Sabbelen.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sabbelen.
Onze jongste kat is nu bijna 6 maanden, maar sabbelt overal aan. Aan het kleed, aan mijn vest. Gaat dat over, of bestaat er een kattenspeen .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sabbelen.
Hoe jong is hij/ze weggehaald bij de moeder? Soms doen ze dat als ze te vroeg weggehaald zijn. Ik las op het kattenforum dat je dan nog een flesje kunt geven, of een dekentje waar ze echt aan mogen sabbelen. Bij sommige katten gaat het over, bij sommigen niet. Voor zover is er verstand van heb...
Gast- Gast
Jip83 schreef:Hoe jong is hij/ze weggehaald bij de moeder? Soms doen ze dat als ze te vroeg weggehaald zijn. Ik las op het kattenforum dat je dan nog een flesje kunt geven, of een dekentje waar ze echt aan mogen sabbelen. Bij sommige katten gaat het over, bij sommigen niet. Voor zover is er verstand van heb...
Ze was rond de 9 weken toen we haar kregen. Waar we haar vandaan hebben zijn vrienden van ons.
Linnie1985- Kletskop
Die van ons bijna9 weken. Nu lees ik overal dat 16 weken het beste zou zijn, omdat ze dan gespeend zijn. Maar ja...dat is achteraf!
Vind je het vervelend? Anders kun je een 'sabbeldoekje' overwegen. Elke keer dat doekje aanbieden als ze wil sabbelen.
Vind je het vervelend? Anders kun je een 'sabbeldoekje' overwegen. Elke keer dat doekje aanbieden als ze wil sabbelen.
Gast- Gast
Onze jongste kat word in april en vind het heerlijk om op mijn arm te sabbelen, daar geniet ze echt van, we hebben haar gekregen dat ze twaalf weken was. Moet alleen zorgen dat haar nagels kort zijn want ze vind ook lekker om te stimpestampen met nageltjes. Dus hier is het niet over gegaan dus heb geen tips eigenlijk
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
[quote="banjer49"]Onze jongste kat word in april en vind het heerlijk om op mijn arm te sabbelen, daar geniet ze echt van, we hebben haar gekregen dat ze twaalf weken was. Moet alleen zorgen dat haar nagels kort zijn want ze vind ook lekker om te stimpestampen met nageltjes. Dus hier is het niet over gegaan dus heb geen tips eigenlijk [/quote
Twee jaar dus, was ik vergeten er tussen te zetten
Twee jaar dus, was ik vergeten er tussen te zetten
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik vind het niet vervelend, maar alleen raar. Heb het namelijk nooit meegemaakt met een kat.
Ach het is in ieder geval niet zo vervelend als de rijdende kat van mijn schoonzus en zwager, en die is ietsjes jonger dan de onze .
Ach het is in ieder geval niet zo vervelend als de rijdende kat van mijn schoonzus en zwager, en die is ietsjes jonger dan de onze .
Linnie1985- Kletskop
Een van mijn katten doet dat ook. Heb hem in het begin een doekje steeds aangeboden en daar deed hij het dan keurig op maar probeer het nu beetje af te bouwen en het lijkt te helpen, hij heeft steeds minder de neiging het te doen. Hij deed het echt superveel namelijk en begon het beetje zat te worden
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: