Foto's online opslaan
+4
Bazinga
Jerry
Rush
Tania
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's online opslaan
Ik zag dat je bij mijnalbum foto's op kan slaan om ze gewoon veilig te bewaren. Nou lijkt dat me wel wat omdat ik echt panisch ben dat mijn laptop en harde schijf tegelijk crahsen en ik de foto's van de kinderen kwijt ben. Maar ik vraag me af of de albums die je op prive hebt staan ook niet bekeken kunnen worden door de mensen die daar werken. Want ik wil eigenlijk ook de foto's van mijn bevalling erop zetten maar die hoeven andere mensen niet te zien.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Foto's online opslaan
Alles wat jij op een website zet is in principe toegankelijk voor (bepaalde) medewerkers.. Dat is hier zo, dat is op Marktplaats zo en ga zo maar door.
En geloof me, van een bevalling kijken ze daar echt niet vreemd op.
En geloof me, van een bevalling kijken ze daar echt niet vreemd op.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik hoopte al dat jij zou reageren
Hmm, ik snap dat zij er niet van opkijken maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee. Ik denk dat ik dan gewoon alle foto's behalve die erop zet. Dan zet ik die wel op een dvd ofzo.
Hmm, ik snap dat zij er niet van opkijken maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee. Ik denk dat ik dan gewoon alle foto's behalve die erop zet. Dan zet ik die wel op een dvd ofzo.
Tania- Ratel
Je kan ze naast een gewone computer of harde schijf ook inderdaad kiezen voor een DVD/CD of USB. Of natuurlijk laten afdrukken (dat gaat toch via automatische systemen en 'ziet' ook niemand) dan heb je ze altijd nog als back up.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Je kan ze naast een gewone computer of harde schijf ook inderdaad kiezen voor een DVD/CD of USB. Of natuurlijk laten afdrukken (dat gaat toch via automatische systemen en 'ziet' ook niemand) dan heb je ze altijd nog als back up.
Ik laat ze nu op de sd kaartjes staan. Mijn man vindt me echt ontzettend irritant want ik koop steeds nieuwe omdat ik de foto's er niet af wil halen
Tania- Ratel
Hahahha. Ach er zijn genoeg websites die zulke kaartjes goedkoop aanbieden.
Rush- Lady Post-a-lot
Koop een goede externe harde schijf en maak standaard af en toe een back up... Probleem opgelost
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Koop een goede externe harde schijf en maak standaard af en toe een back up... Probleem opgelost
Die heb ik al. Maar stel nou dat m'n laptop en harde schijf tegelijk stuk gaan
Tania- Ratel
Ik heb al die meuk op FB gegooid, in dichte mapjes (en sommige gewoon open) maar ga ze binnenkort ook maar 's branden, heb inmiddels zo belachelijk veel mapjes foto's...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik heb al die meuk op FB gegooid, in dichte mapjes (en sommige gewoon open) maar ga ze binnenkort ook maar 's branden, heb inmiddels zo belachelijk veel mapjes foto's...
haha ja zo heb ik er heel veel op fb afgesloten staan Ook idd voor als mijn laptop het begeeft of zo hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Tania schreef:Jerry schreef:Koop een goede externe harde schijf en maak standaard af en toe een back up... Probleem opgelost
Maar wat als een website crasht, je sd-kaartjes crashen.... Het is wél een beetje paranoïa
Optie twee: je kunt alle foto's toch ook op cd'tjes branden? Heb nog nooit gehoord dat cd'tjes crashen Als je bang bent dat je huis affikt met cd'tjes erbij, haal je vervolgens een brandkast en leg je daar die cd'tjes in
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Tania schreef:Jerry schreef:Koop een goede externe harde schijf en maak standaard af en toe een back up... Probleem opgelost
Maar wat als een website crasht, je sd-kaartjes crashen.... Het is wél een beetje paranoïa
Optie twee: je kunt alle foto's toch ook op cd'tjes branden? Heb nog nooit gehoord dat cd'tjes crashen Als je bang bent dat je huis affikt met cd'tjes erbij, haal je vervolgens een brandkast en leg je daar die cd'tjes in
Ik gaf in de openingspost ook al aan dat ik panisch ben
Tania- Ratel
Of je bewaart de foto's op een externe harde schijf én in een cloud, dan heb je ze op meerdere plekken. Hoe dat zit met een cloud, of andere mensen (die de cloud beheren) dan stiekem jouw foto's kunnen bekijken, weet ik niet.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
dropbox vind ik ook handig voor zulke dingen
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben ontzettend panisch dat ooit al mijn foto's foetsie zijn, dus bij ons staan ze op een externe harde schijf, in de Cloud, en sinds kort hebben we ze ook op Picturelife staan. Dat is een website waar je al je foto's kunt onderbrengen. Werkt heel mooi! Hij sorteert ze ook op datum en tijd, en je kunt foto's taggen, en op een wereldkaart zien waar ze gemaakt zijn etc.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Soortgelijke onderwerpen
» SMSjes opslaan, Samsung Galaxy S
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Internetpagina opslaan
» Voicemail opslaan op computer?
» Foto's opslaan "in the cloud"?
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Internetpagina opslaan
» Voicemail opslaan op computer?
» Foto's opslaan "in the cloud"?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: