Zaterdagochtend!
+8
Parisienne
ExpressoB
Oasis
Linnie1985
slaatje
Caroow
Pompoen
Elliot
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zaterdagochtend!
Goeiemorgen!
Ik ben wakker gemaakt door Willem, het arme beest heeft zijn dwaze uurtje en rent al een kwartier keihard rondjes over mijn bed.
Ik moet vandaag een zooitje was wegwerken en boodschappen doen. Geen zin in!
Wat gaan jullie doen?
Ik ben wakker gemaakt door Willem, het arme beest heeft zijn dwaze uurtje en rent al een kwartier keihard rondjes over mijn bed.
Ik moet vandaag een zooitje was wegwerken en boodschappen doen. Geen zin in!
Wat gaan jullie doen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Zaterdagochtend!
Ik ben al vanaf 3 uur wakker, helaas.
Ik heb net even mijn man gebelt, moest gelijk heel hard huilen. Hij kon alleen niet zo lang bellen want hij crepeerde van de pijn.
Ik wacht op een telefoontje van de forensische opsporing hoe laat ze komen en dan ga ik naar huis. Hoe weet ik nog niet precies. Daarna moet ik gaan inventariseren wat er precies allemaal weg is en de politie foto's en omschrijving en gegevens mailen en opruimen...
En ik wil dolgraag naar mijn man toe, dus dat ga ik ook nog doen vandaag. En misschien laat ik het opruimen dan wel even zitten. Denk toch niet dat ik al thuis wil slapen.
Ik heb net even mijn man gebelt, moest gelijk heel hard huilen. Hij kon alleen niet zo lang bellen want hij crepeerde van de pijn.
Ik wacht op een telefoontje van de forensische opsporing hoe laat ze komen en dan ga ik naar huis. Hoe weet ik nog niet precies. Daarna moet ik gaan inventariseren wat er precies allemaal weg is en de politie foto's en omschrijving en gegevens mailen en opruimen...
En ik wil dolgraag naar mijn man toe, dus dat ga ik ook nog doen vandaag. En misschien laat ik het opruimen dan wel even zitten. Denk toch niet dat ik al thuis wil slapen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb buikgriep en heb daardoor steeds harde buiken, hierdoor kon ik niet slapen. Toen ik net wegdommelde rond half 2 hoorde ik mijn vriend rennen.. Het arme schaap is voor het eerst in 8 jaar ziek. Tot vijf uur ben ik met hem wakker geweest. En om 7 uur ging de wekker, hij kan amper op zijn benen staan maar moet wel werken. Hij kon nog geen vervanging te pakken krijgen, zodra dat is gelukt kan hij pas naar huis Zo sneu.
En nu ligt zoon alweer heerlijk te gymmen dus ik kan niet meer slapen. Er zijn betere zaterdagen
En nu ligt zoon alweer heerlijk te gymmen dus ik kan niet meer slapen. Er zijn betere zaterdagen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oh pompoen ik voel me nu een beetje dom met mijn zeur reactie over de was. Jij hebt het zoveel zwaarder dan ik! Ik vind het echt zo onvoorstelbaar, zoveel pech tegelijk.
Elliot- Ratel
Pompoen, volgens mij heb ik iets gemist? Politie, forensisch onderzoek? Wat is er gebeurt, of staat dat in je eigen topic?
Edit, ik heb je topic gevonden en daar gereageerd. Sterkte pompoen!
Edit, ik heb je topic gevonden en daar gereageerd. Sterkte pompoen!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Elliot schreef:Oh pompoen ik voel me nu een beetje dom met mijn zeur reactie over de was. Jij hebt het zoveel zwaarder dan ik! Ik vind het echt zo onvoorstelbaar, zoveel pech tegelijk.
Hee, op normale dagen kan ik ook enorm balen van dat soort dingen! Gewoon blijven doen hoor. Als dit alles voorbij is ga ik ook weer gewoon op zaterdagochtend een potje zitten balen van de was!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen schreef:Elliot schreef:Oh pompoen ik voel me nu een beetje dom met mijn zeur reactie over de was. Jij hebt het zoveel zwaarder dan ik! Ik vind het echt zo onvoorstelbaar, zoveel pech tegelijk.
Hee, op normale dagen kan ik ook enorm balen van dat soort dingen! Gewoon blijven doen hoor. Als dit alles voorbij is ga ik ook weer gewoon op zaterdagochtend een potje zitten balen van de was!
Ja dat is ook wel zo, maar het valt zo in het niet bij jouw problemen.
Elliot- Ratel
Goedemorgen!
Vandaag blijf ik thuis en ga ik het huishouden en boodschappen doen. Vanavond heb ik twee tenniswedstrijden, dus ik doe rustig aan vandaag.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag blijf ik thuis en ga ik het huishouden en boodschappen doen. Vanavond heb ik twee tenniswedstrijden, dus ik doe rustig aan vandaag.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik moet vandaag werken, maar zie er echt heel erg tegenop, ben er vandaag niet echt bij met mijn koppie... Gelukkig vanaf vanavond weekje vakantie.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Goedemorgen,
Vandaag de eerste echte dag op de nieuwe (tijdelijke) opnameplek. Na de vreselijkevrijdag, proberen vandaag adem te halen.
Pompoen, veel sterkte, ik vind het zo rot voor jullie...
De rest, fijne/rustige/redelijke zaterdag
Vandaag de eerste echte dag op de nieuwe (tijdelijke) opnameplek. Na de vreselijkevrijdag, proberen vandaag adem te halen.
Pompoen, veel sterkte, ik vind het zo rot voor jullie...
De rest, fijne/rustige/redelijke zaterdag
Gast- Gast
Goedemorgen,
Na een korte nacht van amper 6 uren slaap (eigen schuld hoor, lag er laat in) ga ik vandaag eerst naar de kapper op mijn haren te laten verven, en daarna werken van 12 tot 17 uur.
Wat ik daarna doe, hangt af van wat een vriendin mij zegt. Of bij haar langskomen, of ik ga naar huis. Dus dat weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
En Pompoen, ik leef echt enorm met je mee 2013 moet wel jullie jaar worden!!
Na een korte nacht van amper 6 uren slaap (eigen schuld hoor, lag er laat in) ga ik vandaag eerst naar de kapper op mijn haren te laten verven, en daarna werken van 12 tot 17 uur.
Wat ik daarna doe, hangt af van wat een vriendin mij zegt. Of bij haar langskomen, of ik ga naar huis. Dus dat weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
En Pompoen, ik leef echt enorm met je mee 2013 moet wel jullie jaar worden!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Hou je haaks vandaag pompoen!
Bij ons zouden ze ook bellen hoelaat ze zouden komen maar nee hoor ze stonden gewoon op de stoep.
Hond ligt bij me, hij maakt mij altijd wakker.
Ff knuffelen en dan gaan we maar wandelen
Bij ons zouden ze ook bellen hoelaat ze zouden komen maar nee hoor ze stonden gewoon op de stoep.
Hond ligt bij me, hij maakt mij altijd wakker.
Ff knuffelen en dan gaan we maar wandelen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Wij zijn alweer even wakker. Ik lag er veel te laat in (kon niet stoppen met Entourage kijken), dus mijn nacht was ook kort. Vriend heeft vakantie, dus vanmiddag kan hij met N. op stap en kruip ik denk ik nog even lekker mijn bedje in. Gewoon, omdat het kan.. Verder geen plannen vandaag, buiten wat huishoudelijke dingen.
Wij zijn alweer even wakker. Ik lag er veel te laat in (kon niet stoppen met Entourage kijken), dus mijn nacht was ook kort. Vriend heeft vakantie, dus vanmiddag kan hij met N. op stap en kruip ik denk ik nog even lekker mijn bedje in. Gewoon, omdat het kan.. Verder geen plannen vandaag, buiten wat huishoudelijke dingen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen iedereen!
Sterkte Pompoen
Voor vandaag veels te veel plannen, maar kan me er nog niet toe zetten. Vannacht wakker geworden vanwege vuurwerk en omdat de buurvrouw een huisdier (of muis?) heeft dat wel door de muur leek te knagen. Mogelijk gaan we straks even langs als vriendje terug is van zijn werk.
Sterkte Pompoen
Voor vandaag veels te veel plannen, maar kan me er nog niet toe zetten. Vannacht wakker geworden vanwege vuurwerk en omdat de buurvrouw een huisdier (of muis?) heeft dat wel door de muur leek te knagen. Mogelijk gaan we straks even langs als vriendje terug is van zijn werk.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pompoen, wat is er gebeurt? Sterkte in ieder geval!
Ik lig nog in bed nadat mijn vriend mij met een kopje thee kwam vertellen dat ik vanochtend lekker rustig aan mocht doen! Zo lief!
Verder weet ik het nog niet, ik denk een aanrommel dagje thuis!
Ik lig nog in bed nadat mijn vriend mij met een kopje thee kwam vertellen dat ik vanochtend lekker rustig aan mocht doen! Zo lief!
Verder weet ik het nog niet, ik denk een aanrommel dagje thuis!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Pompoen
Ik heb ook niet zo'n beste nacht gehad. Veel last van mijn buik (bandenpijn?) en ik moest veel plassen dus ik ben zo'n 10x wakker geweest. Ik was ook al weer vroeg wakker en ik heb nu nog steeds wat last van steken in de buik. Zo nog maar even gaan liggen.
Vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken. We gaan inkopen doen voor oudjaarsavond en ze blijft vanavond eten. Het huishouden heb ik gelukkig gister al gedaan dus daar hoef ik vandaag niks aan te doen.
Fijn weekend allemaal!
Ik heb ook niet zo'n beste nacht gehad. Veel last van mijn buik (bandenpijn?) en ik moest veel plassen dus ik ben zo'n 10x wakker geweest. Ik was ook al weer vroeg wakker en ik heb nu nog steeds wat last van steken in de buik. Zo nog maar even gaan liggen.
Vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken. We gaan inkopen doen voor oudjaarsavond en ze blijft vanavond eten. Het huishouden heb ik gelukkig gister al gedaan dus daar hoef ik vandaag niks aan te doen.
Fijn weekend allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb een veel te goede nacht gehad, werd pas om kwart over 11 wakker...
Pompoen, wat is er gebeurd? Heel veel sterkte!
Pompoen, wat is er gebeurd? Heel veel sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: