Theedoos
+16
ijsjemeisje
Starla
Rush
Champagne
Guusje
Mees
duckie
Theeleut
xxjojootjexx
Niekske
Blond
Paper Crown
girli
PapillonRose
aardbeitje
Mida4you
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Theedoos
Ik heb de Blond theedoos van 'FF Bijkletsen'
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Guusje schreef:Ik heb de Blond theedoos van 'FF Bijkletsen'
Ja, die had ik ook! Alleen die gebruik ik nu als koektrommel, en het inzetstuk heb ik overgezet
Gast- Gast
Ik zal binnenkort eens ff een kijkje nemen bij de xenos
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb een rustic rattan box van riviera maison.
http://www.rivieramaison.com/rivieramaisonshop/files/ArticleThumbs/full/112080teabox.jpg
http://www.rivieramaison.com/rivieramaisonshop/files/ArticleThumbs/full/112080teabox.jpg
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Waarom zijn nou juist de allerleukste theeboxen zo duur?!
Mida4you- Ratel
Je kan marktplaats in de gaten houden .
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Pippa, daar heb je helemaal gelijk in. Ik wilde een theedoos waarbij ik de zakjes op kon zetten i.p.v. ze neerleggen. Maar helaas kon ik dat niet passen in de winkel, haha. Maar goed, wilde dan ook een theedoos voor visite, zodat ik niet met alle losse pakjes naar de salontafel hoefde te lopen. In dat opzicht ben ik voor 7 a 8 euro weer geslaagd.
En als ik nu echt theefan zou zijn, dan zou ik 60 euro ook nog wel willen uitgeven voor een theedoos. Zoals hij bij PC staat, zo zou hij hier ook goed kunnen staan.
En als ik nu echt theefan zou zijn, dan zou ik 60 euro ook nog wel willen uitgeven voor een theedoos. Zoals hij bij PC staat, zo zou hij hier ook goed kunnen staan.
Gast- Gast
Vind de theedoos van PC toch wel erg gaaf zeg! Ik ga m onthouden voor als ik een meevallertje heb of met m'n verjaardagsgeld ofzo. Vind het namelijk wel veel geld om zomaar even een theedoos voor te kopen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn theedoos staat in het keukenkastje!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Speciaal voor jou Papilloinrose
Leuk om kado te krijgen! Ik had 'm zonder die bonnen ook niet gekocht!
Leuk om kado te krijgen! Ik had 'm zonder die bonnen ook niet gekocht!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mooi
PapillonRose- Ratel
Wauw pc, wat een mooie theedoos. Ik ben begin februari jarig en misschien moet ik mijn verjaardagsgeld maar opsparen of aan mijn man vragen. Heb namelijk nog geen idee wat ik van hem wil vragen.
Mida4you- Ratel
Mida4you schreef:Wauw pc, wat een mooie theedoos. Ik ben begin februari jarig en misschien moet ik mijn verjaardagsgeld maar opsparen of aan mijn man vragen. Heb namelijk nog geen idee wat ik van hem wil vragen.
Ja ik zou hem echt dan vragen voor je verjaardag!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zie net trouwens ook een mooie van Riverdale, 16 vaks. En is net onder de 40 euro. Alleen daarvan is het deksel helemaal dicht, maar dat kan ook handig zijn omdat je dan niet alle theezakjes ziet.
Pfff, ik vond mijn drie theedoosjes superschattig, maar deze grote dozen zijn toch ook wel mooi
Pfff, ik vond mijn drie theedoosjes superschattig, maar deze grote dozen zijn toch ook wel mooi
PapillonRose- Ratel
PC dankje voor je plaatje haha, ik ga hem ook halen, ik was al lang op zoek naar een mooie theedoos, en ik vond er geeneen handig of mooi genoeg. Maar die wel
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Deze nieuwe theedoos van riverdale vind ik erg leuk.
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=509791189055732&set=a.509789715722546.116197.248748971826623&type=1&theater
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=509791189055732&set=a.509789715722546.116197.248748971826623&type=1&theater
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Die is ook erg mooi ijsjemeisje!! Ik heb mijn man zover kunnen krijgen dat ik de theedoos van riviera maison krijg :-)
Mida4you- Ratel
Die zijn ook leuk edc, maar ik wil een grotere hebben. Ik heb nu ook een 9 vaks en die is te klein. Ik heb zoveel meer soorten thee :-)
Mida4you- Ratel
Nou het is definitief Ik krijg die gigantische mooie theedoos van Riviera Maison van mijn man. En ik mag hem gaan vullen met Twinings thee ( zulke lekkere thee )
Mida4you- Ratel
Mida4you schreef:Nou het is definitief Ik krijg die gigantische mooie theedoos van Riviera Maison van mijn man. En ik mag hem gaan vullen met Twinings thee ( zulke lekkere thee )
Jaa Twinings Ik ben zo fan van hun vanille thee! Jammer dat het vrij prijzig is, ik houd er van! Lief van je man zeg, dat je die theedoos krijgt
Gast- Gast
EDC schreef:
Zijn deze van de Xenos? Ik vind ze wel heel leuk! Zelf heb ik vooral losse thee en daarvoor zijn niet echt dozen. Voor de overige theezakjes die ik heb, vind ik deze wel heel leuk!
Iemand ook nog ideeën om losse thee te bewaren? Alle zakjes staan nu naast elkaar in de kast (heb er ook wel veel, gok 15 verschillende soorten ongeveer.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:EDC schreef:
Zijn deze van de Xenos? Ik vind ze wel heel leuk! Zelf heb ik vooral losse thee en daarvoor zijn niet echt dozen. Voor de overige theezakjes die ik heb, vind ik deze wel heel leuk!
Iemand ook nog ideeën om losse thee te bewaren? Alle zakjes staan nu naast elkaar in de kast (heb er ook wel veel, gok 15 verschillende soorten ongeveer.
Ik heb mijn losse thee in kleine weckpotjes van de xenos, met de rubberen rand tussen deksel en potje, wordt het gegarandeerd vochtvrij bewaard. Bij mij staan ze (nog) in de kast, maar ik heb het idee van een vriendin die ze samen op een dienblad had staan met een potje met thee-infusers erbij, stond erg leuk!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Jep, xenos!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Niekske schreef:Dennenappel schreef:EDC schreef:
Ik heb mijn losse thee in kleine weckpotjes van de xenos, met de rubberen rand tussen deksel en potje, wordt het gegarandeerd vochtvrij bewaard. Bij mij staan ze (nog) in de kast, maar ik heb het idee van een vriendin die ze samen op een dienblad had staan met een potje met thee-infusers erbij, stond erg leuk!
Wat een leuk idee van die vriendin van je!
Mida4you- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: