de fiets.
Is stevig, rijdt voor een buggy fijn en kan mee op de fiets.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben voor op vakantie en voor even de stad in de buggy van de Hema.
Hij was 50 euro en gebruik hem al 1,5 jaar meerdere keren per week.
Vind dit een erg fijne buggy omdat hij 5 verschillende zit/lig standen heeft.
En ze er regelmatig een heerlijk slaapje in heeft gedaan.
Hij kan ook mee op de fiets
Hij was 50 euro en gebruik hem al 1,5 jaar meerdere keren per week.
Vind dit een erg fijne buggy omdat hij 5 verschillende zit/lig standen heeft.
En ze er regelmatig een heerlijk slaapje in heeft gedaan.
Hij kan ook mee op de fiets
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke buggy?
» Welke buggy heb jij?
» Welke buggy op vakantie?
» Welke buggy hebben jullie?
» Welke buggy voor op de fiets?