Hoe hebben jullie de bijkeuken ingericht?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe hebben jullie de bijkeuken ingericht?
Wij wonen nou 2 jaar in ons huidige huis en de indeling van de bijkeuken is bij mij nog altijd een doorn in het oog...
Natuurlijk is iedere bijkeuken anders qua indeling, maar ik ben benieuwd hoe jullie je bijkeuken hebben ingedeeld (met foto's ) zodat ik eens een goede indeling voor die kan ons kan verzinnen!
Natuurlijk is iedere bijkeuken anders qua indeling, maar ik ben benieuwd hoe jullie je bijkeuken hebben ingedeeld (met foto's ) zodat ik eens een goede indeling voor die kan ons kan verzinnen!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe hebben jullie de bijkeuken ingericht?
Bij ons staat daar de vriezer, koelkast, afwasmachine, droger en wasmachine.
Ja bij ons ook (min vaatwasser plus nog een hoop andere zooi)
...
maar hoe is het ingericht? Met planken, handige kasten, dingen opgestapeld, etc...?
...
maar hoe is het ingericht? Met planken, handige kasten, dingen opgestapeld, etc...?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij is het meer een hok van 1,5 bij 2 meter, maar wel met raam! Ik heb er de wasmachine en droger staan (op elkaar), een stellingkaart met bloempotten, wasmiddelen, doos met gereedschap etc., twee bakken om glas en oud papier in te verzamelen, een wasmand met gedragen werkkleding die gewassen moet worden, en verder staat er ook een voorraad kattenbakgrind. Ideaal zo'n hok!
Laatst aangepast door Siamsa op di 1 jan 2013 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
O ik zou zo graag een bijkeuken willen. Lijkt me ideaal met het wasmachine, maar komt nog wel ooit.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
wij hebben vanaf de keuken gezien aan de linkerkant de wasmachine extra vriezer en vaatwasser. Aan de muur recht vanuit de keuken staat een kast van 1.20 breed. En daarnaast de koelkast. En aan de rechterkant zitten 2 ramen en de achterdeur
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben er een extra koelkast en vriezer, wasmachine en droger staan en een grote schuifkast waar een heleboel troep in kan.
Gast- Gast
Bij ons kom je binnen, aan de linker kant hebben we een aanrechtblad met wasbakje met daaronder een vriezer en een koelkastje en daartussen in een hoop schoenen, er komt nog een gordijntje voor. Na het aanrechtblad zit een deur met glas naar de keuken/woonkamer. Aan de rechterkant zitten twee schuif(paneel)deuren met daarachter de CV, de wasmachine en wat plankjes met wasmiddel, frituurpan, toiletpapier. Ook de wasmanden staan daarachter. Na deze deuren zit de deur naar ons toilet. Rechtdoor zit de deur naar het kantoortje.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dit ook?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: